Suutuinko miehelle aiheesta?
Mies oli luvannut eilen viettää aikaa kanssani (emme siis asu vielä saman katon alla), mutta lähtikin kaverinsa luokse selvittämään heidän huonoja välejään. Tästä hieman suutuin ja laitoin vihaista viestiä, että hän taisi valehdella kun väitti olevansa tosissaan kanssani, ja että miten hän kehtasi, kun meidän oli tarkoitus nähdä.
Mies sitten lupasi soittaa kohta kun on kotonaan, mutta ei soittanut koko iltana. Hän oli siis kaverinsa luona, tai jossain muuallakin, koko päivän ja illan. Eikä nähnyt minua kuten sovimme, tai edes soittanut.
Onko minulla syytä sanoa miestä valehtelijaksi vai ylireagoinko? Mietityttää myös, että vehkeileekö jotain selkäni takana. Ymmärtäisin jos kaverin luona olisi mennyt vaikka pari tuntia, mutta että koko päivänä ja iltana ei nähty..
Kommentit (28)
Kaverit pysyy, mutta kumppaneita tulee ja menee.
En ihmettele ettei soittanut jos syytit heti valehtelijaksi.
En tiedä, jos erimielisyydet johtivat putka tai ruumishuone reissuun.
Ylireagoit. Ymmärrän oikein hyvin, että hän antaa tilantee rauhoittua ennen kuin ottaa yhteyttä.
Ylireagoit. Lisäksi jos et edes tässä vaiheessa luota mieheen tuon vertaa, on ongelmia tulevaisuudessakin edessä. Ehkä kannattaisi tarkastella omia tunnereaktioitaan, jos siis epäilet tyhjästä. Jos mies vaan on epäluotettava, etkä sinä ole vainoharhainen, niin ei kannata tuhlata häneen aikaa.
Mutta hän kuitenkin rikkoi lupauksen kun ei nähnyt minua koko päivänä ja iltana. Sitten kun ei soittanutkaan niin pelottaa, jos hän ei olekaan oikeasti tosissaan kanssani jos kaikki muu menee edelle.
- Ap
Ylireagoit väittämällä, että mies on valehdellut olevansa tosissaan kanssasi.
Mutta mieskin käyttäytyy oudosti, jos lupasi soittaa eikä soittanut.
Suhteenne vaikuttaa epävakaalta.
Vierailija kirjoitti:
Ylireagoit. Lisäksi jos et edes tässä vaiheessa luota mieheen tuon vertaa, on ongelmia tulevaisuudessakin edessä. Ehkä kannattaisi tarkastella omia tunnereaktioitaan, jos siis epäilet tyhjästä. Jos mies vaan on epäluotettava, etkä sinä ole vainoharhainen, niin ei kannata tuhlata häneen aikaa.
Luottamuspulaan on kyllä periaatteessa syynsä. Ei hän minua ole siis tietääkseni suhteen aikana pettänyt, mutta on asioita joita hän on aikaisemmin jättänyt kertomatta, jotka tosin liittyvät aikaan ennen kuin aloimme seurustella.
- Ap
No kyllähän mies tuossa petti sopimuksen siitä että näette. En olisi kyllä ottanut itseeni jos mies olisi fiksusti ilmoittanut että tilanne on sellainen, että kaverin kanssa asiat on selvitettävä heti. Ehtisimme näkemään myöhemminkin.
Mutta jos teki oharit sanomatta mitään tai vaan kylmästi ilmoitti että meneekin kaverilleen, niin olisin kyllä loukkaantunut.
MIehellä stressiä kaverinsa takia, ja sinä siihen päälle vielä alat haukkua valehtelijaksi.
Suutuit aiheesta.
Kuitenkin telakoituivat kaverin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luottamuspulaan on kyllä periaatteessa syynsä. Ei hän minua ole siis tietääkseni suhteen aikana pettänyt, mutta on asioita joita hän on aikaisemmin jättänyt kertomatta, jotka tosin liittyvät aikaan ennen kuin aloimme seurustella.
- Ap
Vaikutat unelmien kumppanilta. Älä luovuta miehen suhteen vaikka hän haluaisi. Älä lopeta hänen menneisyytensä tutkimista. Ihmiset rakastavat kun tapahtumien ulkopuoliset tulevat kaivelemaan asioita ja vetävät niistä johtopäätöksiä nykyisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ap
Miksi roikotat itseäsi suhteessa, jossa et voi luottaa toiseen? Luottamuspula ei johda mihinkään muuhunkin kuin turhiin riitoihin. Ehkä tämä oli miehellekin se kerta joka katkaisi sen kamelin selän ja hän turhautui sinun epäluottamukseen. Tuskin tämä oli se yksi ja ainoa kerta?
No,mies petti lupauksen. Siitä nyt ei pääse mihinkään. Kaveri meni etusijalle. Kyllä noista voi jo loukkaantua.
Kuulostat rasittavalta ja lapselliselta.
No olisin minäkin loukkaantunut. Toki voi aina miettiä, miten asiat kannattaa esittää toiselle.
Ymmärrän et asia turhauttaa ja suututtaa mut nää on niitä tilanteita jolloin kannattaa laskea kymmeneen ja miettiä hetki. Juuri nyt selkeästi oli hyvä hetki sopia välit. Ylipäänsä sen yrittäminen vaatii rohkeutta nii ehkä miehellä oli nii fiilis et tänää hän pystyy kohtaamaan ongelmat.
Mielestäni oot anteeksipyynnön velkaa mut voit selittää et mikä sua nyppi nii paljon ja et nyt oon rauhottunu ja tahot kuulla hänen kannan et miks just nyt piti selvittää ja miksei asiasta voitu aiemmin ilmottaa. Jatkossa kummaltakin ymmärrystä toiselle.
Suutuit turhasta. Pyydä anteeksi.