Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta
Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?
Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.
Auttakaa!
Kommentit (2236)
Vierailija kirjoitti:
Mun piirretyn hahmoni esikuvana oli suomalaissukuisen maila nurmen esittämä vampira! Asun mökissäni vesuviuksen kupeessa.
Milla Magia
Dynamiitin heittelyn ja ammuskelun jälkeen paistetut perunat ja pihvi maistuvat, ja kyytipojaksi kylmää olutta.
Vierailija kirjoitti:
AVITTUettä teillä autistivajakeilla on tass niin hAuSkAa. HUOH!
Pikku Myy voi nyt pysyä hiljaa siinä.
Mikä kumma siinä on, että kumppanini on saman näköinen, kuin sadistinen tyttö? Vieläpä tätä tyttöä vanhempani yrittivät naittaa minulle.
Asuin lapsuuteni kartanossa, joten tietääkö kukaan miten koirani voi siellä vanhempieni luona?
Vierailija kirjoitti:
Olen kyläni kovin hop eakettu! Löytyy muualta tuotu kaunis, pitkä nuori nainen kun muilla on vain persjalkaisia tanttoja :D
Up, tajuaako kukaan?
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä moloko plus nousi hattuun! Nyt maistuisi kunnon ultraväkivalta!
Pikku Alexhan se siellä.
Vierailija kirjoitti:
Kaautha likhaisten varrphaiteni, minullha on limhaisia etanoita varmpaaen välhissä.
Rölli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyläni kovin hop eakettu! Löytyy muualta tuotu kaunis, pitkä nuori nainen kun muilla on vain persjalkaisia tanttoja :D
Up, tajuaako kukaan?
Tehotytöistä pormestari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Up, tajuaako kukaan?
Tehotytöistä pormestari?
ei
Vierailija kirjoitti:
Kuinka saan naapurin punatukkaisen tytön rakastumaan itseeni? Katselen häntä kaukoputkella huoneestani. Hän tulee välillä myöhään illalla yhden jännäjätkän autolla kotiinsa. Mutta sitten kun hän tarvitsee jotain, esim. apua matematiikassa tai pyörääni lainaksi tai kyydin kouludiscoon, hän tulee minun luokseni.
Toisaalta, minulla on ollut juttua yhden kiharatukkaisen uuden oppilaan kanssa, mutta en ole hänestä kuitenkaan niin kiinnnostunut kuin tästä naapurin tytöstä. Toisaalta voisin kyllä tyytyä tähän kiharatukkaiseenkin, mutta hän ei tosin puhu minulle enää.
Jaska jokunen
Vihaan miehiä ja voin tappaa heidät suutelemalla.
Vierailija kirjoitti:
Myrkkymuraatti Bätmänistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myrkkymuraatti Bätmänistä?
Kyllä!
Vietävän serkkupoika tonkii taas taloani
Onkohan kai joku kuudes kerta tänään. Serkku kai kuvittelee että en tunnista ankkaa valeasun alta, mutta enemmän hirvittää se että jos kääkky löytääkin merkatut pelikorttini sekä väärennetyt teatteriliput.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kumma siinä on, että kumppanini on saman näköinen, kuin sadistinen tyttö? Vieläpä tätä tyttöä vanhempani yrittivät naittaa minulle.
Asuin lapsuuteni kartanossa, joten tietääkö kukaan miten koirani voi siellä vanhempieni luona?
Ai niin, unohdin sanoa tähän yllä mainitsemaani, että molemmat ovat punatukkaisia, jos sitä yhtä kiinnostaa tällä palstalla.
Miau miau miau mou mou miu mi mau mau
Eräs perhe tuhosi kotini rakentamalla sillan sen päälle. Filosofia se ei tietenkään liikuta, maailmanloppukin on tulossa.
Jokin koiraelin tuhosi taloni. En nähnyt kunnolla että mikä se oli kun taloni lensi nurin ja juoksin veljeni luokse asumaan.
Vierailija kirjoitti:
Jokin koiraelin tuhosi taloni. En nähnyt kunnolla että mikä se oli kun taloni lensi nurin ja juoksin veljeni luokse asumaan.
Ei mikään elin tuhonnut taloasi vaan Sepe Susi puhalsi sen kumoon. En kylläkään tiedä teidän possujen nimiä.
Jennifer Lopez