Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta
Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?
Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.
Auttakaa!
Kommentit (2236)
Vaimo nalkuttaa, poika kapinoi ja toimistolla esimies hakkaa. Tavallista elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo nalkuttaa, poika kapinoi ja toimistolla esimies hakkaa. Tavallista elämää.
B. Wirtanen
Onko kukaan nähnyt pälliä ja keltaista rottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vihdoinkin löytänyt kuningattareni. Hän on sisukas ja periksiantamaton ja urhein soturi, jonka tiedän. Välillämme on ajatonta kosmista vetovoimaa. Hän pelasti minut pimeydeltä. Hän ei välitä menneisyydestäni. Hän tekee minusta paremman miehen. Päämäärämme on sama: järjestystä kaaokseen. Olimme kerran vihollisia, mutta yhdessä, yhdistämällä vahvuutemme, pystyisimme luomaan kokonaan uuden maailmanjärjestyksen.
En tiedä onko tämä ihan täsmällinen viestiisi, mutta olisiko Kylo Ren?
En ole Kylo Ren. Kylo Ren olisi voinut olla mun red herring, joten pointsit kuitenkin siitä. Näitä red herringejä onkin ripoteltu mun polulleni useampikin, vaikka identiteettini olikin alusta asti ihan pläkkiselvää ja itsekin olen ihan rehellisesti ollut se mitä olen. Valheilla en ole ketään vietellyt.
Mä oon mennyt läpi vaikka mitä elokuvia, mutta en osaa kohdata sinua. Olet tosi vaikea tunnistettava. Lisä vinkkiä voisi olla paikallaan.
Kuningattareni antoi mulle pakit, vaikka taoin hänelle uniikeimman sormuksen ikinä. Tai oikeastaan kolmekin sormusta. Never mind. Pitää lähtee himaan laittamaan maailma mallilleen. Olen löytänyt missioni.
Mistä löytyy lähin puhelinkoppi Helsingissä?
Minä en muista mitä en muista, mutta ehkä tilkka hunajaa voisi auttaa päätäni jos vain muistaisin että missä hinaja purnukka on.
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytyy lähin puhelinkoppi Helsingissä?
Clark Kent?
Vierailija kirjoitti:
Sain nimen hauskimman
Kaapo
Vierailija kirjoitti:
Minä en muista mitä en muista, mutta ehkä tilkka hunajaa voisi auttaa päätäni jos vain muistaisin että missä hinaja purnukka on.
Puh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei voita hillolla täytettyjä donitiseja, hillodonitsit ovat parhaita!
Homer Simpson tai Clancy Wiggum?
Oikea vastaus olisi ollut:
Meillä ei pidetä ovia lukittuna öisin, mutta paljastui että vaimo piilotteli rikollisjengiä ja naapurin lehmää meidän hillokellarissa. Mitä tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin tehdä Nuuskamuikkusesta heilan itselleni.
Niisku-Neiti?
Entä tämä:
Työkaverini on yksinkertainen ääliö. Itse olen asperger ja perfektionisti, joten työkaverini saattaa olla myös ihan normaali. Miten selvitän asian? Työmme on ongelmien ratkaisua, mutta pidän enemmän kovista huumeista ja viulunsoitosta.
Sherlok
Olen Böömin ovelin ja katalin juonittelija, joka raatoi ja näki vaivaa isäntänsä onnen eteen. Mutta vaikka hankin hänelle linnan, rikkauksia ja arvonimen, niin isäntäni ja emäntäni eivät siltikään arvosta minua vain koska olen naaras kissa.
Vierailija kirjoitti:
Sanon teille kaikille KVAAK!
Alfred J. Kvaak
Miten saisin tuon aasin tukkimaan turpansa edes hetkeksi? Ollaan matkalla pelastamaan yhtä prinsessaa ja matka on vielä pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkkejä mitä konkurssissa voisi tehdä?
Puuteollisuus kun tuhosi rautapihani ja tappoi alaiseni.Kuolo korjaa konkurssin.
Saruman.
Oikein 👍
Heitän helpon: Hän on kaljupäinen mies, silmälasit ja hän on kemian opettaja.