Valmistetaanko torpparin leipiä vielä?
Ei ole näkynyt. Vai myydäänkö niitä vain etelässä? En ole täällä Rovaniemellä nähnyt yhdessäkään kaupassa. Ikävä noita herkkuja! 😞
Kommentit (17)
No unohtakaa koko juttu. Taitaa provot olla kiinnostavampia kuin asialliset keskustelut. Huoh, kun tämä palsta on nykyään täyttä kuraa.
Josko kukaan ei tiedä? Mäkin osaan sanoa vaan, että ainakin Etelä-Suomessa niitä löytyy kyllä ruokakaupoista.
Vierailija kirjoitti:
Josko kukaan ei tiedä? Mäkin osaan sanoa vaan, että ainakin Etelä-Suomessa niitä löytyy kyllä ruokakaupoista.
Eli niitä vielä valmistetaan? Jotenkin tiesin sen. Miksei niitä täällä ole...
Valmistaja on ilmeisesti vaihtunut.
Saiturin pörssin keksihyllyllä olen nähnyt ko tuotetta.
hei vaan kirjoitti:
Mä en kysynyt sitä missä niitä on etelässä vaan täällä Rovaniemellä...
Torpparin leivät ovat kuuluneet K-ketjun myymälöihin, mutta ainakin pohjois-savosta ne on hävinneet kokonaan. Ostaisin ainakin 5 paketia heti jos vain löytäisin.
Ainakin Iisalmesta niitä saa Torinkulmasta! Leipomo: Kankaanpään Leipomo Ky, Kauhava.
Pitää vain kysyä kaupan henkilökunnalta, niin tilaavat!
hei vaan kirjoitti:
Juuri piti tulla kirjoittamaan tätä samaa, Saiturin pörssistä ostan noita aina - mutta niitä taitaa ollakin vaan Etelässä.
Sitten kerran näin sitä yhden Supermarketin hyllyllä vähän aikaa.
Kysy lähimarketistasi, jos tilaavat sitä sulle - usein ne mielellään tilaa asiakkailleen heidän toivomiaan tuotteita.
Kyllä taas pitkästä aikaa löytyi. Paketin kääre muuttunut, Leivon valmistama. Sekä k että prismasta.
Eikä lue paketissa "torpparin leipä". Ruskea paketti, kuva leivästä ja ""Leivon" logo.
Ap, Tässä - osta Torpparin leipiä Rovaniemen Minimanista - netistä tai ko.kaupasta.
https://www.minimani.fi/tasangon-torpparin-leipa-250-g.html#
Kyllä Rovaniemen cm:n valikoimassa pitäis olla . Ainakin haku niitten sivuilta löytää ok.
https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/leivon-torpparinleipa-250g-64117370…
Maistuuko piparilta, näyttää vähän? En ole itse maistanut.
Tietääkö joku?