Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Paljonko oli todistuksesi keskiarvo oppikoulu tai lukioaikoina?
26.08.2020 |
Siis ihan huvikseni kyselen tätä. Minä kävin keskikoulua 1970-luvulla ja keskiarvo oli 9 luokalla 8.3. Olin luokan keskitason yli jonkin verran. luokan ka oli 7.2.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
2000-luvulta:
Peruskoulusta noin 9,3 ja olin oman luokkani paras. Lukiosta noin 8,5 (vitoset enkusta ja ruotsista tiputtivat hyvin ka:ta) ja tällä olin varmaan aika keskikastia.