Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta
Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?
Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.
Auttakaa!
Kommentit (2236)
Vinkkejä mitä konkurssissa voisi tehdä?
Puuteollisuus kun tuhosi rautapihani ja tappoi alaiseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnistuin vastoin kaikkien odotuksia saamaan tyttökaverin, mutta nyt toinen parhaista ystävistäni, joks on tyttö itsekin, katkoi välit. Voiko joku selittää mistä on kyse?
No oisko tämä Ron?
Kyllä. Tämä keskustelu pisti miettimään että mitä Ron tosiaankin kirjoittaisi. Huispaus- tai rahaviestitkin kävivät mielessä.
Täällähän on muuten velhomaailmalle omakin av-keskustelu. Aika pitkäkin jo.
Vierailija kirjoitti:
Missä vatukassa se Laura kuppaa? Täällä alkaa tulee kylmä ja röökit on loppu.
pidä kiinni, Petri Ruusunen..
Katso, Pikku apulainen! Keksin sateenvarjonsupistimen! Ja tässä on viime viikolla tekemäni perunanleikkaaja. Ja tämä on... öö... härveli!
Vierailija kirjoitti:
Katso, Pikku apulainen! Keksin sateenvarjonsupistimen! Ja tässä on viime viikolla tekemäni perunanleikkaaja. Ja tämä on... öö... härveli!
Pelle Peloton
Vierailija kirjoitti:
Haluan kovasti päästä sotaväkeen taistelemaan kuninkaan puolesta! Isäni, veteraani pitää minua liian tyhmänä sinne, miten muka? Eihän siellä kuin vähän pistimellä sohitaan ry ss iä päin ja huudetaan eläköön kuningas! Isäni vie minut kohta kapteenia tapaamaan.
Sven Tuuva
Vierailija kirjoitti:
Olen rakastunut työnantajani vävyyn mutta hän ei halua minua koska en ole rikas. Mikä materialistinen sika!
Unelma Säleikkö
Olisiko nyt sopiva hetki näyttää munaa?
Krhää, khrää, krää, räh,räh, räh.
Rock and roll on hauskinta mitä olen koskaan kokeillut. Nuss imaan en ole vielä päässyt mutta eiköhän se vit tu ole aika ylimainostettu elin.
Asun alueella jossa on kolme omakotitaloa ja niissä asuu yhteensä kuusi lasta, 3 tyttöä (olen yksi heistä) ja 3 poikaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen keski-ikäinen mies ja vielä neitsyt. En ollut ajatellut asiaa vuosiin mutta nyt työkaverini saivat asian selville ja väenvängällä yrittävät tehdä minusta pelimiehen. Kauheat paineet!
Andy, 40v ja neitsyt
Vierailija kirjoitti:
Vinkkejä mitä konkurssissa voisi tehdä?
Puuteollisuus kun tuhosi rautapihani ja tappoi alaiseni.
Kuolo korjaa konkurssin.
Saruman.
Vihaan tätä päivää. Antakaa minun nukkua.
Mantaina 9. tammikuuta
Mikään ei voita hillolla täytettyjä donitiseja, hillodonitsit ovat parhaita!
Vierailija kirjoitti:
Vihaan tätä päivää. Antakaa minun nukkua.
Mantaina 9. tammikuuta
Karvinen
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei voita hillolla täytettyjä donitiseja, hillodonitsit ovat parhaita!
Homer Simpson tai Clancy Wiggum?
Joo, tuota ei tapahtunut kirjassa. Elokuvien käsikirjoittaja teki Ronista tyhmemmän, mutta lopetan nyt, koska tämä on tunnistusketju.