Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Canada Goose - untsikka

Vierailija
17.09.2013 |

Talvi tulee väkisin ja pari vuotta sitten kun yritin takkia hommata olivat koot ja värit loppu samantien. Kuulin että Stocka olisi yrittänyt tilata edellisvuonna 300 kappaletta ja saivat 50 - takeille on enemmän kysyntää kuin tarjontaa.

Onko kellään näistä kokemusta, onko hinnan väärti? Haussa siis klassinen Expedition-malli, muiden mallien saatavuus Suomessa on kuulemma myös vähän mitä sattuu.

Naisten malli on Partioaitassa 819e.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin canada goose expediton parka takin viime talvena ja voin sanoa, että on hintansa väärti.

Pyöräilin viime talvena töihin -25 asteen pakkasessa eikä paleltanut yhtään.

Mulla on myös joutsen arctic untuva takki josta huomasin, että kovalla tuulella tuuli pääsee takista läpi ja jos sattuu samaan aikaan olemaan kova pakkanen niin ei tarkene ollenkaan.

Olen siis ollut canada goosen takkiin enemmän kuin vähemmän tyytyväinen, ostoa en ole katunut sekuntiakaan.

Paras ostos ikinä.

Vierailija
2/87 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pakkasta on enemmän kuin -15 tai seisoskelet pakkasessa tuntikausia on expedition aivan ykkönen! Älä ota vaaleaa väriä, jotta pesulakäyntejä tulee vähemmän.

Itse olin niin tyytyväinen että minulla on nyt kaksi eriväristä takkia.  Ainut huono kokemus tuli kaupunkireissulla (lähtiessä kova pakkanen, sitten lauhtui nollaan), jolloin kauppojen välejä kävellessä tuli tukahduttavan kuuma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmalla tyttärellä on toinen menossa. Ensimmäinen li ala-asteella, eikä tykännyt kun se oli se sora, laatikkomainen (lasten) Expedition malli.

nyt on naisten Montebello, joka on hieman slimmattu ja näytää hyvältä. Tilasin Saksasta että sain oikean mallin, värin ja koon ja "kaupan päälle" hieman Duomea edullsemmin (ei ollut kuin muutamia kymppejä, eli ei ollut syy).

Vierailija
4/87 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut pari vuotta. On tosi hyvä.

Vierailija
5/87 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten käyttölämpötila etelässä määräytyy, onko epämukava ennenkuin 10-15 pakkasastetta lasissa?

Vierailija
6/87 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne on laatikkomaisia ja aika epänaisellisia takkeja, ja eikai tuollainen ole enää muodissa kun Ruotsin prinsessa Maddekaan ei enää käytä, ja on siirtynyt Parajumpers-merkkisiin untsikoihin? Ruotsihan on aina meitä vuoden pari edellä muodista, edelleen.

Vierailija
7/87 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON! Oon varmaan täälläkin tän sanonut aiemmin, että jos meillä tulee tulipalo, on kyllä tosi kintaalla kumman pelastan ensin, mieheni vai sen Canada gooseni... Ihan parasta mitä mulle on ikinä sattunut on se takki.

Vierailija
8/87 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 12:50"]

ON! Oon varmaan täälläkin tän sanonut aiemmin, että jos meillä tulee tulipalo, on kyllä tosi kintaalla kumman pelastan ensin, mieheni vai sen Canada gooseni... Ihan parasta mitä mulle on ikinä sattunut on se takki.

[/quote]

Nykysuomalainen materiatyyppisesimerkki much???

Vierailija
9/87 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 12:46"]

Minusta ne on laatikkomaisia ja aika epänaisellisia takkeja, ja eikai tuollainen ole enää muodissa kun Ruotsin prinsessa Maddekaan ei enää käytä, ja on siirtynyt Parajumpers-merkkisiin untsikoihin? Ruotsihan on aina meitä vuoden pari edellä muodista, edelleen.

[/quote]

Englannin prinssi Harry käyttää kuitenkin edelleen naparetkillään. Madde ei niin taida tarvita, kun suorittaa ulkoilut lähinnä jossain Gstaadin after ski -terassilla. ;-)

Jos  tosiaan tarvitsee oikeasti arktisissa oloissa suojaavan takin, niin kyllä silloin kaiketi CG:n tuotteet edelleen ovat aika lyömättömiä. Lisäetuna se, että on nämä tuotettu työeettisesti kestävissä oloissa Kanadassa (Yleltä tuli juuri tuoteväärennöksiä koskeva dokkari, jossa perehdyttiin CG:n tuotantantoon), eivätkä turkissomisteetkaan ole jotain kiinalaista kaninkarvaa, kuten Paratrooperseissa.  

Vierailija
10/87 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Parajumpersit on aika samaa kamaa, olen kokeillutkin päällä. Ovat kyllä selkeesti kevyempiä, jolloin ei niin kylmissä olosuhteissa ehkä kivempi pitää päällä. Stockaltahan niitäkin saanut jo kauan ja katukuvassa näkyy aika paljon.

CG:n ehdottomasti parhaita puolia on etutaskut, voit ladata molempiin taskuihin 2*0,5 tölkin tai vaikka PET-pullon :)

Vierailija
11/87 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös nosto.

Vierailija
12/87 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Keski-Euroopassa on jo vuosikausia ollut in Monclerin takit, tyylikkäitä ja naisellisia. Mutta Suomeen kai sopii enemmän naparetkeilijämallit. Minusta ne Gooset on rumia, samoin kuin Joutsenen takit.

Vierailija
13/87 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 19:13"]

Meillä Keski-Euroopassa on jo vuosikausia ollut in Monclerin takit, tyylikkäitä ja naisellisia. Mutta Suomeen kai sopii enemmän naparetkeilijämallit. Minusta ne Gooset on rumia, samoin kuin Joutsenen takit.

[/quote]

voi kuule, niitä monclerejä on myyty suomessakin jo monta vuotta, Mm stockalla, ajattaressa ja modassa. Monclerin rinnalle on tullut paljon muuta kuten duveticaa ja parajumperseja jne jne.

Aikuiset/keski-ikäiset tykkää moncleristä ja teinit/nuoret canada goosesta.

joutsenen takit ovat muuttaneet tyyliään myös jo vuosia sitten, eivät ole kuten ennen. Päivitäpä tietosi. Oliskos keski-euroopassa vähän lämpimämpi talvikin kuin suomessa...

Vierailija
14/87 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Olen 54 vuotias ja tykkään canada goosesta.

Vierailija
15/87 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Moncler on venäläisten ja nousukkaiden juttu.

Vierailija
16/87 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 20:01"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

no nyt en tarkoittanut että jokainen täti ja mummo tulee tänne ilmoittamaan mistä tykkään - tiedätkö mitä tarkoittaa "in general" tai yleistys? Suht hoikille aikuisille se sopii...

Vierailija
17/87 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 20:13"]

[/quote]

Moncler on venäläisten ja nousukkaiden juttu.

[/quote]

ehkä ne kiiltävät malli, mutta onhan niillä muitakin.

Vierailija
18/87 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkki jo kulunut. Tunnen myötähäpeää kun näen.

Vierailija
19/87 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 20:20"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 20:01"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

no nyt en tarkoittanut että jokainen täti ja mummo tulee tänne ilmoittamaan mistä tykkään - tiedätkö mitä tarkoittaa "in general" tai yleistys? Suht hoikille aikuisille se sopii...

[/quote] 

Olisi ollut parempi, että olisit pitänyt mölyt mahassasi, sen verran tyhmä kommentti tuo oli.

Vierailija
20/87 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D :D

Minä olen taas sitä mieltä että 54 vuotiaan kommentti oli paljon hölmömpi, eihän siitä ollut kyse käyttääkö kukaan viiskymppinen cg:a vai ei.