Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katkera entisen kiusaajan menestyksestä

Vierailija
16.09.2013 |

Ja siis kyse http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288588431677.html tämän kaltaisesta kiusaamisesta. En jaksa tarkempia yksityiskohtia tai muuta tästä mutta kyseinen henkilö ihan livenä kertoi minun olevan täysi h-ora tuommoisten tapahtumien jälkeen. Tästä siis aikaa, olin teini. Enkä ihme kyllä tehnyt itsemurhaa vaikka lähellä on monesti ollutkin. 

No nyt facebookissa törmäsin tämän henkilön profiiliin ja hänellä näyttää menevän hyvin. Ihan oikeasti, itse olen vielä hukassa, en ole löytänyt suuntaa elämässä ja vasta nyt alkanut selvitä tapahtuneista asioista. En ikinä hakenut apua siis näihin koska pidin itseäni syyllisenä. 

Hän teki elämästäni yhtä helvettiä. Oli yksi niistä. Ja nyt menestyy? Perhe löytyy ja menestynyt elämässä. Jumalauta että olen katkera. Tää on vihaa myös. Ex-poikaystävänikin jopa näköjään hänen kaverinsa nykyään? Mutta joo, en tiedä miten saisin tämän tunteen pois. Kaikki p-skat fiilikset heräs kun menin katsomaan. Luulin muutenkin jo olevani voitolla tässä mut en sit näköjää. V-ttu että v-tuttaa. Olisko kellää mitää järkevää sanottavaa täällä jotta tää tunne hälvenis? 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa (kuten blogeissakin) kaikki yrittää näyttää paremmalta kuin ovat, viettää helpompaa ja ylellisempää elämää kuin oikeasti tekevät eli pitävät yllä kulissia, joten koskaan et voi olla varma siitä että millaista hänellä oikeasti on; Onko velkahelvetissä, veteleekö puoliso turpiin, lapsilla huumeongelma jne.

Vierailija
22/22 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa mitään, mutta yksi asia on varma. Jos se tyyppi on täys kusipää (niinkuin ilmeisesti on ollut), niin ei se ole sulta pois. Ja vaikka se nyt ehkä menestyykin, niin todennäköistä on, että on ihan samanalainen p-jätkä "luonnevalio" edelleen kuin ennekin. Kiitä onneasi, ettei sun tarvi olla sen kanssa enää missään tekemisissä. Joku toinen saa kärsiä sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi