Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten AV palsta on muuttanut sinua?

Vierailija
26.08.2020 |

Olisi mielenkiintoista kuulla.
Itseäni palsta on muuttanut niin että järkevämmät tekemiset ovat jääneet vähemmälle.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kulutan täällä liikaa aikaa

2. Palstalla lukemani asiat ja mielipiteet vilisevät välillä liikaakin päässäni ja olen liian tietoinen mitä ihmiset ajattelevat

3. Näen kanssaihmiset hyvin erilailla

4. Täällä palstalla kun on kritisoitu ja haukuttu vähän kaikkea niin se muistuu mieleen kun teen/tykkään jostain kritisoidusta asiasta, ennen tein vaan ajattelematta ja tietämättä muiden mielipiteitä.

Vierailija
2/57 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut asian, jota ennen pidin höpöhöpönä.

Suomessa on paljon heikkolahjaisia ihmisiä, jotka ovat ilmeisesti päässeet kouluista läpi säälistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tullut surullisemmaksi, kun olen vuosien varrella todistanut, miten rasis mi ja muita rajoittamaan pyrkivä konservatismi ovat päässeet yhteiskunnassa siihen asemaan, ettei tällä palstalla oikein viitsi enää olla, kun niin iso osa avauksista liittyy ko.aiheisiin.

Vierailija
4/57 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostan kuinka paljon tuntemattomat ihmiset kiinnittävät huomiota minuun ulkona, kaupassa, kaikkialla. Aina siitä lähtien mitä ostoskorissani on ja minkälaiset kengät minulla on jalassa. Tai mihin kellonaikaan ihmiset pitävät sälekaihtimia kiinni. Tuomitsevat mielessään jos syön proteiinipatukan tai tatuointini näkyvät. Eivät pidä värjätyistä hiuksistani tai lenkkareista jaloissani. Oikeastaan ihmiset eivät pidä mistään ja keksivät valituksen aiheen ihan mistä tahansa. Se on saanut minut inhoamaan ihmisiä.

Vierailija
5/57 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin meidän naisten olevan aikamoisia kanoja. Ei löydy julkkista jota ei tarvitsisi haukkua tai arvostella.

Vierailija
6/57 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein huvita ryhtyä parisuhteeseen tai tehdä lapsia.

Vierailija
7/57 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedostan kuinka paljon tuntemattomat ihmiset kiinnittävät huomiota minuun ulkona, kaupassa, kaikkialla. Aina siitä lähtien mitä ostoskorissani on ja minkälaiset kengät minulla on jalassa. Tai mihin kellonaikaan ihmiset pitävät sälekaihtimia kiinni. Tuomitsevat mielessään jos syön proteiinipatukan tai tatuointini näkyvät. Eivät pidä värjätyistä hiuksistani tai lenkkareista jaloissani. Oikeastaan ihmiset eivät pidä mistään ja keksivät valituksen aiheen ihan mistä tahansa. Se on saanut minut inhoamaan ihmisiä.

Tämä myös! Ensimmäisiä kertoja kun luin palstaa niin yllätyin miten joillain on mielipiteitä kaikesta. Ja että mikään ei ole hyvä, kaikkea pitää haukkua.

Vierailija
8/57 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyynistynyt ja muuttunut negatiiviseksi ihmisille vit tuilevaksi ihmisraunioksi. Seura tekee kaltaisekseen .Ehkä vielä lopetan tämän typerän harrastuksen. 

Vierailija
9/57 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oikeastaan mitenkään. Oon jo niin vanha, että olen ollut netissä teinistä asti kun internet vasta tuli,  lukemassa keskustelupalstoja ja samaa naisvihaa on ollut aina. Ei se oikeastaan tunnu enää edes missään. Lähinnä sitä pitää ihan oletuksena, että saa olla varuillaan minkälaisiin miehiin menee tutustumaan. 

Täällä on kyllä todella hyviä syvällisiäkin keskusteluja välillä ja ne mua tänne koukuttaa. Saa täältä usein myös hyvät naurut. 

Vierailija
10/57 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin ja järkytyin kuinka suosittua kakkonen on.

Vierailija
11/57 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään.

Vierailija
12/57 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin kuinka suuri osa ihmisistä on todella todella yksinkertaisia. Olen oppinut myös verrattomat jankkaustaidot täällä. 

Vierailija
13/57 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tajunnut kuinka tyhmiä Suomalaiset ovat. En halua enää kuulua tähän yhteiskuntaan enkä toimia sen hyväksi. Pysyn syrjässä ja aktiisesto olen osallistumatta. Esimerkiksi teen pimeetä työtä ja kierrän veroja.

Vierailija
14/57 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkkiä minulla alkoi olla mielipiteitä vaikka mistä asiasta.

Vierailija
15/57 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinällään ei mitenkään, mutta tämäkin palsta on hyvä osoitus siitä, miten some vääristää ja miten ilkeitä ihmiset osaavat toisilleen olla. Tosielämässä 99% täällä vinoilevista eivät uskaltaisi samalla tavalla tosielämässä kasvotusten nälviä ja avautua.

Vierailija
16/57 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luopunut persulaisuudesta ja alkanut digata pääkaupunkiseudun vihervassari-lattekahvilakulttuuria ja pienpanimoiden IPA-oluita. Vaikka asunkin Hyrynsalmella Kainuussa. Täällä Matkahuollon baarin barista tarjoaa Kulta-Katriinaa ja Olvin Sandelsia.

AV-palstan ansiosta minusta on kasvanut pojasta sateenkaari-cis-oletettu.

Vierailija
17/57 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tullut vihaisen sijaan huvittunut kaiken kuvottavan ihmisyyden ilmenemisen edessä

Vierailija
18/57 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on alkanut ahdistaa täällä ja täytyisi pitää taukoa. Kaikki puheet "markkina-arvoista", "yhteiskuntaluokista" ja totaalinen empatiakyvyttömyys esim. vähäosaisia kohtaan ahdistaa. En tavoittele sellaisia asioita, joita pidetään tässä yhteiskunnassa yleisesti tavoiteltaina asioina, mutta tämä palsta saa mut ajoittain miettimään, että ehkä mun ei pidäkään kulkea omaa polkuani, vaan pyrkiä kans samaan, millä osa kehuskelee täällä. Itsetuntoni toisin sanoen laskee täällä entisestään ja saa epäilemään omia valintojani. En todellisessa elämässä todellakaan ajattele mitään deittimaailman markkina-arvoja, yhteiskuntaluokkia ja vastaavia, vaan näen ihmiset ihmisinä. Olen tajunnut täällä, että mut nähdään kai sitten vain typeränä, epävarmana amiksena, joka ei kelpaa parisuhteeseen eikä minnekään. Minulla on taustalla masennusta, uupumista yms. ja olen iloinen, että olen jaksanut edes hakeutua kouluun lukion jälkeen

.

Vierailija
19/57 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinällään ei mitenkään, mutta tämäkin palsta on hyvä osoitus siitä, miten some vääristää ja miten ilkeitä ihmiset osaavat toisilleen olla. Tosielämässä 99% täällä vinoilevista eivät uskaltaisi samalla tavalla tosielämässä kasvotusten nälviä ja avautua.

Sillä sen sijaan ei ole enää nykyaikan mitään merkitystä, koska iso osa vaikutuksesta ja elämästä _on_ somea. Ei ole _vain_ some - se on ihan osa kaikkea.

Vierailija
20/57 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut vihaamaan bloggaaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi