Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastuminen vanhaan tuttuun

Vierailija
09.04.2024 |

Onko kenellekään käynyt näin? Näin viikonloppuna pitkästä aikaa miehen, jonka kanssa ollaan sattumalta törmätty aina  muutaman kerran vuodessa noin kymmenen vuoden ajan. Ei olla mitään hyviä tuttuja, mutta kuitenkin juteltu useasti niitä näitä. En ole ajatellut häntä sen kummemmin, ja miehen ulkonäkökin on jotain ihan muuta, kuin sitä, mitä miehissä yleensä katson. Vähän liian vanhakin se varmaan on, en tiedä ikää tarkkaan. Tällä kertaa mies oli superhuomaavainen ja kohtelias minua kohtaan ja juteltiin enemmän. Ja nyt en ole pystynyt oikein mitään muuta ajattelemaankaan tuon tapaamisen jälkeen, kuin häntä ja seksiä hänen kanssaan. 

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi joskus näin. Ihastuin meidän finninaamaiseen ja hintelään it-tukeen aivan yllättäen, kun tajusin miten kauniit silmät kundilla oli. (Varmaan oli hormonit jotenkin sekaisiin. )Ihastusta kesti vajaan vuoden, enkä kyllä koskaan kertonut tyypille siitä.

Vierailija
2/30 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi vähän samalla tavalla tässä jokin aika sitten kuin mitä ap kuvailee. Emme tosin ole ihan noin pitkältä ajalta tuttuja, mutta hyvin samantapainen tilanne kuitenkin. 

Harmittavasti tunne vaan ei varmastikaan ole molemminpuolinen, mutta enpä taida sitä haluta edes varmistaa. Nielen ihastukseni, parempi niin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kevät. Menee ohi ajan kanssa.

Vierailija
4/30 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit, hormonit.

Vierailija
5/30 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😄

Vierailija
6/30 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, no täytyy toivoa.. Merkillinen tunne kyllä. Heräsin viime yönäkin ja valvoin tunnin ajatellen häntä. 

ap

Vierailija
7/30 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on vapaa, niin kaipa voit jatkaa haaveilua ja ehkä pyytää jopa treffeille?

Vierailija
8/30 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on vapaa, niin kaipa voit jatkaa haaveilua ja ehkä pyytää jopa treffeille?

Tuskin on vapaa (en tosin tiedä varmaksi), joskus on ohimennen maininnut kumppanin. Eli siksikään en voi asialle oikein mitään tehdä😢. Raastavaa, mutta pitää toivoa, että menee ohi siihen mennessä kun seuraavan kerran nähdään. Ehkä se on sitten tämä kevät.

Vierailija
9/30 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi joskus näin. Ihastuin meidän finninaamaiseen ja hintelään it-tukeen aivan yllättäen, kun tajusin miten kauniit silmät kundilla oli. (Varmaan oli hormonit jotenkin sekaisiin. )Ihastusta kesti vajaan vuoden, enkä kyllä koskaan kertonut tyypille siitä.

🤣

Vierailija
10/30 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne, tunnen itseni typeräksi. Miten nyt yhtäkkiä voikin nousta tällaisia ajatuksia kun missään vaiheessa aiemmin ei..?

Vierailija
11/30 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chekkaan sun kuukautiskalenterista että onko sulla tässä vaiheessa ovulaatio vaihe? Sen voimaa ei kannata vähätellä, ollaan ihmiset vaan opittu piilottamaan se niin hyvin että hyvä jos itsekkään huomaa.

Vierailija
12/30 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chekkaan sun kuukautiskalenterista että onko sulla tässä vaiheessa ovulaatio vaihe? Sen voimaa ei kannata vähätellä, ollaan ihmiset vaan opittu piilottamaan se niin hyvin että hyvä jos itsekkään huomaa.

Tämä on totta! Mä ihastun ovulaation aikaan kaikkiin, tuttuihin ja tuntemattomiin. Jälkikäteen mietin, että mitä helvettiä oikein ajattelin😂

Vierailija
13/30 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta! Mä ihastun ovulaation aikaan kaikkiin, tuttuihin ja tuntemattomiin. Jälkikäteen mietin, että mitä helvettiä oikein ajattelin😂

Vierailija
14/30 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on vuosia tunnettu, siinä on ehtinyt olla aika monet ovulaatiot välissä. Ehkei nyt siis siitä ole kyse. 

Vierailija
15/30 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ihastuin 10v jälkeen työkaveriin, josta en koskaan ole ajatellut mitään romanttista. Satuin vaan näkemään hänestä kiihkeän unen ja sen jälkeen olen ollut ihastunut :D

Vierailija
16/30 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin ihastuin 10v jälkeen työkaveriin, josta en koskaan ole ajatellut mitään romanttista. Satuin vaan näkemään hänestä kiihkeän unen ja sen jälkeen olen ollut ihastunut :D

Joo, sama! Ja varattuja oltiin molemmat, onneksi hän vaihtoi toiseen työpaikkaan pian tän jälkeen.

Vierailija
17/30 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, no täytyy toivoa.. Merkillinen tunne kyllä. Heräsin viime yönäkin ja valvoin tunnin ajatellen häntä. 

ap

Älä hosu.  

Vierailija
18/30 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla hosumatta ja miettiä mikä on oikeasti homman nimi ja onko jutulla edellytyksiä. 

Vierailija
19/30 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempaan työkaverimieheen ihastuin. Oltiin oltu työkavereita jo viisi vuotta. Pari vuotta ihastelin kaukaa ja sitten oli pakko lähestyä. Yhdessä nyt jo vuosia oltu. 

Vierailija
20/30 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä myös minulla, tosin kyseessä ei ollut työkaveri, vaan tuttu muualta. Mutta yhden tuhman unen jälkeen ihastuin tulisesti, vaikka olenkin ollut onnellisesti naimisissa 12 vuotta.