Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissalle varattu lopetusaika huomiseksi:(

Vierailija
03.07.2006 |

Mieheni soitti juuri varanneensa huomisaamuksi eläinlääkäriltä ajan kissamme nukutukseen. Mitenhän päin tässä olisi loppuajan tuon kissan kanssa..:o(

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kissanne täytyy lopettaa?

Vierailija
2/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin minäkin tein, kun oma karvainenkaverini nukkui pari kuukautta sitten pois

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En sitä herkkuateriaa suosittele... liikaa yksityiskohtia kertomatta siinä loppuvaiheessa tulee ehkä ulos.

Lisäksi ei meidän kullanmurulla ainakaan tullut mitään ulos.

Tuossa se vieressä nytkin istuu uurnassa ja muistuttaa olemassaolostaan.

Vierailija
4/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pissaa tulee aina lopetuksessa, mutta turha sitä on kiusata kisua vaan anna vaan ruokaa ja herkkuja.

Vierailija
5/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten siskoni viimein päätti lopettaa sen, mutta olin niin ihastunut kissaan että halusin vielä kokeilla, josko pärjäisimme sen kanssa vaikka se on rasittava ja minä olen allerginen. No, allergia vaivaa ja kissa todella on uskomattoman vaikea pitää. Se vaatii huomiotakin niin paljon, ettei kukaan normaali ihminen voi sitä sille antaa. Ja kun ei anneta, sitä käy hirveästi sääliksi, se ei pärjää ilman jatkuvaa ihmisen seuraa. Tähän mennessä kokeiltujen muiden kissojen kanssa se ei pärjää. Kissa on nelivuotias, loistavassa kunnossa ja uskomattoman ihana. Kukaan ei kuitenkaan voi taata sille pysyvää kotia joten on pakko valita lopettaminen. Tuolle kissalle jatkuva kodinvaihto olisi eläinrääkkäystä(kiintyy valtavasti tuttuihin ihmisiin)..:o(

Vierailija
6/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vuosi sitten siskoni viimein päätti lopettaa sen, mutta olin niin ihastunut kissaan että halusin vielä kokeilla, josko pärjäisimme sen kanssa vaikka se on rasittava ja minä olen allerginen. No, allergia vaivaa ja kissa todella on uskomattoman vaikea pitää. Se vaatii huomiotakin niin paljon, ettei kukaan normaali ihminen voi sitä sille antaa. Ja kun ei anneta, sitä käy hirveästi sääliksi, se ei pärjää ilman jatkuvaa ihmisen seuraa. Tähän mennessä kokeiltujen muiden kissojen kanssa se ei pärjää. Kissa on nelivuotias, loistavassa kunnossa ja uskomattoman ihana. Kukaan ei kuitenkaan voi taata sille pysyvää kotia joten on pakko valita lopettaminen. Tuolle kissalle jatkuva kodinvaihto olisi eläinrääkkäystä(kiintyy valtavasti tuttuihin ihmisiin)..:o(

Vierailija
7/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
8/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kukaan ei kuitenkaan voi taata sille pysyvää kotia joten on pakko valita lopettaminen. Tuolle kissalle jatkuva kodinvaihto olisi eläinrääkkäystä(kiintyy valtavasti tuttuihin ihmisiin)..:o(

Vierailija
9/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissalle on parempi lopettaa se kuin antaa ihmisille jotka päästävät sen vapaaksi, eivät hoida rokotuksia ja ruokintaa kunnon ruuilla ja pitävät sitä paljon yksin. Teidän on hyvä haukkua, kun teillä ei ole tuota kissaa. Minä en sitä kuitenkaan millään voi pitää, ja entiset omistajat vaativat että tämä on sitten tässä. Minä toki päätän, mutta jos kukaan ei voi taata hyvää kotia kuten ei tähän mennessä, mieheni joko vie sen pois tai sitten pidän sen ja hankin paremmat astmalääkkeet.

ap.

Vierailija
10/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä kissat annetaan vain hyviin koteihin, ja kissan ottaja myös sitoutuu hyvään hoitoon. Tiedän vain Tampereen kissojen katastrofiyhdistyksestä, mutta sieltä otettua kissaa ei myöskään saa antaa ilman yhdistyksen lupaa eteenpäin.

Vierailija
11/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo kissa elää 20 vuotta, niin mikähän on hyvä eri kotien määrä? 30 ehkä? Kaikilla entisillä omistajilla on ollut ennenkin paljon kissoja, mutta tämä ei olekaan mikään ihan mikä tahansa kissa. Helppo ulkopuolisen sanoa, että eihän loputon maukuminen ja kaikki muu haittaa yhtään, kun ei tarvitse itse nukkua korvatulpat korvissa.

Vierailija
12/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää jaksako olla niin ilkeitä, en minä eläimiä halua huvikseen lopettaa enkä aio niin ikinä tehdäkään. Tämä tilanne vain nyt on vaikea, kun edes tutut kissoja rakastavat ihmiset eivät uskalla ottaa sitä, koska tietävät millainen se on. Täytyy kissan elämänlaatuakin ajatella eikä vaan sitä että huutakoon ja vaatikoon, ei se nyt vaan mitään saa.

Vierailija
13/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi sinua ap!

Vierailija
14/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoittelut teille, jotka eivät viitsi edes lukea kirjoituksiani ja haukutte vain. Kaikkeni teen, että kissa saisi hyvän elämän. kiertolaiselämä ei sitä ole. Väitän, ettei näistä haukkujista yksikään jaksaisi tuota kissaa seuraavaa 15:ttä vuotta, ellei ole täydellisen tunteeton kissaa kohtaan.

Joo, olen ärtynyt kun kukaan ei edes halua tajuta..

Vierailija
15/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ESY kyllä hankkii kissoille kunnon kodit, mutta se vaatii vaivaa, kun heille soittaa ja kiikuttaa kissan ESYn tiloihin.

Eipä olisi tullut mieleenikään tappaa meidän kollia ,kun siitä jouduttiin luopumaan allergian takia.

Soitto ja kissa oli kissatalossa ja siitä kaksi viikkoa niin soittivat ja kertoivat, että misu oli saanut uuden kodin.

Yritä nyt ap saada siihen laiskaan äijääsi jotain ryhtiä.

Millainen on mies joka heti vie TERVEEN eläimen lopetettavaksi?

Vierailija
16/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tietää puhelinkuluja ja mahdollisesti vielä bensakuluja.

Ap ja ap:n mies on kunnon vätyksiä!

Yritä nyt ap saada siihen laiskaan äijääsi jotain ryhtiä.

Millainen on mies joka heti vie TERVEEN eläimen lopetettavaksi?

[/quote]

Vierailija
17/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa olen sanonut, että on suuri vaikeus viedä kissa eläinkotiin? Ymmärrätkö lukemasi tarkoituksella väärin? Olemme pitäneet kissasta hyvää huolta ja haluamme, että se hyvä hoito jatkuu. Mieheni ei ole ryhditön, hän tietää että vaikeita päätöksiä pitää tehdä. Kissa on kuitenkin otettu meille juuri sen vuoksi, ettei sitä lopetettaisi ja että se löytäisi uuden kodin. Sinä varmaan olet valmis ottamaan sen? tai joku muu moralisoija, joka ei koskaan tekisi mitään, joka saattaa olla kenen tahansa mielestä väärin.

Vierailija
18/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on älytöntä ettei eläimelle löydy muuta vaihtoehtoa kuin lopettaminen.

Vierailija
19/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti se löytyy pian. Ei tuota pehmolaista voi lopettaa. Olisi silti kiva, että joku ymmärtäisi ettei nämä asiat ole aina niin selviä. Pidän sen itse niin kauan että voin taata sille hyvän kodin.

Vierailija
20/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä en tässä ymmärrä on se, että miksi kissan antaminen eläinsuojeluyhdistykselle olisi siitä ajatuksesta luopumista, että haluaa kissalle hyvän kodin?

Ja anteeksi vain ap, mutta mielestäni sivistyksen tasostasi kertoo kissan viemisen lopetettavaksi sijasta enemmän nuo sylkemiskommenttisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi