Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta
Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?
Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.
Auttakaa!
Kommentit (2236)
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllästynyt jahtaamaan omistajani kanssa kimalaispukuisia veljeksiä koko ajan, vankila laittaa avuksi aina myös helvetin tyhmän koiran. Ottaisinko joku yö hatkat, ja ukko saisi etsiä uuden kulkupelin?
Jolly Jumper
Millä rankaisen ukkoani ja hänen hunsvottikaveriaan kun en löydä kaulinta?
Onko täällä ketään survivalistia? Olen jumissa keskellä erämaata teini-ikäisen poikani kanssa, mieheni on kuollut ja poliittiset vastustajamme valtasivat kaupunkimme. Vesi on loppumassa. Me kuollaan tänne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti kun meistä oli tullut perhe, ääliösiskoni meni kuolemaan ja hänen penskansa pudotettiin meidän ihanaan kotiin!! En kuulemma voi antaa pois. Miten voin kasvattaa tuon kakaran oman kultamussakkani VELJENÄ?
Petunia Dursley
Oikein, vaikka häpeäisi kyllä tunnistamista niin ettei sano mitään.
Vierailija kirjoitti:
Millä rankaisen ukkoani ja hänen hunsvottikaveriaan kun en löydä kaulinta?
Justiina Puupää
Hahhah, kuinka naiivin sakin juhliin tulin kuokkimaan viime yönä. He olisivat voineet toivoa minulta mitä tahansa, vaikka säkin rikkauksia mutta haluamansa kolme toivetta olivat: lapio, yhden tytön silmät ihan hirveiksi pississilmiksi ja takaisin ennalleen. Nauran partaani ikkunattomassa kämpässäni, jalokivenkin sain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä kertaa en juossut pakoon.
Sanoisiko joku isälleni terkkuja, että kunnossa ollaan taivaassa?Eeeeeeemeliiiii?!!
Sen ison Veen takia kuolin, joten tämän viestin välittäminen olisi tärkeää toivon kannalta.
Terkkuja D:llekin isoin sydämin
Cedric Diggory?
Vierailija kirjoitti:
Hahhah, kuinka naiivin sakin juhliin tulin kuokkimaan viime yönä. He olisivat voineet toivoa minulta mitä tahansa, vaikka säkin rikkauksia mutta haluamansa kolme toivetta olivat: lapio, yhden tytön silmät ihan hirveiksi pississilmiksi ja takaisin ennalleen. Nauran partaani ikkunattomassa kämpässäni, jalokivenkin sain.
Muumien taikuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä kertaa en juossut pakoon.
Sanoisiko joku isälleni terkkuja, että kunnossa ollaan taivaassa?Eeeeeeemeliiiii?!!
Sen ison Veen takia kuolin, joten tämän viestin välittäminen olisi tärkeää toivon kannalta.
Terkkuja D:llekin isoin sydäminCedric Diggory?
Enpä ole. Enpä tiedä sittenkään, että pääsinkö mä taivaaseen, sillä kuolin nurinkurisessa maailmassa. Metallica rules!
Vierailija kirjoitti:
Leukani näyttää palleilta.
Tää on muuten hyvä, mutta Hjallis Harkimo ei taida olla fiktiivinen hahmo?
Vierailija kirjoitti:
Virtasen pomo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virtasen pomo?
En ole suomalainen.
Jos ei ole ylpeyttä, ei ole itsetuntoa. Jos ei ole ahneutta, ei ole jälkikasvua. Jos ei ole kateutta, ei ole keksintöjä.
Isäntäni pitää kovasti huumeista ja ruoasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virtasen pomo?
En ole suomalainen.
Peter Griffin
Veljet ja sisko lähti pelaamaan kaverin kanssa. Itse mietin voinko enää koskaan pelata mukana. Ollaan pelattu tuon kaksoisveljen kanssa parina aina, koulussa joukkueessakin, mutta tuo nyt kuoli sodassa. Mistä löydän uuden parin pelaamaan niin hyvin yhteen? En kyllä edes tiedä haluanko uutta paria. Veljeä on ikävä. Nyt pitäisi sekä pelailla, että pyörittää bisnestä ilman toista.
Petunia Dursley