Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mammat mites david lee roth?

Vierailija
26.08.2020 |

Sanotaan siitä mitä vaan niin on tai oli siinä show mies. Aika hyvä laulaja ja sanotaan nyt näin että taisi siinä olla näköäkin. Olen vain gikolo on biisi mihin voi hiukan samaistua. Kopio biisi sekin mutta olenko itekkään niin alkuperäinen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On parhaimpia show-miehiä Paul Stanleyn lisäksi. Mutta ei ole miehestä juuri kuulunut 20 vuoteen.

Vierailija
2/12 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli 80-luvulla paras front man.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Symppis hymy. Vähän sellainen rakastettava renttu.

Vierailija
4/12 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On parhaimpia show-miehiä Paul Stanleyn lisäksi. Mutta ei ole miehestä juuri kuulunut 20 vuoteen.

Onhan se jo todella vanha jos on enää edes elossa. Kissin pojat on mielestäni ihan leluja. Joskus kun van halen bändi hajosi niin olin davidin puolta. Maku asioita joista vanhoilla hevareilla on mielipiteensä. Alkaa vaan käydä vähiin nuo äijät. Lemmy ja dio ovat kipanneet. Morrison kuoli samoihin aikoihin kuin synnyin.

Hah vaikka hassua. Yksi harvoja vähän nuorempia karismaattisia laulajia on suomalainen. Sanoin jo silloin kun tekivät kopio biisin että tuo bändi tai ainakin laulaja breikkaa. Se oli se cris iisakin aim gona fool in love, sun kaa. Valo on jätkä jolla on ääntä ja sellainen harvinaisempi juttu. Sillä on karismaa. 

Mun tapoihin ei kuulu kehua tyhjän takia. Tykkäsin aika paljon villen versiosta dont fear the reaper. 

Heh muistaakseni kysyin mitä mammat tykkää daavidista? Vaikka siitä halenin aikaisesta nuoresta. En kyllä tiiedä miksi tuollainen kysymys. Ehkä yritän selvittää mies makua? Hyvänä päivänä minäkin olen komea ja karismaattinen. Nykyään olen usein masentunut ja erakko.

Vierailija
5/12 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä herroille ja rouville Diamond Dave vetämässä Jumpia tän vuoden helmikuussa. Ei ainakaan ole hymy hyytynyt :D

Vierailija
6/12 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oon tykännyt, vilkas ja hyvännäköinen showmies.

Vierailija
7/12 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskellut ja työskennellyt emt:na. Siis ambulanssihenkilökuntana.

Vierailija
8/12 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se jo todella vanha jos on enää edes elossa.

Vähän jos näkee vaivaa niin saa kyllä selville, että mies on elossa. Ikää 66v. eli ei tosiaankaan vielä todella vanha. 

Vierailija
9/12 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä herroille ja rouville Diamond Dave vetämässä Jumpia tän vuoden helmikuussa. Ei ainakaan ole hymy hyytynyt :D

Kyllä tälle tädille tuommoinen hopeakettu olisi passeli.

Vierailija
10/12 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dave sai paljon pimpulaa.

Vierailija
11/12 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tälle tädille tuommoinen hopeakettu olisi passeli.

Hups onpa eri näköinen kuin ennen eikä huonompaan päin mennyt siltikään!

Vierailija
12/12 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä täti kyllä ottaisi mieluummin sen 80-luvun version.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi