Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi osa äideistä luimistelee eikä halua
17.09.2013 |
edes paria sanaa vaihtaa lapsensa kaverin äidin kanssa? Onko monet suomalaiset oikeasti vain niin sisäänpäinkääntyneitä että vaihdetaan paikkaakin jos tällainen tuttu tulisi vanhingossa istumaan viereen?
Kommentit (121)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 14:42"]
Osa näistä "ihmisvihaajista" on kuvailee vuorovaikutusta toisten kanssa vielä jotenkin niin kypsymättömästi ja itsekeskeisesti, että ihmettelen oletteko todellakin jo aikuisia, ja teillä on lapsia? Koska todellisessa elämässä näkee todella harvoin ihmisiä, jotka ovat sen verran ihmisrakkaita että ovat pystyneet muodostamaan parisuhteen ja ovat halunneet lapsia, mutta suorastaan inhoavat muita ihmisiä.
Minusta tuntuu, että osa keskustelijoista on lapsetottomia nuoria, jotka haluavat keskustella siitä, miksi he ehkä, jonain päivänä hamassa tulevaisuudessa eivät halua moikkailla muita, mutta käytännön kokemusta heillä ei ole...
[/quote]
Onhan meidätkin joku huolinut, ehkäpä samanlainen ihmisiin pettynyt erakko! Kyllähän se varmaan normaaleja, seurallisia ihmisiä ("Hyviä Tyyppejä") ihmetyttääkin. Olen sellainen hölpöttäjä, jos minulle tullaan puhumaan, itse en juuri uskalla muille puhua. Seuraavalla kerralla ei sitten tullakaan, sitäkin on jännä seurata. Minussahan se vika on, tiedän. Mutta miten olla siirtämättä ihmisvihaa lapselle?