Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No mistä sitten tunnistan sen kunnollisen miehen?

Vierailija
26.08.2020 |

Kertokaa miehet ja miksei naisetkin jotka kunnollisen miehen olette löytäneet.

En sentään mitään pyhäkoulupoikaa ole etsimässä, mutta parisuhteen haluava, uskollinen, kiltti, kunnioittava, hyvätapainen, työssäkäyvä, savuton, alkoholia kohtuudella käyttävä mies, joka tykkää käydä kanssani lenkillä, laittaa ruokaa, katsoa joskus leffoja tai tv:tä, matkustella ja mielellään harrastaa kirjallisuutta. Toki omia harrastuksia saa olla, ei tarvitse koko ajan kanssani viettää aikaa. Yhteen muutto tosin ei ole pakollinen, ei ainakaan pitkään aikaan. Lapsihaaveet ovat vähän kysymysmerkki, nyt ei ainakaan tunnu pakolliselta. Ja mielellään lapseton mies... Ei tarvitse eikä saa olla tylsä, vaan huumori erittäin tärkeää. Eläinrakkaudesta plussaa.

Olen törmännyt vääriin miehiin, vaikka ensin he vaikuttivat kunnollisilta. Ei se ulkokuorta ja olemusta katso. Yhdellekin luulin olevani ainoa, mutta hänpä oli jonkinasteinen don juan. Miten joku voi tehdä toiselle niin?

Mistä tuollainen ihanteitani vastaava mies voisi löytyä? Netti? Kirjasto? Kuntosali? Lenkkipolku? Baareissa käyn harvoin, jos koskaan.

N36

Kommentit (172)

Vierailija
21/172 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinun olisi viisainta ensin listata vaikkapa viisi kriteeriä, joiden pitää ehdottomasti täyttyä kumppaniehdokkaassa ja miettiä sitten, mistä kaikesta voit joustaa. Varaudu siis siihen, että kaikki nämä ominaisuudet eivät mahdu samaan mieheen. Itse esim. tiedän kilttejä, työssäkäyviä, puolisonsa kanssa viihtyviä, kunnioittavia ja elänrakkaita miehiä, jotka tupakoivat tai eivät juuri tykkää matkustella. Jos lapsia et ehdottomasti halua ja toivot lapsetonta miestä, niin vapaaehtoisesti lapsettomista miehistä voisi myös löytyä sinulle sopiva puoliso.

No ei se matkustelusta pitävä tietenkään pakollinen vaatimus ole, mutta itse tykkäisin matkustella, niin olisi kiva jos puolisokin tykkäisi. Ei siis pakollinen vaatimus. 

Ap

Vierailija
22/172 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksista noita löytää. Siinä on sekin hyvä tilanne, että pääsee näkemään ihmistä sivummalta, ennen kuin tutustuu lähemmin.

Lenkkipolulla ym. iskemisestä varoittaisiin, koska monet miehet tulkisevat sellaisen kohtaamisen seksiseuran hakemisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/172 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielikuvitusmies kirjoitti:

Tuskin mistään. Noita on harvassa edes vuosikymmenen nuoremmassa ikäluokassa. Mitä sinulla on tuollaiselle listahirmulle tarjota? Siis muuta kuin omien haaveidesi toteuttajan virka?

ap kuvasi normaalisti käyttäytyvän, parisuhdetta haluavan miehen, joka tekee normaaleja asioita, kuten laittaa ruokaa ja ulkoilee. En näe tuossa mitään kovin ihmeellistä tai hillittömiä vaatimuksia. Ellei se mahdottomuus tule sitten tuossa viina- ja tupakkakohdassa. Mutta eihän kaikki miehetkään sentään juoppoja ole...

Niinpä niin. Ne naisten pitkät vaatimuslistat koostuu hyvin normaaleista asioista, mutta niinpä näkyy olevan vaikeaa löytää. Jos joku mies kuvailisi deittipalstalla itseään ap:n toiveiden tapaan, saisi luultavasti 2465 vastausta. Se taas saattaisi johtaa seuraavaan ongelmaan, eli diagnoosiin Don Juan...

Vierailija
24/172 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki paitaan  iso mainos itsestäsi,  juoksentele ympäri kyliä se päällä, muuta ei tarvita.

"Voikko ollamunkaa?"     Ekalta voi kysyä ennen orkkua   "rakstatkomua?"    JEES

Vierailija
25/172 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

#17 jatkaa, kun yksi juttu tuli mieleen. Alussa musta tuntui ihan ihmeelliseltä, että siinä mulla oli mies, joka luki mun viestit ja vastasi niihin. Soitteli mulle ja jos jotain sovittiin, se piti. Ei tarvinnut arvailla ja analysoida, että mitä se nyt oikein meinaa. Ehkä siinä voisi olla yksi kunnollisen, parisuhdeorientoituneen miehen merkki.

Vierailija
26/172 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin mistään. Noita on harvassa edes vuosikymmenen nuoremmassa ikäluokassa. Mitä sinulla on tuollaiselle listahirmulle tarjota? Siis muuta kuin omien haaveidesi toteuttajan virka?

ap kuvasi normaalisti käyttäytyvän, parisuhdetta haluavan miehen, joka tekee normaaleja asioita, kuten laittaa ruokaa ja ulkoilee. En näe tuossa mitään kovin ihmeellistä tai hillittömiä vaatimuksia. Ellei se mahdottomuus tule sitten tuossa viina- ja tupakkakohdassa. Mutta eihän kaikki miehetkään sentään juoppoja ole...

Kumma kun ei sitten ole sellaista löytänyt.

Vierailija
27/172 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran kilometrin lista siitä mitä miehen pitää olla, mutta ei sanaakaan siitä mitä ap itse yhdellekään miehelle tarjoaa. 

Vierailija
28/172 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun työkaveri on tuollainen. Kiva, kunnollinen, mukava, ikisinkku. Baareissa tykkää kyllä käydä viikonloppuisin, mutta luulen että seurustellessa se tapa jäisi pois ts on vain yksinäisyyden ja seurankipeyden aiheuttamaa. Kavereita hänellä ei töiden ulkopuolella kovin paljon ole, koska on muuttanut kauempaa tänne etelään eikä oikein sitten kai muodostanut mitään tiiviitä omia ympyröitä. Omistaa koiran, josta puhuu tosi nätisti.

Itselläkin muuten on kuvauksen kaltainen mies. Baarista vahingossa löysin.

Mene siis baariin.

Minkä ikäinen?

Vierailija
29/172 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kuvailemasi miehen harrastuksen kautta netistä. Hän on peleistä tykkäävä nörtti joka viettää mielummin perjantait kotona kuin baarissa.

Vierailija
30/172 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No täällä yksi sellainen, minut saattaisi jopa kirjastostakin löytää. Mutta olen jo vuosia sitten heittänyt pyyhkeet kehiin, kirveet kaivoihin ja lusikat nurkkiin suomalaisten naisten suhteen. Nuorempana oli vielä naiivi näkemys suomalaisista naisista, lapsista ja perhe-elämästä, mutta ONNEKSI Some ja muu paskamedia on nostanut harhakuvia tuottaneen verhon silmien edestä pois ja todellisuus ja todellinen luonto on tullut julki. Nyt nuo nuoruuden naiiviudet lähinnä naurattaa ja tavan takaa taputan itse itseäni olkapäille, kiitoksena että tajusin väistää luodin aikanaan, vaikka se aluksi vaikutti harhaiselta ratkaisulta.

Ai saakeli että elämä menee smoothisti kun ei sekaantunut tuohon paskaaan silloin muiden mukana, lammastelu-hengessä. Eipä paljoa käy kateeksi, jos saattaisi huonolla tuurilla olla Kaipolan keskiverto jamppa tällä hetkellä, vitulliset vekkulit niskassa, kersa (t) riesoina, akka kaivaa lähtökuopissaan, työt ja tulevaisuus haihtuivat just tuuleen, ja akka viimeistelee tempullaan kaiken. Lusikat jakoon, kersa (t) völjyyn ja elarit tulille, itse saisikin lähteä baarin kautta katkokävelemään kohti K-raudan naru-osastoa.

Ja tuolla raivohullulla vuodatuksellasi ajattelit sitten pokata ap:n? :D Ei saakeli, nyt on jätkällä suuret luulot itsestään!

Vierailija
31/172 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Eli onko miesten laatu tosiaan niin heikko, että edes ihan tuollaisia perusasioita ei löydy? Hyvä kysymys.

Vierailija
32/172 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun työkaveri on tuollainen. Kiva, kunnollinen, mukava, ikisinkku. Baareissa tykkää kyllä käydä viikonloppuisin, mutta luulen että seurustellessa se tapa jäisi pois ts on vain yksinäisyyden ja seurankipeyden aiheuttamaa. Kavereita hänellä ei töiden ulkopuolella kovin paljon ole, koska on muuttanut kauempaa tänne etelään eikä oikein sitten kai muodostanut mitään tiiviitä omia ympyröitä. Omistaa koiran, josta puhuu tosi nätisti.

Itselläkin muuten on kuvauksen kaltainen mies. Baarista vahingossa löysin.

Mene siis baariin.

Minkä ikäinen?

Työkaverini? En tiedä tarkkaa ikää, varmaan vähän päälle nelikymppinen.

Haluatko sokkotreffeille sen kanssa? Voin järjestää. 😁

Vierailija
33/172 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas kerran kilometrin lista siitä mitä miehen pitää olla, mutta ei sanaakaan siitä mitä ap itse yhdellekään miehelle tarjoaa. 

No luonnollisesti täytän vähintäänkin samat vaatimukset itsekin. 

Negatiivisena piirteenäni minun on valitettavasti mainittava mustasukkaisuuteni. 

Ap

Vierailija
34/172 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Eli onko miesten laatu tosiaan niin heikko, että edes ihan tuollaisia perusasioita ei löydy? Hyvä kysymys.

On se kumma kun te supertasokkaat naiset olette sinkkuina ja kyselette miesten iskemiseen vinkkejä naisten palstalla. 

Vierailija
35/172 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa tuon ikäisistä miehistä on jo parisuhteessa, monet perheellisiä. Lopuista suuri osa on syrjäytyneitä, asuvat maaseudulla, matalasti koulutettuja, päihdeongelmaisia, talousongelmaisia jne.

Tai sitten he ovat toisella kierroksella, mikä tuskin aloittajaa miellyttää. Jos aloittajan kuvailemia helmiä on vapailla markkinoilla, niillä on niin paljon ottajia, että on niillä ainakin ollut paljon seksikumppaneita.

Vierailija
36/172 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No luonnollisesti täytän vähintäänkin samat vaatimukset itsekin. 

Negatiivisena piirteenäni minun on valitettavasti mainittava mustasukkaisuuteni. 

Ap

Lähestytkö miehiäkin aina ne omat vaatimuksesi edellä, ja sitten ehkä annat jotain itsestäsikin? 

Siinä ensimmäinen virheesi.

Mustasukkaisuus taas on ehdoton turnoff suurimalle osalle miehistä. Kannattaisiko kasvaa ihmisenä? 

Vierailija
37/172 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvän kuvan miehestä saa, kun katsoo, miten hän on elänyt tähän asti. Jos lähtee sun kanssa tosta vaan panemaan, lähtee muidenkin kanssa, jos on baarissa ihan kännissä, on sitä jatkossakin jne.

Ja tosiaan tuo, miten kohtelee heikompikaan, kertoo paljon. Avaako oven vanhalle lihavalla mummolle, jolta ei varmasti saa (eikä mies toki haluaisikaan) seksiä. Miten kohtelee omaa äitiään ja siskonaan?

Kun tutustuin omaan mieheeni isommassa porukassa, huomioin miten hän suhtautui kehitysvammaiseen. Silloin tiesin, että tuo mies osaa rakastaa ja osaa pitää myös huolta toisista eikä vaan odota palveluja sohvalla persettä raapien. En tehnyt vääriä johtopäätöksiä. Takana jo pitkä avioliitto kolmine lapsineen ja nyt suunnitellaan eläkepäiviä.

Vierailija
38/172 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aina mietin että kuka ehdottaa näitä kirjastossa käyviä miehiä. Itse käyn kirjastossa aika usein, ja siellä on vain naisia sekä vanhoja pappoja. Ja vastauksena apn kysymykseen: et mistään. Totta kai pahimmat pystyy karsimaan suhteellisen nopeasti, mutta ne tavalliselta vaikuttavista miehistä et mitenkään. Hyvä kumppani voi vaikka 20 vuoden jälkeen yhtäkkiä pettää. 

Vierailija
39/172 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No täällä yksi sellainen, minut saattaisi jopa kirjastostakin löytää. Mutta olen jo vuosia sitten heittänyt pyyhkeet kehiin, kirveet kaivoihin ja lusikat nurkkiin suomalaisten naisten suhteen. Nuorempana oli vielä naiivi näkemys suomalaisista naisista, lapsista ja perhe-elämästä, mutta ONNEKSI Some ja muu paskamedia on nostanut harhakuvia tuottaneen verhon silmien edestä pois ja todellisuus ja todellinen luonto on tullut julki. Nyt nuo nuoruuden naiiviudet lähinnä naurattaa ja tavan takaa taputan itse itseäni olkapäille, kiitoksena että tajusin väistää luodin aikanaan, vaikka se aluksi vaikutti harhaiselta ratkaisulta.

Ai saakeli että elämä menee smoothisti kun ei sekaantunut tuohon paskaaan silloin muiden mukana, lammastelu-hengessä. Eipä paljoa käy kateeksi, jos saattaisi huonolla tuurilla olla Kaipolan keskiverto jamppa tällä hetkellä, vitulliset vekkulit niskassa, kersa (t) riesoina, akka kaivaa lähtökuopissaan, työt ja tulevaisuus haihtuivat just tuuleen, ja akka viimeistelee tempullaan kaiken. Lusikat jakoon, kersa (t) völjyyn ja elarit tulille, itse saisikin lähteä baarin kautta katkokävelemään kohti K-raudan naru-osastoa.

Ja tuolla raivohullulla vuodatuksellasi ajattelit sitten pokata ap:n? :D Ei saakeli, nyt on jätkällä suuret luulot itsestään!

Luetun ymmärtäminen ja sisälukutaito Tippaleipä-liskonaivolla on sitten (yllättäen) 404, eli ei ole kumpaakaan.

Vierailija
40/172 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kumma kun te supertasokkaat naiset olette sinkkuina ja kyselette miesten iskemiseen vinkkejä naisten palstalla. 

Ap kyselee kylläkin vinkkejä miten tunnistaa kunnollinen mies, eikä mitään iskuvinkkejä. Ja naisten tasosta kukaan ei ole sanonut mitään, paitsi sinä. 

Ylipäätään tuntuu nyt monilla olevan vaikeuksia hahmottaa, mistä tässä keskustelussa on kyse. Taitaa tunteet viedä mennessään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi