Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te naiset, joita miehet ei ikinä jätä rauhaan missään

Vierailija
15.09.2013 |

Mistä luulette, että se johtuu? 

Puhun nyt tässä siitä, että baarissa joku tunkee väkisin seuraan eikä hänestä pääse eroon koko iltana. Tai että menette kauppaan ja joku alkaa heti tehdä tuttavuutta, lenkillä joku hengittää koko ajan niskaan jne.

Itse en kärsi tuollaisesta lainkaan, vaikken ole mitenkään ruma. Miehet kyllä minut huomaavat, mutta minua ei juuri koskaan häiritä missään. 

Tuuristako se on kiinni, vai ovatko nämä häirityt naiset vain jotenkin poikkeuksellisen kauniita tai viehättäviä, että miehet väkisinkin liimaantuvat seuraan?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kissamainen ja käärmemäinen nainen, jolla on kujeilevat silmät ja seksikäs käheä nauru sekä viekoittelevat kielen liikkeet. Saatan vetää puoleeni yhden keskikokoisen ruokakaupan HeVi-osaston kaikki miesasiakkaat ruuhka-aikana, jos menen punnitsemaan sinne banaanin. Siksi liikun mieluiten vain aamuvarhaisella tai pimeässä.

Vierailija
22/24 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkä vaalea nuori nainen. Korkeilla koroilla jopa 190cm. En ole amatsoni vaan aika hoikka. Naama on perus nätti, osaan meikata ihan kivasti mielestäni, en liikaa. Kuulostan varmaan pelottavalta hongankolistajalta mutta saan miehiltä kyllä huomiota varmaan koska olen helposti lähestyttävä, hymyilen paljon ja olen ystävällinen kaikille. En koskaan baarissa edes tee katsekontaktia keneenkään vaan keskityn ystäviini joiden kanssa olen. Ehkä olen sitten niin kiltin ja tavallisen näköinen että miehet uskaltaa lähestyä :D joskus toivoisin että saisin olla rauhassa mutta olen kuitenkin imarreltu ja iloinen että ihmiset uskaltaa ja haluaa tulla jutteleen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas on miesten lähestyminen ahdistelua? Jepjep.

Vierailija
24/24 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai osaavat feikata meikeillä...kauneutta sekin kai. Mitäs tekee sellasen sotamaalauksen jos huomio ja iskuyritykset ovat niin hirveä juttu. Itse kierrän kaikki meikkaavat kaukaa