Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2236)

Vierailija
1541/2236 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissani keksi tehdä hoidossa olleesta naakasta murtohälyttimen. Opetti sen sanomaan "Kuka siellä?" että kuulostaisi siltä että täällä olisi aina joku kotona. Kun tänään tultiin kaupasta portailla lojui paikallinen posteljooni väsyneenä nimeään toistellen. Ehkä "Kuka siellä?" ei toimi? Mitä muuta naakalle voisi opettaa?

Fedja-setä

Vierailija
1542/2236 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vihdoinkin löytänyt kuningattareni. Hän on sisukas ja periksiantamaton ja urhein soturi, jonka tiedän. Välillämme on ajatonta kosmista vetovoimaa. Hän pelasti minut pimeydeltä. Hän ei välitä menneisyydestäni. Hän tekee minusta paremman miehen. Päämäärämme on sama: järjestystä kaaokseen. Olimme kerran vihollisia, mutta yhdessä, yhdistämällä vahvuutemme, pystyisimme luomaan kokonaan uuden maailmanjärjestyksen.  

En tiedä onko tämä ihan täsmällinen viestiisi, mutta olisiko Kylo Ren?

En ole Kylo Ren. Kylo Ren olisi voinut olla mun red herring, joten pointsit kuitenkin siitä. Näitä red herringejä onkin ripoteltu mun polulleni useampikin, vaikka identiteettini olikin alusta asti ihan pläkkiselvää ja itsekin olen ihan rehellisesti ollut se mitä olen. Valheilla en ole ketään vietellyt.

Mä oon mennyt läpi vaikka mitä elokuvia, mutta en osaa kohdata sinua. Olet tosi vaikea tunnistettava. Lisä vinkkiä voisi olla paikallaan.

Kuningattareni antoi mulle pakit, vaikka taoin hänelle uniikeimman sormuksen ikinä. Tai oikeastaan kolmekin sormusta. Never mind. Pitää lähtee himaan laittamaan maailma mallilleen. Olen löytänyt missioni.

Mä oon kuluttanut pääni ihan puhki viesteihisi enkä tiedä kuka olet. En ehkä tiedäkään koko tarinaa missä seikkailet. Joku muu saa yrittää selvittää sinun henkilöllisyytesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/2236 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissani keksi tehdä hoidossa olleesta naakasta murtohälyttimen. Opetti sen sanomaan "Kuka siellä?" että kuulostaisi siltä että täällä olisi aina joku kotona. Kun tänään tultiin kaupasta portailla lojui paikallinen posteljooni väsyneenä nimeään toistellen. Ehkä "Kuka siellä?" ei toimi? Mitä muuta naakalle voisi opettaa?

Fedja-setä

Oikein

Vierailija
1544/2236 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä suloiset pojat ollaan tehty?

Tiedän miten suloisia tyttöjä tehdään, mutta reseptiä poikien tekoon on vielä hakusessa.

Viktor Frankestein?

Vierailija
1545/2236 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä suloiset pojat ollaan tehty?

Tiedän miten suloisia tyttöjä tehdään, mutta reseptiä poikien tekoon on vielä hakusessa.

Viktor Frankestein?

Viktor on liian vanhan aikainen.

Helpompi tehdä asioita, kun vaan survotaan kattilaan asioita ja näin ihanat tyttöseni syntyivät. Ovat myös pormestarin lempi sankari kolmikko.

Vierailija
1546/2236 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä ihan angstia porukkaa, kun ruumiin lävistävistä vitseistäni otetaan herneet nenään tai niillä herneillä voi paikata niitä reikiä.

Vähän faktaakin vitseissäni on, mutta hei! Se oli vain tsoukkia. Otetaan nyt ihan viiltävän rennosti kaikki kaverit.

Vierailija
1547/2236 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua, auttaakaa tätä neitoa hädässä! Minun pitäisi mennä tänään treffeille, mutta en osaa päättää kumman poikaystävän valitsen. Toinen on itsekeskeinen ja leuhka, toinen laiska ja äkkipikainen tuittupää.

Iines-ankka.

Hih. Luulin, että Bridget Jones. Mutta ehkä tää onkin peruskaava.

Vierailija
1548/2236 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tahiti, its a magical place

SHIELD -sarjasta porukan johtaja, mutta nimeä en muista.

Vierailija
1549/2236 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haulikkokirves, paras keksintö ikinä!!

Tämäkin on SHIELD-sarjasta. Iso musta mies joka on kova rassaamaan autoja. Tämänkään nimi ei tule päähän.

Vierailija
1550/2236 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllästynyt jahtaamaan omistajani kanssa kimalaispukuisia veljeksiä koko ajan, vankila laittaa avuksi aina myös helvetin tyhmän koiran. Ottaisinko joku yö hatkat, ja ukko saisi etsiä uuden kulkupelin?

Vierailija
1551/2236 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tahiti, its a magical place

SHIELD -sarjasta porukan johtaja, mutta nimeä en muista.

Coulson, avengersissä kuollut agentti joka ei sitten ihan niin kuollut ollutkaan sarjassa. 

Vierailija
1552/2236 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haulikkokirves, paras keksintö ikinä!!

Tämäkin on SHIELD-sarjasta. Iso musta mies joka on kova rassaamaan autoja. Tämänkään nimi ei tule päähän.

Joku Mac se oli, nimeä en muista. 

Vierailija
1553/2236 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vihdoinkin löytänyt kuningattareni. Hän on sisukas ja periksiantamaton ja urhein soturi, jonka tiedän. Välillämme on ajatonta kosmista vetovoimaa. Hän pelasti minut pimeydeltä. Hän ei välitä menneisyydestäni. Hän tekee minusta paremman miehen. Päämäärämme on sama: järjestystä kaaokseen. Olimme kerran vihollisia, mutta yhdessä, yhdistämällä vahvuutemme, pystyisimme luomaan kokonaan uuden maailmanjärjestyksen.  

En tiedä onko tämä ihan täsmällinen viestiisi, mutta olisiko Kylo Ren?

En ole Kylo Ren. Kylo Ren olisi voinut olla mun red herring, joten pointsit kuitenkin siitä. Näitä red herringejä onkin ripoteltu mun polulleni useampikin, vaikka identiteettini olikin alusta asti ihan pläkkiselvää ja itsekin olen ihan rehellisesti ollut se mitä olen. Valheilla en ole ketään vietellyt.

Mä oon mennyt läpi vaikka mitä elokuvia, mutta en osaa kohdata sinua. Olet tosi vaikea tunnistettava. Lisä vinkkiä voisi olla paikallaan.

Kuningattareni antoi mulle pakit, vaikka taoin hänelle uniikeimman sormuksen ikinä. Tai oikeastaan kolmekin sormusta. Never mind. Pitää lähtee himaan laittamaan maailma mallilleen. Olen löytänyt missioni.

Mä oon kuluttanut pääni ihan puhki viesteihisi enkä tiedä kuka olet. En ehkä tiedäkään koko tarinaa missä seikkailet. Joku muu saa yrittää selvittää sinun henkilöllisyytesi.

Kolmen sormuksen takoja taisi olla celebrimbor ja galadrielin kanssa friendzonelle ja sitten not so friend zonelle taas päätyi sauron salanimellä. Eli ei sovi täysin tuokaan. 

Vierailija
1554/2236 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niilo22

Vierailija
1555/2236 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I can do this all day

Alkujaan Steve Rogers eli kapteeni amerikka leffassaan. 

Vierailija
1556/2236 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

I wish people would stop calling me Shirley. 

Vierailija
1557/2236 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1558/2236 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku Ankka

Vierailija
1559/2236 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun meistä oli tullut perhe, ääliösiskoni meni kuolemaan ja hänen penskansa pudotettiin meidän ihanaan kotiin!! En kuulemma voi antaa pois. Miten voin kasvattaa tuon kakaran oman kultamussakkani VELJENÄ?

Vierailija
1560/2236 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tämä työttömyys mukavaa, saa vaan maata sohvalla ja juoda kaljaa. Kyllä sian kelpaa. Toki vegaanifeministimuijani siitä välillä nalkuttaa mutta ei se mitään. Leipoo pullaa.

Wagner

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi