Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Canada Goose - untsikka

Vierailija
17.09.2013 |

Talvi tulee väkisin ja pari vuotta sitten kun yritin takkia hommata olivat koot ja värit loppu samantien. Kuulin että Stocka olisi yrittänyt tilata edellisvuonna 300 kappaletta ja saivat 50 - takeille on enemmän kysyntää kuin tarjontaa.

Onko kellään näistä kokemusta, onko hinnan väärti? Haussa siis klassinen Expedition-malli, muiden mallien saatavuus Suomessa on kuulemma myös vähän mitä sattuu.

Naisten malli on Partioaitassa 819e.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan järkyttävää että jotkut vielä ostaa untuvatakkeja. Miksi niitä saa edes valmistaa? Oksettavaa.

Mulla untuvapeittoja ja untuvatyynyjä.

Talvitakissa untuvatäyte ja kelkkahaalarissa untuvaa. Ja lämmin on. En palele.

Saat sinäkin hankkia. :)

Vierailija
82/87 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teineille Ostin just, maksoi alle 2000.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyviä.

Vierailija
84/87 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
85/87 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan järkyttävää että jotkut vielä ostaa untuvatakkeja. Miksi niitä saa edes valmistaa? Oksettavaa.

Ethän sinäkään osta nahkakenkiä ja -laukkuja, eikös niin?

Vierailija
86/87 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaupunkikäytössä arkena Tommy Hilfiger parka (ei untuvaa vaan vanuvuori ja riittävän aidon näköstä tekoturkista hupun reunassa) kestänyt 5 vuotta. Hinta oli noin 300 euroa.

Yksi vetskarin päällä olevan nappilistan pitolenkki irtosi neljäntenä vuotena kulumistaan, mut ilmankin pärjää eikä kukaan huomaa mithään!

Materiaali on yhä freesiä eikä resorit ole nyppääntyneet. Kerran vuodessa oon hienopesu ohjelmalla pessyt.

Ei ole niin kuuma kuin untuvatakki mutta helpompi huoltaa. Untuvatakissa on rasittavaa pesun jälkeen se pöyhintä ja takin sateelta varjeleminen.

Kuivausrumpua ei hankita kun se vois kuluttaa materiaalien pintaa. Paljon näkee kuivausrummun ja huonojen pesutapojen pilaamia vaatteita.

Vierailija
87/87 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaupunkikäytössä arkena Tommy Hilfiger parka (ei untuvaa vaan vanuvuori ja riittävän aidon näköstä tekoturkista hupun reunassa) kestänyt 5 vuotta. Hinta oli noin 300 euroa.

Yksi vetskarin päällä olevan nappilistan pitolenkki irtosi neljäntenä vuotena kulumistaan, mut ilmankin pärjää eikä kukaan huomaa mithään!

Materiaali on yhä freesiä eikä resorit ole nyppääntyneet. Kerran vuodessa oon hienopesu ohjelmalla pessyt.

Ei ole niin kuuma kuin untuvatakki mutta helpompi huoltaa. Untuvatakissa on rasittavaa pesun jälkeen se pöyhintä ja takin sateelta varjeleminen.

Kuivausrumpua ei hankita kun se vois kuluttaa materiaalien pintaa. Paljon näkee kuivausrummun ja huonojen pesutapojen pilaamia vaatteita.

Tätä takkia arvelen käyttäväni vielä 2-3 vuotta vähintään!