Miten AV palsta on muuttanut sinua?
Olisi mielenkiintoista kuulla.
Itseäni palsta on muuttanut niin että järkevämmät tekemiset ovat jääneet vähemmälle.
Kommentit (57)
Täällä vihdoin ymmärsin että 36-vuotiaana naisena olen jo pilalla. Romantiikka kuoli neitovuosien mukana ja viimeisetkin toivonrippeet loppui vuosi sitten. Eräpäivä ohitettu ja saan rupsahtaa lopullisesti. Epäseksikäs mummo.
Vierailija kirjoitti:
Minua on alkanut ahdistaa täällä ja täytyisi pitää taukoa. Kaikki puheet "markkina-arvoista", "yhteiskuntaluokista" ja totaalinen empatiakyvyttömyys esim. vähäosaisia kohtaan ahdistaa. En tavoittele sellaisia asioita, joita pidetään tässä yhteiskunnassa yleisesti tavoiteltaina asioina, mutta tämä palsta saa mut ajoittain miettimään, että ehkä mun ei pidäkään kulkea omaa polkuani, vaan pyrkiä kans samaan, millä osa kehuskelee täällä. Itsetuntoni toisin sanoen laskee täällä entisestään ja saa epäilemään omia valintojani. En todellisessa elämässä todellakaan ajattele mitään deittimaailman markkina-arvoja, yhteiskuntaluokkia ja vastaavia, vaan näen ihmiset ihmisinä. Olen tajunnut täällä, että mut nähdään kai sitten vain typeränä, epävarmana amiksena, joka ei kelpaa parisuhteeseen eikä minnekään. Minulla on taustalla masennusta, uupumista yms. ja olen iloinen, että olen jaksanut edes hakeutua kouluun lukion jälkeen
.
Täällä on ilkeitä ihmisiä, jotka tarkoituksella yrittävät pahoittaa muiden mielen provosoimalla. Ovat itsekin luultavasti kaltaisiasi "luusereita". Ihan oikeasti, tämän sivun juttuja ei kannata ottaa tosissaan, sulla menee varmasti hyvin :)
Vierailija kirjoitti:
Minua on alkanut ahdistaa täällä ja täytyisi pitää taukoa. Kaikki puheet "markkina-arvoista", "yhteiskuntaluokista" ja totaalinen empatiakyvyttömyys esim. vähäosaisia kohtaan ahdistaa. En tavoittele sellaisia asioita, joita pidetään tässä yhteiskunnassa yleisesti tavoiteltaina asioina, mutta tämä palsta saa mut ajoittain miettimään, että ehkä mun ei pidäkään kulkea omaa polkuani, vaan pyrkiä kans samaan, millä osa kehuskelee täällä. Itsetuntoni toisin sanoen laskee täällä entisestään ja saa epäilemään omia valintojani. En todellisessa elämässä todellakaan ajattele mitään deittimaailman markkina-arvoja, yhteiskuntaluokkia ja vastaavia, vaan näen ihmiset ihmisinä. Olen tajunnut täällä, että mut nähdään kai sitten vain typeränä, epävarmana amiksena, joka ei kelpaa parisuhteeseen eikä minnekään. Minulla on taustalla masennusta, uupumista yms. ja olen iloinen, että olen jaksanut edes hakeutua kouluun lukion jälkeen
.
Höh voi ei, tulipa paha mieli sun puolesta.
Jotkut ehkä ajattelevat noin, mutta se on heidän oma ongelmansa.
Jos kyseenalaistat omia valintojasi, niin ehkä sisimmässäsi haluat tehdä jotain toisin? Tärkeintä on että elät itse omasi näköistä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Olen alkanut vihaamaan bloggaaja.
Mä oon alkanu symppaamaan niitä, paria poikkeusta lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä vihdoin ymmärsin että 36-vuotiaana naisena olen jo pilalla. Romantiikka kuoli neitovuosien mukana ja viimeisetkin toivonrippeet loppui vuosi sitten. Eräpäivä ohitettu ja saan rupsahtaa lopullisesti. Epäseksikäs mummo.
Ei voi pitää paikaansa. Olet nainen parhaassa iässä.
Olen alkanut pakastamaan makaroonin keitinveden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.Täällä on ilkeitä ihmisiä, jotka tarkoituksella yrittävät pahoittaa muiden mielen provosoimalla. Ovat itsekin luultavasti kaltaisiasi "luusereita". Ihan oikeasti, tämän sivun juttuja ei kannata ottaa tosissaan, sulla menee varmasti hyvin :)
No esimerkiksi tossa toisessa ketjussa sanottiin, että jos pitäisi valita puoliso akateemisen tai amiksen väliltä, niin suurin osa kuulemma valitsee akateemiseen. Sai kymmeniä yläpeukkuja. Aloin tuntea järjetöntä huonommuutta siitä, ettei mun jaksaminen riitä yliopistoon ja pelkään uupumuksen pahenevan siellä. Näen peilistä epäonnistujan, koska valitsin mieleisen alan ammattikoulusta. Olin niin iloinen, että löysin sinne, mutta täällä tuntuu, ettei se olekaan ilon aihe. Olen entinen kympin tyttö ja suorittaja, joten nuo kommentit viiltää sisältä. Koulun ohella kyllä luen ja sivistän itseäni myös muuten paljon. Mut ei sillä kai oo väliä.
- se, jolle vastasit
Olen menettänyt luottamustani kanssaihmisiin aika pitkälle. Oletan, että ihmiset kyttäävät ostoksiani ja elämäntapojani. Pelkään rikkovani jotain sanomatonta sosiaalista sääntöä, josta en ollut kuullutkaan ennen kuin luin AV:lla ketjun missä kauhisteltiin sen noudattamattomuutta. Olen oppinut, että ylipainoisena mielenterveyskuntoutujana minulla ei tule olemaan mitään asiaa työ- tai parisuhdemarkkinoille, mutta että en saa myöskään syrjäytyä.
Ei pitäisi käydä täällä.
Silmäni avautuivat ja tein päätöksen äänestää tiedätte kyllä mitä puoluetta elämäni ensimmäisen kerran. Me oikeasti tarvitsemme suomen takaisin.
olen tajunnut, että lordi Byron oli oikeassa sanoessaan : "Mitä enemmän opin ihmisiä tuntemaan sitä enemmän koiraani rakastan."
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Aina jos Porvoo tulee esille jossain muussa yhteydessä niin alkaa naurattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Siksi kun palstalla sanottiin että niin pitää tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.Täällä on ilkeitä ihmisiä, jotka tarkoituksella yrittävät pahoittaa muiden mielen provosoimalla. Ovat itsekin luultavasti kaltaisiasi "luusereita". Ihan oikeasti, tämän sivun juttuja ei kannata ottaa tosissaan, sulla menee varmasti hyvin :)
No esimerkiksi tossa toisessa ketjussa sanottiin, että jos pitäisi valita puoliso akateemisen tai amiksen väliltä, niin suurin osa kuulemma valitsee akateemiseen. Sai kymmeniä yläpeukkuja. Aloin tuntea järjetöntä huonommuutta siitä, ettei mun jaksaminen riitä yliopistoon ja pelkään uupumuksen pahenevan siellä. Näen peilistä epäonnistujan, koska valitsin mieleisen alan ammattikoulusta. Olin niin iloinen, että löysin sinne, mutta täällä tuntuu, ettei se olekaan ilon aihe. Olen entinen kympin tyttö ja suorittaja, joten nuo kommentit viiltää sisältä. Koulun ohella kyllä luen ja sivistän itseäni myös muuten paljon. Mut ei sillä kai oo väliä.
- se, jolle vastasit
Mieti naapureitasi, tuttujasi, sukulaisiasi. Niistä varmasti löytyy onnellisia ja rakastettuja amiksia. Amiksesta saa myös paljon sellaista tietoa ja taitoa mitä muissa kouluissa ei opeteta. Jos joku ei arvosta, niin taitaa olla asioista tietämätön nirppanokka :D
Palstan naisten (?) maailma on julma ja suvaitsematon oli sitten kyse miehistä, lapsista , ruuasta, pettajista jne. Kaikki on heidän "omaisuuttaan" ja näin ollen kaiken on oltava heidän kontrolloitavissaan. Samalla itsetunto ja uskallus on nollissa.
Miten se on muuttanut minua, olen pettynyt .
Tiedän kaiken maailman turhien julkkisten elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Tuntuu siltä ja täällä neuvottiin.
Huomasin, että maassamme tuntuu olevan paljon mielenterveysongelmaisia, jotka eivät ole hakeneet apua tai edes tajua olevansa sairaita.
Bloggaajia!