Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suutuinko miehelle aiheesta?

Vierailija
26.08.2020 |

Mies oli luvannut eilen viettää aikaa kanssani (emme siis asu vielä saman katon alla), mutta lähtikin kaverinsa luokse selvittämään heidän huonoja välejään. Tästä hieman suutuin ja laitoin vihaista viestiä, että hän taisi valehdella kun väitti olevansa tosissaan kanssani, ja että miten hän kehtasi, kun meidän oli tarkoitus nähdä.

Mies sitten lupasi soittaa kohta kun on kotonaan, mutta ei soittanut koko iltana. Hän oli siis kaverinsa luona, tai jossain muuallakin, koko päivän ja illan. Eikä nähnyt minua kuten sovimme, tai edes soittanut.

Onko minulla syytä sanoa miestä valehtelijaksi vai ylireagoinko? Mietityttää myös, että vehkeileekö jotain selkäni takana. Ymmärtäisin jos kaverin luona olisi mennyt vaikka pari tuntia, mutta että koko päivänä ja iltana ei nähty..

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bros before hoes

Vierailija
22/28 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta hän kuitenkin rikkoi lupauksen kun ei nähnyt minua koko päivänä ja iltana. Sitten kun ei soittanutkaan niin pelottaa, jos hän ei olekaan oikeasti tosissaan kanssani jos kaikki muu menee edelle.

- Ap

No kylläpäs tuo syyttely ihan kauheasti auttaa asiaan, ihan varmasti olet jatkossa tärkeämpi kun kaverit kun syyttelet ja nimittelet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta hän kuitenkin rikkoi lupauksen kun ei nähnyt minua koko päivänä ja iltana. Sitten kun ei soittanutkaan niin pelottaa, jos hän ei olekaan oikeasti tosissaan kanssani jos kaikki muu menee edelle.

- Ap

Minä en olisi päivääkään noin epävarman skitsoilijan kanssa. 

Vierailija
24/28 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vietti koko päivän hikisen ja äänekkään seksin parissa uuden ystävän kanssa. Ei silloin ehdi soittelemaan jollekin tallukalle.

Vierailija
25/28 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mies kohteli sinua huonosti, kun ei soittanut vaikka lupasi. Mutta nyt skitsoilet vähän liikaa. Suhteessanne ei taida olla luottamusta, joten miksi jatkat sitä?

Vierailija
26/28 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä en sitten enää ota yhteyttä ennen kuin hän joku päivä soittaa.

- Ap

Vierailija
27/28 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä AP:lle opetusvideo.

Vierailija
28/28 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up