Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusia erilaisia muotiblogeja

Vierailija
14.09.2013 |

Listatkaa tähän erityylisiä muotiblogeja, en siis etsi mitään perus vuitton blogeja vaan persoonallisia tyylejä. Itse blogeja selaillessa löysin esimerkiksi tällasen http://gold-script.blogspot.fi/. Hänellä on muista poikkeava tyyli ja kirjoittaakin vielä sujuvasti. Toinen mielenkiintoinen blogi on http://blondrivets.blogspot.fi/.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuva Malmo ihan uus tuttavuus, tykkäsin heti. Ja ihan lupaava tuo golden script, tosin blogi vasta aluillaan. Blond Rivets liian loppuun suunniteltu. 

Vierailija
2/19 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Tuva Malmo ja Golden Script meni nyt lukulistalle.:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä, löysinkin juuri uuden suosikkiblogini Golden Script J

Vierailija
4/19 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/19 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 07:42"]

mun mielestä toi strictly stylen siskon blogi (blonde rivets) on jotenkin koominen. Jotenkin näkee, että hirvee yritys olla niin rock, että ihan naurattaa.

[/quote]

Törmäsin tähän myös juuri livenä, kesti hetki tajuta että se pieni mimmi on tämä blogaaja. Tosi rock joo :D

Vierailija
6/19 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti, tykkäsin molemmista. Tässä kans tosi hyvä blogi http://tuvamalmo.blogg.se/

Vierailija
7/19 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/19 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkäsin Tuva Malmosta ja Golden Scriptistä. Tääkin on kiva, vaikkei tosin suomalainen: http://evelinasfashioncafe.com/

Vierailija
9/19 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä muiden kanssa Blond Rivetsistä. Upeita kuvia kyllä, mut enemmänkin tollasia mainoskuvia. Kovin persoonattomaksi jää itse bloggari.

Vierailija
10/19 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 14:43"]

Samaa mieltä muiden kanssa Blond Rivetsistä. Upeita kuvia kyllä, mut enemmänkin tollasia mainoskuvia. Kovin persoonattomaksi jää itse bloggari.

[/quote]

Samaa mieltä. Upeita kuvia, mutta jotain puuttuu. Kuvat hienoja, jotenkin silti sieluton. En osaa paremmin asiaa ilmaista..pinnallinen? Liikaa yritystä tms?

Vierailija
11/19 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin persoonaton ja sieluton joo, ja sanoisin myös että liikaa yritystä. Tai mulle tulee ainakin vaikutelma, että tuo tyyli on vähän päälleliimattu ja blogia varten tehty, ja oikeasti ei pukeudu noin. Ts. on ikään kuin tyylibloggaajan rooliasussa, ja oikeasti vaikuttaa paljon tyttömäisemmältä ja simppelimmältä pukeutujalta. Vaikea sanoa miksi tämmöinen mielikuva, ehkä vaan elovenatyttömäinen ulkonäkö hämää. Jonka takia tietysti olisi hyvä että persoona tulisi paremmin esiin, jos se kerran on yhtä räväkkä kuin kuvat antaa ymmärtää.

Vierailija
12/19 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 22:42"]

City.fi/pinthefuckups

[/quote]

http://www.city.fi/tyyli/blogit/2626/kun+duckface+ei+riita/124405

Vierailija
13/19 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/19 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/19 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

City.fi/pinthefuckups

Vierailija
16/19 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/19 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä toi strictly stylen siskon blogi (blonde rivets) on jotenkin koominen. Jotenkin näkee, että hirvee yritys olla niin rock, että ihan naurattaa.

Vierailija
18/19 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä uutta ja erilaista noissa nyt taas oli?

Vierailija
19/19 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 07:42"]

[/quote]

oon samaa mieltä, ja koominen oli se sana joka mullekin tuli niistä kuvista mieleen. kuvat on ihan hyviä, mutta samalla jotenkin hirveän kliseisiä ja nähtyjä (ei ehkä suomalaisissa blogeissa mutta ulkomaisissa muotiblogeissa kyllä) ja asut ei joitakin harvoja poikkeuksia lukuunottamatta ole erityisen mielenkiintoisia, ja tuntuu että sitä yritetään kompensoida noilla "räväköillä" kuvilla. kivoja kenkiä ja laukkuja ja muita asusteita hänellä kyllä on (ne bershkan mustat alusvaateshortsit on kyllä kamalinta ikinä).

seuraan kyllä blogia ihan mielenkiinnolla, minusta silti ihan hyvä lisä suomen blogiskeneen ja koska on vasta aloittanut niin toivon että jatkossa löytää enemmän sen oman, persoonallisen tyylinsä niin asujen kuin bloginkin suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan