Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suurin osa naispuolisista käyttää push up -rintsikoita

Vierailija
26.08.2020 |

Käytätkö sinä? Olen miettinyt jos alkaisin käyttämään. Muutkin feikkaa isoja rintoja, niin miksen minä saisi?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käytä. Olen koko ajan ilman liivejä. Ihan mahtavaa, suosittelen!

Vierailija
22/39 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isotissiset tuskinpa vaan, omat kokoa 80D enkä halua mitään lisätäytettä.

Push up antaa parempaa kohotusta, joten jotkut isotissisetkin käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde? 

No sen perusteella, että suurin osa myytävistä rintsikoista on push up -liivejä ja sen perusteella, että ne push up -liivit ovat niitä, jotka on aina lopussa kaupoissa. Ja kaverit käyttää myös.

Otetaan pieniä eriä kauppaan ja pidetään sillätavoin yllä ostohalukkuutta ostajakunnassa, nuoret käyttää. 

Vierailija
24/39 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa sentään suurin osa

No suurin osa myytävistä on push uppeja nykyään.

Ei kaikki osta yhtä moniabä rintsikoita (ehkä joku sanoi jo) ehkä push Upin ostajat ostaa useampia,. Ne jotka on tyytyväisiä pieniin tai vähän roikkuviin rintoihinsa ei välttämättä osta rintsikoita koskaan. Itselläni on pienet ja nätit tissit, käytän HM tuettomia pitsiliivejä. Ihan siksi ettei nännit näy läpi toimistolla, pelkään että epäammattimaisen näköinen lentää pihalle yt:ssä...

Vierailija
25/39 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tartte! On luonnostaan sopivan kokoiset pallukat.

Voisit muuten esittää tilaston siitä, että suurin osa naisista mukamas käyttää push uppeja ja että suurin osa myydyistä liiveistä olisi mukamas push uppeja.

Mene jonkun verkkokaupan rintsikkaosastolle niin näet. Jos väität ettet näe, niin ilmoita mikä verkkokauppa.

Zalando (mulla saksalainen sovellus)

Bra: 7461

Push-up bra: 924

- eri

Vierailija
26/39 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP taitaa elää Myrkky-lehden maailmassa.

Vierailija
27/39 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisit muuten esittää tilaston siitä, että suurin osa naisista mukamas käyttää push uppeja ja että suurin osa myydyistä liiveistä olisi mukamas push uppeja.

Mene jonkun verkkokaupan rintsikkaosastolle niin näet. Jos väität ettet näe, niin ilmoita mikä verkkokauppa.

- eri

Joista osa urheiluliivejä yms, pelkkään "bra" lukeutuu myös nuo push upit, tarkistitkos sitä? Ja osa topatuista ei löydy kategoriasta push up

Vierailija
28/39 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuppikoko 75e ja käytän. En siksi et näyttäis isommalta vaa et näyttäis paremmalta. Yksinkertaisesti koen et näyttää järkyttävältä ilman toppauksia. Kyllähä seki huijausta on mut en ainakaan asiaa salaa vaan voin kysyttäessä kertoa suoraan et kyllä käytän.

Vierailija
29/39 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä ja mitä se kenellekään kuuluu? Luoja... 

Vierailija
30/39 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks vaan suurin osa naispuolisista, hyvä ettei miespuolisista.

Vierailija
31/39 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- eri

Joista osa urheiluliivejä yms, pelkkään "bra" lukeutuu myös nuo push upit, tarkistitkos sitä? Ja osa topatuista ei löydy kategoriasta push up

Niin? Tottakai liiveihin kuuluu myös push-upit, siltikin niitä on vain alle kuudesosa. Ja ethän sä mistään topatuista puhunut vaan push-upeista.

Apropos, urheiluliivejä on 1349 eli enemmän kuin push-upeja. Joo, mulla on tylsää ja haluaisinkin nyt nähdä sen verkkokaupan jossa myydän enimmäkseen push-upeja.

Vierailija
32/39 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isotissiset tuskinpa vaan, omat kokoa 80D enkä halua mitään lisätäytettä.

Kerran väittelin myyjän kanssa. Olin löytänyt hyvät, napakasti istuvat rintsikat, mutta niissä oli joku outo pahkura. Se osoittautui irrotettavaksi geelitäytteeksi. Poistin ne, jolloin näytti vielä paremmalta.

Kassalla myyjä tyrkytti geelipötköjä mukaan, että eikö nyt juhlissa olisi kiva olla...

Sanoin että d-kuppinen ei kaipaa irtotäytteitä.

Isot rinnat, pienet nännit? Jos on toisinpäin, täytteet on aika mukavat.

Vierailija
33/39 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että suurin osa käyttää. 

Push-upithan ovat sellaiset voimakkaasti kohottavat, tyyliin Wonderbra (niille, jotka muistavat "Hello boys!" -mainoksen)

Sitten on tavallisia, kevyesti topattuja kaarituellisia liivejä, jotka eivät ole pus-upit. 

Nuorten naisten keskuudessa on muuten nyt trendikkäintä olla naturelli, joten kaarituettomat liivit ovat hottia. 

Ja lopuksi, mitä väliä. Kukin käyttäköön itselleen sopivia alusvaatteita. 

Vierailija
34/39 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä. Saavat tissit näyttämään luonnottomilta palloilta, joka on mielestäni ruman näköistä.

Esim. tämä henkilö:

https://is.mediadelivery.fi/img/658/1024b34b99d542bb899cab7aac8df9c9.jp…

https://im.mtv.fi/image/6756004/landscape16_9/1365/768/c09219bd5b24a6a0…

Näyttää kamalalta. Luonnottomat pallot.  Push upien käyttäjällä pitäisi ensinnäkin olla jotain jota push upattavaa..

No nuo ovat tennispallot,eivät push-upit.

😂 Anna on laittanu tennispallot rintoihin. Noin tehtiin pikkulapsena.

Vierailija
35/39 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Push upit ei imartele. Ne nostaa rinnat ylös ja litistää yhteen.

Näyttää just siltä että paljon mitään ei ole, mutta se vähä mitä on olis nyt tässä tyrkyllä.

Kyllä kevyt push-up -efekti on ihan paikallaan sanotaanko jo 25 ikävuoden paikkeilla viimeistään. Mikään ei ole surullisempaa kuin ryhdittömänä roikkuva rintamus ja se kilometrin pituinen tissikanjoni.

Vierailija
36/39 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrkkä ei push up liiveille

75E

Vierailija
37/39 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin niitä teinien jutuiksi

Vierailija
38/39 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Pienirintaisille on aika vähän muuta tarjolla, ainakin jos tykkää pitsistä eikä sloggeista. Löytyy kyllä, mutta joutuu etsimään ja alennusmyynnissä ei ole koskaan. Saman mallin liiveissä isommissä kupeissa ei aina ole täytteitä, olen huomannut. Onneksi on hyvä itsetunto, muuten voisi kirpaista tuollainen palaute liivivalmistajilta. Osa valmistajista on myös muuttanut koot alkamaan b-kupista, vaikka oikeasti on kyllä a-kuppi.

Otan täytteet pois aina kun ne saa. Uskon että täytteitä ei huomaa, kun rinnat on muutenkin niin pienet.

Vierailija
39/39 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko push up: ien vastakohta lay down?