Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta
Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?
Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.
Auttakaa!
Kommentit (2236)
Vierailija kirjoitti:
Miten saisin tuon aasin tukkimaan turpansa edes hetkeksi? Ollaan matkalla pelastamaan yhtä prinsessaa ja matka on vielä pitkä.
Shrek, sinua olisi hiukan vaikeampi tunnistaa jos et käyttäisi kaverisi nimeä. Nyt Aasi muistuttaa sua tosta koko ajan.
Uppsalan mittavin on Monnilla.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan nähnyt pälliä ja keltaista rottaa?
Rakettiryhmä keksisitte tehdä jotain muuta kuin jahtaa pikkupoikaa. Tosi hämärältä tuntuu toi teidän touhu.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei pidetä ovia lukittuna öisin, mutta paljastui että vaimo piilotteli rikollisjengiä ja naapurin lehmää meidän hillokellarissa. Mitä tehdä?
Nyt kyllä juksaat muumipappa.
Tiuhti ja Viuhti majoittui vierashuoneeseen ja kuka se lehmä on?
Haulikkokirves, paras keksintö ikinä!!
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi hyvä nettihattuliike? Pitäisi ekaa kertaa vuosiin tilata varastoon knalleja kun viimeinen tuli äsken syötyä.
Kroisos Pennonen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei pidetä ovia lukittuna öisin, mutta paljastui että vaimo piilotteli rikollisjengiä ja naapurin lehmää meidän hillokellarissa. Mitä tehdä?
Tiuhti ja Viuhti majoittui vierashuoneeseen ja kuka se lehmä on?
Kyseessä oli Haisulin ryöstösaalis, jalokiviä ja Vilijonkan lehmä
Sarjislukija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiuhti ja Viuhti majoittui vierashuoneeseen ja kuka se lehmä on?Kyseessä oli Haisulin ryöstösaalis, jalokiviä ja Vilijonkan lehmä
Mä oon hyvin nuorena lukenut muumi sarjakuvat ja varttuneempana katsoin muumilaakson tarinoita. Se animaatio on enemmän jäänyt mieleeni.
Kai se sentään muumipappa oli, kun vaimo, hillokellari ja omaa kotia ei pidetä lukittuna luki viestissä?
Kerään timantteja, toisinaan kivi tippuu päähäni ja menetän hengen.
Hei, Nasu ja Tiikeri! Mennäänkö etsimään hinajaa? Tuleekohan Pöllökin mukaan?
𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅
Vierailija kirjoitti:
Autoilu on mur
Hessu Pennanen
Hei!
Olen seitsemännen pojan seitsemäs poika, nimikirjaimeni ovat S. H.
"Life's Like Mail; Sometimes You Just Don't Get It"
Vierailija kirjoitti:
Krhää, khrää, krää, räh,räh, räh.
Beavis ja Butthead
Madame Mistletoe kirjoitti:
Hei!
Olen seitsemännen pojan seitsemäs poika, nimikirjaimeni ovat S. H.
Terveisiä kuningattarelle ja parasvelholle Septimus Heap
Tyyppi kirjoitti:
Hei, Nasu ja Tiikeri! Mennäänkö etsimään hinajaa? Tuleekohan Pöllökin mukaan?
Puh, tämä ei ole yksityisviestiketju
Kissani keksi tehdä hoidossa olleesta naakasta murtohälyttimen. Opetti sen sanomaan "Kuka siellä?" että kuulostaisi siltä että täällä olisi aina joku kotona. Kun tänään tultiin kaupasta portailla lojui paikallinen posteljooni väsyneenä nimeään toistellen. Ehkä "Kuka siellä?" ei toimi? Mitä muuta naakalle voisi opettaa?
Mikä olisi hyvä nettihattuliike? Pitäisi ekaa kertaa vuosiin tilata varastoon knalleja kun viimeinen tuli äsken syötyä.