Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiselle lapselle voi mielestäsi ottaa korvakorut,

Vierailija
14.09.2013 |

kun lapsi niitä itse toivoo?

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain 3 vuotiaana, on ne vieläkin.

Vierailija
62/100 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuoden ikäraja lävistyksille olisi sopiva. Ihan turhuutta pikkulapsille reiät korvissa. Itseänikin harmittaa että tuli korviin reiät otettua koska jollain luokkakaverillakin olin sellaiset nähnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain korvareiät 12-vuotiaana kun halusin itse ja olin lopettanut enimmät puissa kiipeilyt ja kavereiden kanssa painimiset. Ei ole ollut haittaa, toinen on umpeutunut kun pidän korua vain toisessa korvassa. 

Vierailija
64/100 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-15 v.

Vierailija
65/100 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain omat 1v ja jos tyttölapsi mulla ois niin laittaisin 12v aikaisintaan jos tyttö ne haluaa

Vierailija
66/100 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka vauvalle, omalle lapselle laitettiin jo ristiäisiä varten. Sitä parempi mitä nuorempana kun ei ymmärrä vielä sitä kipua :)

Vierailija
67/100 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain 7-vuotiaana. Oma tyttäreni saa aikaisintaan silloin. Nyt 4-vuotiaana ainakin sanoo, ettei edes halua korviksia, ja hyvä niin :) Kaunis on ilmankin!

Vierailija
68/100 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 21:16"]

Hulluja palsta täynnä. Voiko nämä olla tosissaan? "Tytölle kuuluu korvikset" "reijät laitettiin". Voiko tällaista roskaväkeä oikeasri olla??

[/quote]

Ne on niitä lähiösiiderivittuja ja betonibunkkerihuoria. Ei saatanan saatana.

Vierailija
69/100 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa 4-vuotias sai, koska välttämättä halusi, ja oikein oli tyytyväinen. Antoi hoitaa ne terveeksi ja huolehti itsekin hygieniasta. (ei hämmentänyt likaisilla sormilla jne.) Annoin laittaa koska ne ovat mielestäni sievät, ja se siitä. Ei draamaa tai syvällisempiä piilotarkoituksia. Isoja renkaita en tosin anna laittaa ettei tartu mihinkään kiinni tms. Jos on jostakin rumat niin se ei ole minun ongelmani, en minäkään pidä esim. Marimekon vaatteista enkä kenenkään lasta ala arvostella vaikka sellaiset päällä kulkisikin.. Tuskin lapsen elämä pilalla on, jos aikuisena pienet jäljet korvanlehdissä olisikin. En ymmärrä miksi korvikset on joillekin niin kamalan iso asia.

Vierailija
70/100 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain korvikset 8 vuotis syntymäpäivä lahjaksi ja osasin hyvin hoitaa niitä itse

Vierailija
71/100 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 00:27"]Hei sinä 19 ja 26! Kerrohan, miksi pitäisi kutsua ilmiötä, jossa mulatti tai musta lapsi on rei'ittänyt korvansa. Ei wt vaan...?

[/quote]

...mulatti/musta.

Vierailija
72/100 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koululaiselle, kun itse pyytää.

Vierailija
73/100 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 23:19"]Mun mielestä heti kun se itse haluaa. Harva 3 vuotias niitä toivoo joten eiköhän se jo jokatapauksessa ole koulussa tai ainakin eskarissa. Ikinä en rei'ittäisi 1 vuotiaan korvia vastoin tahtoaan!! 

[/quote]

minä se vaan kolmevuotiaana kinusin korviksia :D kerrottiin että sattuu paljon, halusin silti. samat rei'ät siitä asti. tyytyväinen olen että äitini antoi minun ottaa korvikset :-)

Vierailija
74/100 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär on halunnut korvakoruja (ja siis reikiä) jo monta vuotta, tarhaikäisesti asti.

Olen sanonut, että sitten rippikoulun jälkeen. Viisitoistavuotiaana. (Ei tarvitse rippikoulua käydä, jos vakaumus on sitä vastaan, mutta ikäraja on siinä).

Ja mun syy on se, että lapsi ei niitä mihinkään tarvitse ja niin kauan kun väännän sen kanssa jostain korvakoruista niin ei tarvitse vääntää tatuoinneista tai napakoruista...

Vierailija
75/100 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain 10-vuotiaana, olin kinunnut jo vuosia. Kaverit si siinä 7 vuoden kieppeillä. Isä vastusti loppuun saakka, käytiin sit salaa äidin kanssa laittamassa. :)

t. 32-vuotias

Vierailija
76/100 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin olen 35 vuotta luullut, että korvakorut naisella kuuluu suomalaiseen kulttuuriin ja usein ne korvakorut otetaan jo pikkutyttönä.

Kun ymmärtää, että korvakorujen laittaminen sattuu, korvista pitää huolehtia ja koruja varoa, on valmis ottamaan korvakorut. Oma 7 v taitaa olla kohta valmis.

Vierailija
77/100 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle laitettiin 3-vuotiaana. Ei ollut mitään ongelmia, mitä nyt joskus taustapalat hävis metsään. Omalle tytölle en anna laittaa, koska sit pojallekin pitäis antaa, kun hän niitä haluaisi. Ja se on minusta jo vähän liikaa...

Vierailija
78/100 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisintaan 18-vuotiaana. Minustakin kuuluvat primitiivisiin kulttuureihin joissa nainen on muutenkin vähempiarvoinen kuin mies ja sehän jo korvakoruilla leimataan. Ihan typerää turhamaisuutta että ihmisten kauniit korvat pilataan jollakin typerillä killuttimilla.

Vierailija
79/100 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vaikka vauvalle, minusta ne ovat nättejä (lähinna latinaisessa kulttuurissa nähtynä) mutta en paheksu suomessakaan tapaa, jos fiksut (ei sellaiset, jotka haluaa vain päteä sillä, wt) ihmiset niin toimii.

Vierailija
80/100 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi isompana kaduttaisi että on laittanut korvakorut? :D Yleensä reiät umpeutuu, riippuu ihmisestä. Itse en nykyään käytä enää korvakoruja, mutta ei minua haittaa että reiät on korvissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi