Suomeen pudonneet "droonit" ovat olleetkin vain roskienpoltosta aiheutunutta savua
Se sitten siitä kohusta!
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011921734.html
Parikkalan drooniepäily olikin roskienpolttoa
Mysteeri poiki mahdollisen rikosepäilyn.
Salla Laurila
13:29
Parikkalan Rautalahden mahdollisen droonin etsinnät on lopetettu, tiedottaa poliisi.
Poliisi sai keskiviikkona luotettavan vihjeen korkeasta mustasta savupilvestä. Poliisi on pystynyt varmistamaan, että ilmiön takana ei ollutkaan drooni vaan roskien poltto.
Poliisi selvitti, että henkilö on polttanut eilen suuren määrän roskia etsintä-alueella.
Palon ajankohta ja muut tiedot täsmäävät poliisille ilmoitettuihin havaintoihin mahdollisesta miehittämättömästä ilma-aluksesta, poliisin tiedotteessa kerrotaan.
Nyt poliisi puolestaan selvittää, onko roskia polttanutta henkilöä syytä epäillä ympäristörikoksesta.
Kommentit (40)
Eivät uskalla myöntää, pommikoneesta on löydetty jotain mitä ei haluta paljastaa. Savu tuli vety kerroksesta Jupiterin pinnalta
Oikeasti mitään drooneja ei ollutkaan. Kaikki oli vain Kremlin propagandaa. Tästä syystä voimmekin lahjoittaa Ukrainalle 5 miljardia lisää.
Ja Porvoossa viisi viisi vuotias puukotti koulussa, kertoo IS?
Hyvä että sekin selvisi. Outo paikka polttaa roskia, pilaa luontoa?
Taas joku tavan kansalainen joutuu syyniin ja muut kulkee ja tekee mitä tahtoo.
Ympäristörikos? 🤣 Täällä pk-seudulla lähes kaikki roskat poltetaan.
Eikös sen droonin pitänyt olla pudonnut asuttomalle alueelle ja nyt siellä onkin roskien polttaja.
luulosairaat naapurit pääsivät lööppeihin minä minä olen nähnyt jo monena vuotena uhfoja ne lentää tästä yli ja kyttää. kuten toisenkin roonin näkijä ei tahtonut äijä henkeä saada kun oikein keuhkosi. minä minä mulla alkoi seisomaan hänen pitää ilmoittautua tosi juntille pillua ohjelmaan.
Mites ne kovat pamaukset. Tuliko nekin roskienpoltosta...
Jos me myönnetään, että tänne tippuu droneja jatkuvasti niin mitä se kertoo meistä ja meidän ilmapuolustuksesta? Ehkä vaan parempi että ne loputkin on "roskien polttoa".
Vierailija kirjoitti:
Se on hiukka eri asia poltetaanko niitä korkeassa kuumuudessa suodattimineen vai avonuotiolla.
Poliitkoilla paniikki päällä dronejen suhteen nyt pitäisi jo vähän rauhoittua.
Miksi sieltä on mitään droonia edes etsitty jos kerta ilmavoimat näkevät kaiken mitä ilmatilassa lentää.
Vierailija kirjoitti:
Savukaasujen suodatuksella varustettu laitos on vähän eri asia kuin tynnyri Eino-Untamon takapihalla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sieltä on mitään droonia edes etsitty jos kerta ilmavoimat näkevät kaiken mitä ilmatilassa lentää.
Pointtihan tässä on, että tuota näkökykyä on ehkä aavistuksen liioiteltu.
viher punikki akat pesivät jo tussujaan odotellessaan vihreitä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
viher punikki akat pesivät jo tussujaan odotellessaan vihreitä miehiä.
Enempi persujen hommia tuo. Oliko se 44% persuista jotka luottivat vankasti Putiniin.
Kauhee vouhotus ja joku vain poltti roskia.