Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä ajattelet miehestä joka muuttaa kotoa
16.09.2013 |
20 yhteisen vuoden ja 2 lapsen jälkeen 20 vuotta nuoremman naisen vuoksi ja tämän luokse, mutta loukkaantuu kun vaimo hakee virallista eroa, loukkaantuu kun vaimo ottaa takaisin tyttönimensä ja loukkaantuu, kun vaimo ei enää eron jälkeen anna miehelle joululahjoja?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Että miksi ihmeessä olet 20v kattellut tuollaista lasta? Ja tehnyt sen kanssa vielä lapsia?