Miten juonitte miehen kosimaan?
Kommentit (37)
Hieno parisuhde jos täytyy juonia.
Onko se kosimaan juonittu mies vähän sama kuin käpälautaan saatu kettu?
Mies kosi ilman juonittelua ja se tuli minulle yllätyksenä.. Ei oltu edes puhuttu naimisiinmenosta. Kihloisssa oltiin oltu tosin jo puoli vuotta ja ostettu oma asunto.
Jaahas. Tästä voi tulla mielenkiintoista, pitää laittaa popcornit tulemaan.
Kuinkahan moni mies jäisikään loppuiäkseen sinkuksi, jos odottaisi, että joku nainen tekisi häntä kohtaan aloitteen, saati että koittaisi sellainen päivän, jolloin nainen tulisi kysyneeksi miestä puolisokseen.
Vierailija kirjoitti:
Mies kosi ilman juonittelua ja se tuli minulle yllätyksenä.. Ei oltu edes puhuttu naimisiinmenosta. Kihloisssa oltiin oltu tosin jo puoli vuotta ja ostettu oma asunto.
Olitte siis olleet jo puoli vuotta kihloissa, ennen kuin menitte kihloihin? Asia selvä.
En ole nähnyt vihkimisilmoituksia 10 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Kihloissa olitte ja kosinta tuli yllätyksenä? Eikös kihlaus ole sopimus mennä naimisiin?
Joku ehkä sanoisi sitä juonitteluksi, mutta mieheni oli saanut työpaikan ulkomailta paikasta, jossa byrokratia oli hyvin tylsää avopareille. Niinpä sanoin, että en oikein tiedä lähdenkö mukaan, jos emme ole naimisissa, sillä viisumin uusimiset useaan kertaan sun muut asiat eivät oikein tunnu kivoilta. Mies kosi heti ja menimme naimisiin muutaman viikon päästä. Yhdessä olimme olleet jo vuosia ja yhdessä olemme olleet yli 20 vuotta.
Lasketaanko raskaus juoneksi? Siis raskaus, joka on toivottu ja suunniteltu? Kun lapsi ilmoitti tulostaan, mieheni kosi minua. Tämä lapsi on jo aikuinen ja olemme onnellisesti naimisissa vieläkin.
Voisiko kuitenkin ihan suomalaisten perinteiden mukaan ottaa vaan asian puheeksi ja sitten lähteä yhdessä ostamaan ne kihlat? Miksi pitää väkisin ottaa jenkkiperinteitä tänne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kihloissa olitte ja kosinta tuli yllätyksenä? Eikös kihlaus ole sopimus mennä naimisiin?
Sitähän se on. Lain mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko raskaus juoneksi? Siis raskaus, joka on toivottu ja suunniteltu? Kun lapsi ilmoitti tulostaan, mieheni kosi minua. Tämä lapsi on jo aikuinen ja olemme onnellisesti naimisissa vieläkin.
Hyvä sulle, mutta miehenä sanoisin heiamn ohi aiheen, etä en ymmärrä naisia, jotka uskovat ja luottavat vakaasti siihen, että mies muuttuu kuin taikaiskusta vastuuntuntoiseksi ja huolehtivammaksi ja ennen muuta tasa-arvoisemmaksi kumppaniksi kun hänestä tulee isä. Kun muutos ei tapahunutkaan vielä yhteen- muuton jälkeen, vaikka nainen oli odottanut näin käyvän.
Sanoin, että nyt alkaa olla biologisssa munakellossa aika loppu! Joko kosit tai minä lähden.
Vierailija kirjoitti:
Sanoin, että nyt alkaa olla biologisssa munakellossa aika loppu! Joko kosit tai minä lähden.
Sinulla on munakello, joka laskee aikaa kosimisen takarajaan? Nyt en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko kuitenkin ihan suomalaisten perinteiden mukaan ottaa vaan asian puheeksi ja sitten lähteä yhdessä ostamaan ne kihlat? Miksi pitää väkisin ottaa jenkkiperinteitä tänne?
Eipä tuo ole edellä kovin paljon suosioa saanut, kun joku edellä ennätti huomauttamaan siitä, mitenkähän moni mies olsii jäänyt pelkästään sinkuksi jos oilisi jäänyt vain odottamaan,että joku nainen osoittaisi ensin heitä kohtaan kiinnostuksensa.
Tällaista se on tasa-arvo Suomessa kai vieläkin. Tasa-arvo on hyvä juttu kunhan mies tekee ne ikävimmät jutu, kun eihän se ole kiva saada pakkeja. Ikäänkuin se olisi eriyisen kivaa saada niitä miehenä.
Meistä ei kumpikaan kosinut, vaan keskustelimme yhdessä naimisiinmenosta.