Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian aikainen r-testi? 10.pv

Vierailija
15.09.2013 |

Tein testin just äsken. inseminaatiosta ja ovulaatiosta 10 päivää. Herkkä testi (herkkyys 10 jotain). Tuloshan oli selkeä nega. Hoidoista saamani ohjeen mukaan oon kyllä testaamassa monta päivää (6) liian aikaisin, mutta kysymys kuuluu, että pitäskö herkällä testillä saada edes haamua jos olisi raskaana? Tiedän, että olen liian malttamaton, mutta kun tätä jatkaa kuukaudesta toiseen niin ei aina jaksa odottaa. Sinänsä odotukset ei ole kamalan korkealla, mutta johonkin toivonkipinään sitä aina tarraa. Sori, jos oon väärällä palstalla, mutta en jaksa rekisteröityä. 

Kiitti, jos joku vastaa asiallisesti.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli 2viikkoa sitten nega ja tänään positiivinen :D

Vierailija
2/9 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on molemmissa tullat haalea viiva jo tuossa vaiheessa, mutta raskaushormonihan nousuhan on yksilöllistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jännitän myös! Oviksen tikutin 6.9. Testasin perjantaina ja kuvittelin saaneeni viivan paikan. En usko, että on mikään. Testaan huomenna uudelleen herkällä 10mIU testillä. Jännittää! Kierto 26-34 päivää. Onko mitään oireita sulla?

Vierailija
4/9 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kyllä paljon siitä testistä. Itse tikuttelin dippitikuilla haaleaakin haaleamman viivan vielä siinä vaiheessa, kun Clearblue digi sanoin raskaana 2-3 viikkoa. Samasta näytteestä siis. :D

Tsemppiä, malta vielä mielesi!

Vierailija
5/9 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oireita:) ap

Vierailija
6/9 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin :( ap

Vierailija
7/9 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi. Mietin Yks päivä, että miksi esim tämä tissien nipistely tulee ennen plussaa? Voiko sen keksiä itse?

Vierailija
8/9 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 22:53"]

Voi vitsi. Mietin Yks päivä, että miksi esim tämä tissien nipistely tulee ennen plussaa? Voiko sen keksiä itse?

[/quote]Kun oikein toivoo (tai pelkää) raskautta sitä voi kyllä kehitellä itselleen vaikka mitä oireita... toista kun yritettiin olin muka niin hajuherkkä että kuvotti ruokakaupassa enkä taas muka voinut kahvia juoda ja oksensinkin pariin otteeseen.... Ja vaikka testit oli negoja niin kuvitteli että entä jos se ei vaan näytä jne....

Vierailija
9/9 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Tää. Nyt odotan viikonloppuun. Nega mutta taas näkyy Se viivan paikka vaan. En tiedä kuuluuko sen näkyä? Näkyy siis ihan 10min päästä kun tein testin enkä sen,jälkeen kyttäile testejä enään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän