Päästätkö wc-passilaisen kotiisi?
Edellä kysymys jo tulikin. Minusta on kohteliasta päästää, varsiin jos passia näytetään.
Kommentit (41)
Vanhemman ketjun perusteella äänekkäin osa näistä vessapassilaisista on ihan ter-rori steja. Useampi tapaus missä ovat ryös-täneet henkilökunnan lompakot ja kotiavaimet pukutiloista, sontineet vessan suurinpiirtein kattoa myöten ja parhaimpana se yksi mamma jota ei päästetty henkilökunnan tiloihin vessaan ja kostoksi ripuloi sitten kaupan lattialle.
No mitäpä muuta hän voi tehdä, kun vessan ovea ei avattu??!
Sillä ehdolla, että tilaa ja maksaa siivousfirman jäljiltään siivoamaan ja desinfioimaan vessan välittömästi, max minuutin viiveellä. Minä en siivoa vieraan ihmisen potentiaalista korona-/nororipulia ja sen sotkemaa vessaa. Käytännössä en siis todellakaan päästäisi.
varmaan jos tilanne jostain syystä tulisi, koska pystyn samaistumaan tilanteeseen.
tosin asun kerrostalon kolmannessa kerroksessa, joten tilannetta tuskin tapahtuu.
En päästäisi. Asun yksin ja huijareitakin liikkuu. Turvallisuussyistä ei yksityiskoteihin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on wc passi?
Joku juttu, vähän kuin Mustanaamiokerhon jäsenkortti, jonka voi printata netistä ja olla tosi käheä ja uniikki.
Järjetön kysymys tilanteesta, jota ei koskaan satu...
En. Asun kerrostalossa ja vieraat ilmoittavat etukäteen tulostaan joten jos en vieraiden lisäksi odota jotain pakettia en edes vastaa ovipuhelimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vaippa ei auta, tarvitsen wc-tilan.
https://www.stara.fi/2019/06/28/nerokas-festarihitti-kannettava-vessa-t…
EN! Jos hätä yllättää, niin eikun puskaan vaan, niin itsekkin teen jos olen jossain lenkillä, missä ei ole yleisövessoja ja iskee oikeasti sellainen vessahätä, että tulee muuten housuun.
En päästä, enkä kyllä yrityksessä henkilökunnankaan vessoihin. Syitä monia mm:
- hygienia (sekä kotona että töissä vain terveys, etteivät taudit leviä)
- turvallisuus (sekä ihmisten että omaisuuden)
- yksityisyys (sekä töissä että kotona yksityisasioita, joiden pois siivoamiseen menisi pitkä aika - sinä aikana löytää kyllä julkisen vessan)
Pahoittelut vessapassia tarvitseville, mutta maailma ei ole enää luotettava tai turvallinen.
En. Ja minulla on itselläni ärtyvä suoli, mutta en todellakaan laske ventovierasta kotiini! Eikä itselle tulisi mieleenkään mennä soittamaan lähimmän talon ovikelloa että kakkahätä.
No esim. kirkkoon voi mennä vessaan, tai sitten hotellin aulan wc:tä käyttää, jos muita paikkoja ei lenkin varrelta löydy.
Vaikea sanoa. Jos tuntisin ihmisen, ehkä. Ihan tuntemattoman kohdalla en.
Vaikka olisi ripuli, jos pytylle ehtii ja itse jälkensä siivoaa, semmoista se. En ymmärrä kauhukuvaa verisistä altaista tms. Ei tainut olla kyseessä normiripuli?
Kuitenkin itsellä kerran tullut sairaana ollessa housuihin ja oli se sotkuista hui!
En tietenkään päästä tuntemattomia ilman hyvää syytä kotiini ja heidän vessahätänsä ei ole minulle hyvä syy.
En edelleen päästä ja sinä ap voisit lopettaa jankkaamisen.
Neiti on sitten hyvä ja ostaa sellaisen. Tai remontoi jo olemassaolevan taas käyttökuntoon.