Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten juonitte miehen kosimaan?

Vierailija
26.08.2020 |

Vai kosiko ilman mitään vihjettä??

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvinnut juonia, meillä on tosi hyvä olla yhdessä ja se johti siihen että mieheni päätti että haluaa viettää loppuelämänsä kanssani. 

Vierailija
22/37 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain seinähullu mies kosii enää tänä päivänä suomalaista naista pelkästään siksi että haluaa säilyttää parisuhteensa, naisen painostamana tai vain miellyttääkseen naista. Moni mies sortuu siihen painostuksesta ja pelosta parisuhteen menettämisestä. Kosituksi tuleminen ja sormuksen heiluttelu kuten myös avioliittokin on tänä päivänä todellisuudessa enää pelkkä naisen itsetunnon ja sosiaalisen statuksen pönkittämistä naisten omassa keskinäisessä hierarkiassa ja täysin näennäisen turvallisuudentunteen rakentamista naisen omien pesänrakennisviettien palvelemiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan voi olla kihloissa ilman kosintaa?

Vierailija
24/37 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosin itse kun ei kosintaa tullut yhdeksän vuoden aikana.

Sain rukkaset.

Vierailija
25/37 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kosi ilman juonittelua ja se tuli minulle yllätyksenä.. Ei oltu edes puhuttu naimisiinmenosta. Kihloisssa oltiin oltu tosin jo puoli vuotta ja ostettu oma asunto. 

Olitte siis olleet jo puoli vuotta kihloissa, ennen kuin menitte kihloihin? Asia selvä. 

Olinpa epäselvä. Oltiin siis kihloissa mutta kosinta perinteiseen tyyliin (ruusujen kera polvillaan - tosi imelää) tuli vasta puolen vuoden päästä.  Tällöin päätettiin hääpäivä.

En osannut odottaa tälläistä. Yhdessä asuminen olis riittänyt minulle oikein hyvin.

Vierailija
26/37 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kosi ilman juonittelua ja se tuli minulle yllätyksenä.. Ei oltu edes puhuttu naimisiinmenosta. Kihloisssa oltiin oltu tosin jo puoli vuotta ja ostettu oma asunto. 

Olitte siis olleet jo puoli vuotta kihloissa, ennen kuin menitte kihloihin? Asia selvä. 

Olinpa epäselvä. Oltiin siis kihloissa mutta kosinta perinteiseen tyyliin (ruusujen kera polvillaan - tosi imelää) tuli vasta puolen vuoden päästä.  Tällöin päätettiin hääpäivä.

En osannut odottaa tälläistä. Yhdessä asuminen olis riittänyt minulle oikein hyvin.

Kihlaus on lupaus avioliitosta, jos ette olleet edes puhuneet naimisiinmenosta kun "kihlauduitte" niin ette olleet oikeasti kihloissa.

Vierailija
27/37 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain rukkaset.

Vieläkö olet saman tyypin kanssa?

Vierailija
28/37 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perinteisen tyylin kosinnassahan on mukana sormusrasia, jossa on se kihlasormus. 

Vierailija
29/37 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosin ITSE. En ole lootuksenkukka joka kainona odottaa että joku toinen tekee elämääni koskevia aloitteita.

Vierailija
30/37 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä oli kerran pitkä ketju, missä mammat väitteli kymmeniä sivuja kihlauksen merkityksestä. Jotkut todella ajattelevat, että kihlat on vain astetta vakavampaa seurustelua.

Ap:n kysykseen:en juonitellut, oli puhuttu naimisiin menosta jo aiemmin, kun vuoden seurustelun jälkeen muutimme yhteen, mies kosi omasta aloitteestaan, koska hänelle se oli tärkeää(minulle olisi käynyt että asiasta vain sovitaan yhdessä).

Vierailija
31/37 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoitin ovea ja sanoin että jos kosintaa ei tule niin saat lähteä. En ala tässä kevyt suhteessa roikkumaan.

Vierailija
32/37 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perinteisen tyylin kosinnassahan on mukana sormusrasia, jossa on se kihlasormus. 

Noin se menee romanttisissa komedioissa. Itse haluan kyllä olla mukana valitsemassa korua jota on tarkoitus pitää loppuelämä.

Vierailija
33/37 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvinnut juonitella. Miehen kosinta tuli yllätyksenä viiden vuoden seurustelun ja kahden lapsen jälkeen.

Vierailija
34/37 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoin, että nyt alkaa olla biologisssa munakellossa aika loppu! Joko kosit tai minä lähden.

Sinulla on munakello, joka laskee aikaa kosimisen takarajaan? Nyt en ymmärrä.

Jos haluaa naimisiin ennen lastenhankintaa, niin on kosinnalla silloin aikaraja. Voi olla uskovainen tai muuten vanhanaikaien näissä asioissa.

Vierailija
35/37 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain rukkaset.

Vieläkö olet saman tyypin kanssa?

En. Mikään ei palannut enää ennalleen ja erosimme. Mies meni n.vuoden seurustelun jälkeen naimisiin tuikituntemattoman kanssa.

Vierailija
36/37 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko kuitenkin ihan suomalaisten perinteiden mukaan ottaa vaan asian puheeksi ja sitten lähteä yhdessä ostamaan ne kihlat? Miksi pitää väkisin ottaa jenkkiperinteitä tänne?

Sitä puheeksi ottamista kutsutaan kosinnaksi.

Vierailija
37/37 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvinnut juonitella. Miehen kosinta tuli yllätyksenä viiden vuoden seurustelun ja kahden lapsen jälkeen.

Toi on niin järkkyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä