Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhuuko miehesi enemmän vai vähemmän kuin sinä?

Vierailija
30.08.2026 |

Miten toimii?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 

Vierailija
2/15 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat kotona aika hiljaisia. Molemmat joutuvat puhumaan töissä paljon. En jaksaisi mitään moottoriturpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on puheliaampi  ja hän mielessään kiittää että minä vaimona olen hiljaisempi.🤗

Vierailija
4/15 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Ja minä olen useimmiten suomalaisten mielestä puhelias. Eli en hiljainen ole minäkään, mutta se on tietysti suhteellista. 

Väsyn totaalisesti, jos joudun puhumaan enemmän kuin mies, ja kannattelemaan tilannetta sosiaalisesti. Ei myöskään seksihalut värähdä.

Siksi mulle ei sopisi muu kuin vähintään yhtä puhelias mies kuin itsekin olen. Ja jos on esim. vieraita paikalla, niin mieluummin puhuu enemmän kuin minä. 

Vierailija
5/15 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että. Ei ole mitään varsinaista jakoa, joskus ollaan yhdessä hiljaa, joskus toinen pöpöttää menemään, joskus samaan aikaan höpötetään ja jutellaan. Jos jompikumpi ei jaksa jutella tai kuunnella, sen voi sanoa ilman draamaa.

Hyvin toimii, ei ongelmaa.

Vierailija
6/15 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies puhuu, kun on jotain järkevää asiaa, mutta ei se turhia lörpöttele (toisin kuten minä).

Vierailija
7/15 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan hiljaa. Aina. Ei pysty juttelemaan mistään kun ei ole jutunaiheita.

Minä olisin varmaan se puheliaampi.

Vierailija
8/15 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän jokainen nainen väittää että miehet puhuu enemmän. Asiaa on oikein tutkittu niin niin sen tukimuksen tulos oli että naiset puhuvat kesimääräisesti päivän aikana kaksi kertaa sen määrän sanoja mitä miehet puhuu. Olikohan se tulos jotain että miehet sanovat keksimäärin 15 000 sanaa päivässä ja naiset sanoo keskimäärin 30 000 sanaa päivässä

Vierailija
9/15 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni puhuu paljon enemmän. Joskus mietin miten jaksaa minua kun ei mulla useinkaan ole yhtään mitään sanottavaa. Olen hiljainen, mutta töissä joudun esittämään 8 tuntia normaalin puheliasta ja vetämään sosiaalisia tilanteita. Kotona on sitten takki tyhjä. 

Vierailija
10/15 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän jokainen nainen väittää että miehet puhuu enemmän. Asiaa on oikein tutkittu niin niin sen tukimuksen tulos oli että naiset puhuvat kesimääräisesti päivän aikana kaksi kertaa sen määrän sanoja mitä miehet puhuu. Olikohan se tulos jotain että miehet sanovat keksimäärin 15 000 sanaa päivässä ja naiset sanoo keskimäärin 30 000 sanaa päivässä

Pahoitteluni muistin lukemat väärin. Naiset ouhuvat 20 000 sanaa ja miehet puhuu 7000 sanaa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nyt-se-on-selvitetty-tasta-syystya-…

Vierailija
11/15 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu  vain luvallani , joskus kyllä erehtyy harkitsemaan seksiä muulloinkin kuin juhlapyhinä. Ja kirkonmenojen jälkeen, mutta  muuten noudattaa käskyjä.

Vierailija
12/15 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan hiljaa. Aina. Ei pysty juttelemaan mistään kun ei ole jutunaiheita.

Minä olisin varmaan se puheliaampi.

Sama täällä. En voi kysyä mitään, ei kerro mitään, on kiusaantunut tai vihainen. Joten annan olla sohvannurkassa ihan rauhassa.

Eläkkeellä ollaan.

Yrittää joskus lahjoa. Säälittävää maskaamista.

Likkakaverit on lörpöttelyä varten.  Kaupungille pääsee vaivatta rientoihin, joista mies ei välitä.

Vierailija
13/15 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en puhuisi, niin meillä olisi tosi epämielyttävän hiljaista. Mies vastaa vain kysymyksiin yhdellä sanalla.

Vierailija
14/15 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko heittäityy mykäksi kun kuulustelen missä sitä on oltu .

Vierailija
15/15 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo mieheni anoppi kielsi antamasta aviomiehelleni suunvuoroja. Se takaa hyvän tasapainon edukseni parisuhteessamme, eikä meillä ole valittamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme