Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisen pitäisi käyttää paljon miestä enemmän aikaa ja rahaa ollakseen ”huolitellun” näköinen?

Vierailija
26.08.2020 |

Etenkin kun kaikki tietävät faktat naisten eurosta ja kotitöiden kasautumisesta.

Miksi naiset eivät nouse sankoin joukoin kapinaan tätäkin epäkohtaa vastaan?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukku?

Ap

Vierailija
2/35 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Ei tarvii naisen tehdä mitään, ei edes piparia antaa ikinä. Me miehet tykätään vaikka olisitte missä lökäverkkareissa tahansa. Tuo naisen euro täytyy korjata, anna tilinumerosi niin lähetän sinulle kuuluvan osuuden jokaisesta ansaitsemastani eurosta. Olet aivan oikeassa, olen samaa mieltä kanssasi kaikessa. Kelpaako?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen euro? Kotitöiden jakaminen? Valintakysymyksiä. Huoliteltu ulkonäkö kertoo paljon, huolittelematon vielä enemmän.

Valitse huonopalkkainen ammatti, sovinisti mies ja jätä tukka kampaamatta, tulet paremmaksi naiseksi vai?

Vierailija
4/35 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää, kun on hoikka ja on pitkät hiukset. Läski kouvolatukka ei irtoripsillä kauniiksi muutu.

Vierailija
5/35 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena luin kirjan, joka käsitteli tätä asiaa. Kirjan mukaan "orjuuttamalla" naiset käyttämään aikansa ulkonäkönsä ja painonsa kanssa kamppailuun, he pysyvät pois miesten tieltä ja miehet pitävät valtaa yhteiskunnassa.

Vierailija
6/35 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole  käskenyt käyttää.

Omaa typeryyttä jos noin tekee.

Vierailija
7/35 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus nuorena luin kirjan, joka käsitteli tätä asiaa. Kirjan mukaan "orjuuttamalla" naiset käyttämään aikansa ulkonäkönsä ja painonsa kanssa kamppailuun, he pysyvät pois miesten tieltä ja miehet pitävät valtaa yhteiskunnassa.

Tämä muuten on totta. Mitäköhän minustakin olisi voinut tulla ellen olisi käyttänyt 80% potentiaalistani juurikin ulkonäkö- ja painokamppailuun. No, olen nyt 40 niin ehkä tässä vielä jotain ehtii saavuttaa vapautuvalla kapasiteetilla. Ap

Vierailija
8/35 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sitä teette kun pitää kilpavarustella taisteluun alfoista.

Vierailija
9/35 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieltä tuli heti ensimmäisenä se suurin valhe, naisen euro. Täten aloittajan kanssa on turha edes keskustella.

Tuleeko aloittajan kotiin aamuisin pahan patriarkaatin edustajat maalaamaan telalla sitä naamaa? tuleeko? 

Joku alfa kyllä saa telallaan heittää laastit naamalle.

Vierailija
10/35 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pakottaa? Kuka?

Kyllästyttää nämä tyhjänvalittajat.

Vierailija
11/35 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestenhän pitäisi puunata itseään kun heitä on enemmän nuoremmista ikäluokista. Luonnossakin uros on se koreampi sukupuoli.

Vierailija
12/35 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ne faktat naisen eurosta ja kotitöiden jakamisesta?

Vierailija
13/35 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt siihen paljon aikaa. Voin kuvitella, kuinka kauan ne käyttävät, jotka laittautuvat enemmän. Kuka haluaa uhrata elämänsä miehen miellyttämiseen?

Vierailija
14/35 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan ap, nobody cares. En osallistu tuohon mutta sulle naisten ehostaminen näyttää olevan suurikin ongelma.

Vierailija
15/35 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä tarkoittaa huoliteltu? Puhtaat hiukset, jotka on hyvin leikattu, on käynyt suihkussa, vaatteet puhtaat ja ehjät, ehkä mietitty väriyhdistelmiäkin, voi olla kevyt meikki? Ja aikaa ja rahaa menee siis sikana... Ilmeisesti "huoliteltu" ja nykyisin paljon käytetty "itsestään huolehtiminen" ovat kiertoilmauksia sille, että pitää oikeasti raataa ihan joutavien juttujen parissa kuten raastaa se ylimääräinen sentti rasvaa pois vyötäröltä sen sijaan, että keskittyisi johonkin oleellisempaan.

Vierailija
16/35 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kapina? Eikö riitä että vaan itse jättää käyttämättä rurhaan rahaa?

Minulla on 20€ puuteri ja 4€ ripsari. Puuteri kestää ainakin 6kk ja ripsari vähän vähemmän. Shampoona 5€ pala ja hoitoainetta ei sen kanssa tarvitse. Karvat lähtee, jos lähtee, laitteella joka ei montaa kymppiä maksanut ja kestänyt vuosia.

Vierailija
17/35 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ottavat kyllä eurostaan puuttuvan osan monin verroin takaisin sokerideittailuna ym. mitkä suurimmalle osalle miehistä lähtökoht. mahdottomia...

Vierailija
18/35 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaaaaa.

Ostan vaatteet kirpparilta. Sukat, kengät ja alusvaatteet yleensä marketin alekorista.

Meikit tilaan Kiinasta, taitaa vitosen verran mennä vuodessa enkä muista et kukaan olis käskenyt meikkaamaan ikinä.

Tukkaan menee rahaa, koska väri vaihtuu usein mutta sen teen itse, eikä kukaan ole tainnut ikinä vaatia turkoosia tai punaista tukkaa, tai minkäänlaista ylipäätään. Kaljunakin oli kivaa!

Mun poikaystävät on tainnut itse enemmän käyttää rahaa ja aikaa kuontaloihinsa kun mä.

Vierailija
19/35 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieltä tuli heti ensimmäisenä se suurin valhe, naisen euro. Täten aloittajan kanssa on turha edes keskustella.

Tuleeko aloittajan kotiin aamuisin pahan patriarkaatin edustajat maalaamaan telalla sitä naamaa? tuleeko? 

Naisen euro on ihan oikeasti pienempi kuin miehen, ja se selittyy epätasa-arvoisesti jakautuneella hoivavastuulla.

Kun perheeseen syntyy lapsi, yleensä isää ei kiinnosta osallistua sen hoitamiseen ja silloin perhe/hoitovapaat kaatuvat kokonaan äidin niskaan. Sama koskee lasten sairastumisia; yleensä se on äiti joka jää hoitamaan sairastunutta lasta.

Epätasaisesti jakautunut hoivavastuu aiheuttaa sen että naisille kertyy enemmän poissaoloja töistä ja he kärsivät enemmän ansionmenetyksiä lastensa vuoksi. Poissaolot myös haittaavat urakehitystä.

Ja ei, kyse ei ole mistään "naisten valinnasta", koska sairasta lasta tai vauvaa ei voi jättää yksin kotiin työpäivän ajaksi. Se on pakko hoitaa, valinnanvaraa ei ole. Ja jos lapsen isä on ns. turhakeisä joka ei suostu huolehtimaan lapsesta, äidille ei jää muuta vaihtoehtoa kuin jäädä itse kotiin.

Vierailija
20/35 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena teet omat ratkaisusi ulkonäkösi suhteen. Naisena teet omat ratkaisusi kotitöiden jakamisesta kotonasi, olettaen että sinulla on joku kenen kanssa jakaa kotityöt. Miehenä en voi puolestasi päättää mitä teet. Mikäli olemme parisuhteessa voimme keskustella ja löytää kumpaakin tyydyttävän jaon kotitöihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän