Päästätkö wc-passilaisen kotiisi?
Edellä kysymys jo tulikin. Minusta on kohteliasta päästää, varsiin jos passia näytetään.
Kommentit (41)
En todellakaan. Aivan sama, passi, tai ei.
Kotini on yksitysalueeni, ei mikään yleinen hollitupa.
Vierailija kirjoitti:
Kotini on yksitysalueeni, ei mikään yleinen hollitupa.
No ajattelepa itseäsi kovassa wc-hädässä!!
Montako kertaa meinasit saman kyselyn tehdä?
En päästä kotiini yhtään ketään ketä en ole sinne itse varta vasten kutsunut.
En. En halua ketään tuntematonta kotiini, varsinkaan asioimaan vessaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotini on yksitysalueeni, ei mikään yleinen hollitupa.No ajattelepa itseäsi kovassa wc-hädässä!!
Suunnittelen reissuni siten, ettei tarvitse vinkua kenenkään yksitysalueelle, vaan pysyttelen mahdollisesti yleisen vessan sijaitsevalla alueella.
Sinun vessahätäsi ei ole täysin ventovieraiden, yksityshenkilöiden päänsärky, joten turha ulista, ja/tai uhriutua.
Täällä suolistosairas moi. En IKINÄ lähtisi vieraalta yksityishenkilöltä pyytämään lupaa käyttää heidän vessaa. Mitä ihmettä nyt 😅 Kaupat ja muut julkiset paikat on asia erikseen jos löytyy se vessapassi. Siltikään heidän ei tarvitse päästää passilaista vessaan. Siihen ei mikään laki velvoita.
En todellakaan. Jokainen hoitakoon omat paskannuksensa.
Juurikin tuota varten säilytän vasemman jalan kumisaapasta oveni ulkopuolella.
Tietenkin. Rinnastan vessapassin haltijat diplomaatteihin. Lopuksi käyn pesemässä heidän pyllynsä bideellä, kuivaan pepun Gantin pyyhkeeseen ja laitan lopuksi talkkia peppuun. ❤️
Tottakai haluan vieraan ihmisen ripuloimaan korona kakkansa pitkin vessaan. Sanohan sen jo järkikin. Tunteista puhumattakaan.
Asun sellaisella alueella että metsää ja näkösuojaa riittää ympärillä hyvin. Puskaan menisin itsekin ennemmin kuin tuntemattoman ovelle, tai käyttäisin vaippaa jos olisi pakko mennä alueelle jossa ei ole julkisia vessoja eikä metsää lähellä ja olisi pahoja pidätysvaikeuksia. Ihan ymmärrettävää ettei monikaan halua vieraita omaan vessaan, ei vieraista ihmisistä voi ikinä tietää ja siellä kylppärissä saattaa olla jotain hyvin henkilökohtaista esillä.
Olen töissä pienessä yrityksessä. Kerran joku nainen tuli wcpassin kanssa ja päästin vessaan joka on henkilökunnan, asiakasvessaa meillä ei ole. Vessa oli hänen jäljiltään ihan paskassa ja veressä (wcpönttö, käsienpesuallas, lattia ja ovi). Pomo kutsu siivousfirman hoitaan putsauksen.
Jos pitää valita, että onko yhdellä ihmisellä paskat housussa vai ei kellään paskat housussa, niin mammojen mielestä edeltävä on parempi ja tavoiteltavampi vaihtoehto? Sellaset logiikat sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Jos pitää valita, että onko yhdellä ihmisellä paskat housussa vai ei kellään paskat housussa, niin mammojen mielestä edeltävä on parempi ja tavoiteltavampi vaihtoehto? Sellaset logiikat sieltä.
Vaihtoehto c: mulle on ihan sama kenellä on paskat housussa, kunhan itselläni ei ole. Randomihmisten vessa- ja suoliasiat ei yksinkertaisesti kuulu mun bisneksiin.
Vierailija kirjoitti:
Ventovieraiden aikuisten paskat ei kuulu minulle.
Vierailija kirjoitti:
Asun sellaisella alueella että metsää ja näkösuojaa riittää ympärillä hyvin. Puskaan menisin itsekin ennemmin kuin tuntemattoman ovelle, tai käyttäisin vaippaa jos olisi pakko mennä alueelle jossa ei ole julkisia vessoja eikä metsää lähellä ja olisi pahoja pidätysvaikeuksia. Ihan ymmärrettävää ettei monikaan halua vieraita omaan vessaan, ei vieraista ihmisistä voi ikinä tietää ja siellä kylppärissä saattaa olla jotain hyvin henkilökohtaista esillä.
Näin juuri. Itse kävin kerran kouluikäisenä puskaripulilla. Kotiin oli alle kilometri, mutta ei vaan pystynyt odottamaan. Semmosta se vaan on. Eipä tullut mieleenkään mennä kenenkään ovelle koputtelemaan.
Vaippa ei auta, tarvitsen wc-tilan.
Päästin kerran