Miten joku saa tehtyä täyden meikin ihan vaan parissa minuutissa??
Mulla ainakin menee pelkän meikkipohjan tekemiseen 3 minuuttia ja ripsivärin laittamiseen sama aika.
Kommentit (38)
Meikkipohja 30 sekuntia ja ripsari saman.
Määrittele "täysi meikki"? Pohjat, puuteri, varjostukset, highlighter, silmät, huuulet jne?
Vierailija kirjoitti:
Määrittele "täysi meikki"? Pohjat, puuteri, varjostukset, highlighter, silmät, huuulet jne?
Vähintään meikkipohja, ripsiväri ja kulmat.
Ap
Miksi JOTKUT kusee muutamassa sekunnissa. ????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kulmia en laita (sen verran tummat ovat luonnostaan), mutta kyllä mulla menee meikkivoiteen levittämisessä (siveltimellä) ja ripsivärissä vain pari minuuttia.
Miten JOUKU kyselee tyhmiä JOKUISTA ???
Hutiloituja naamoja näkee kaikkialla.
Kokemus ja samaten jos on hyvä iho ja siistit kulmat jo muutenkin niin aikaa menee vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kulmia en laita (sen verran tummat ovat luonnostaan), mutta kyllä mulla menee meikkivoiteen levittämisessä (siveltimellä) ja ripsivärissä vain pari minuuttia.
Mitä tuo "pari minuuttia" todellisuudessa on? Ihmiset on yllättävän huonoja arvioimaan aikaa.
Ap
Sellaisella liinalla joka painetaan kasvoille, meikit siirtyy siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miten kauan sä oiken nysväät noita? Mulla on meikkivoide, perusvarjostukset ja highlighter, poskipuna, kulmat sellaisella puuterilla, ripsientaivutus ja ripsari alle viisi minuuttia. Huulipunan sudin huuliin ennen ulosastumista.
Vierailija kirjoitti:
Kokemus ja samaten jos on hyvä iho ja siistit kulmat jo muutenkin niin aikaa menee vähemmän.
Mä olen meikannut 30 vuotta, mulla on hyvä iho ja tuuheat kestovärjätyt kulmakarvat. Silti menee aikaa, koska haluan, että meikki on siisti.
Ap
Mulla menee 5 minuuttia seuraavaan:
- Meikkipohja
- peitevoide silmien ympärille
- värillinen kulmageeli
- bronzer
- poskipuna
- yläluomen inline-rajaus
- ripsari
- värillinen huulikiilto
- suihkaus meikinkiinnityssuihketta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miten kauan sä oiken nysväät noita? Mulla on meikkivoide, perusvarjostukset ja highlighter, poskipuna, kulmat sellaisella puuterilla, ripsientaivutus ja ripsari alle viisi minuuttia. Huulipunan sudin huuliin ennen ulosastumista.
12 minuuttia meni, kun laitoin meikkivoidetta, silmien alle vähän peiteainetta, poskipunaa, ripsiväriä, kulmakynää ja kulmakarvavahaa.
Ap
Miten meikkiä tarvitsevat vs luonnonkauniit sijoittuvat etuoikeuskehällä?
No ei siinä kauaa mene, jos ei ala hifistelemään vaan riittää ettei näytä niin pystyyn kuolleelta
Tuossa on paljon myös siitä kiinni, mikä kelläkin näyttää "täydeltä meikiltä". Olen nähnyt vaaleaihoisen ja -tukkaisen kaverin muuttuvan ihan kunnolla meikatun näköiseksi, kun laittaa vähän poskipunaa, huulikiiltoa ja ripsarin. Mä taas kun olen tummempi, niin aika paljon täytyy meikata että sitä edes huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ehkä tässä on avainsana tuo "sutiminen"? Saa nopeasti valmista, kun vähän vaan sutaisee sinne päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
12 minuuttia meni, kun laitoin meikkivoidetta, silmien alle vähän peiteainetta, poskipunaa, ripsiväriä, kulmakynää ja kulmakarvavahaa.
Ap
Kulmat on helposti yksi ajansyöjä. Siksi itselläni on tatuoidut kulmat. Myös meikkipohjaa voi nopeuttaa sillä, että ei meikkaa koko ihoa, vaan vain peittoa vaativat kohdat. Ja käyttää sellaista meikkipohjaa, joka ei vaadi puuterilla kiinnittämistä.
She's born with it or it's Maybeline.