Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta
Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?
Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.
Auttakaa!
Kommentit (2236)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te toivotte joululahjaksi?
Mä toivon isännältä toista sukkaa.
Sain isännältä aikaisemmin yhden sukan, kun suojelin häntä. Nyt toivon sille paria.Dobby
Minä olen (👍) mutta jätit kertomatta mitä toivot joululahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasi sanoi, että kaltaiseni ovat pelottavia.
Mitä tekisitte tilanteessani?
Kai te pidätte minua kivan oloisena?Morso
Sehän minä olen.
Haluan kovasti päästä sotaväkeen taistelemaan kuninkaan puolesta! Isäni, veteraani pitää minua liian tyhmänä sinne, miten muka? Eihän siellä kuin vähän pistimellä sohitaan ry ss iä päin ja huudetaan eläköön kuningas! Isäni vie minut kohta kapteenia tapaamaan.
Vierailija kirjoitti:
up
Ron Weasley
aina sanotaan että kaupungit ovat turvattomia mutta kyllä täällä syrjäseuduillakin vaaroja riittää!
Asun siis mutsin kanssa suurinpiirtein keskellä korpea.
Mummo sai jonkun pöpön ja mutsi käski mua viemään sille ruokaa. Kun mä menin metsän poikki niin joku ihme hiippari stalkkas mua ja alkoi udella kaikkea tyyliin: mihinkäs tyttö olet menossa.
Sitten kun mä pääsin mummon talolle niin ovi oli auki ja mummo ei ollut kotona Mutta siis se sama hiippari oli mummin makkarissa sängyssä ja mummin vaatteet päällä!
Oli ilmeisesti sovitellu mummin vaatteita ja piiloutunut sänkyyn kun kuuli mun tulevan!!!
Ihan siis ihme pervotyyppi!!!
Vierailija kirjoitti:
aina sanotaan että kaupungit ovat turvattomia mutta kyllä täällä syrjäseuduillakin vaaroja riittää!
Asun siis mutsin kanssa suurinpiirtein keskellä korpea.
Mummo sai jonkun pöpön ja mutsi käski mua viemään sille ruokaa. Kun mä menin metsän poikki niin joku ihme hiippari stalkkas mua ja alkoi udella kaikkea tyyliin: mihinkäs tyttö olet menossa.
Sitten kun mä pääsin mummon talolle niin ovi oli auki ja mummo ei ollut kotona Mutta siis se sama hiippari oli mummin makkarissa sängyssä ja mummin vaatteet päällä!
Oli ilmeisesti sovitellu mummin vaatteita ja piiloutunut sänkyyn kun kuuli mun tulevan!!!
Ihan siis ihme pervotyyppi!!!
Hilkka, ota se punainen vaate pois päältäsi niin et herätä metsässä niin paljon huomiota.
Vierailija kirjoitti:
koko elämäni on yhtä stressiä! MINÄ olen ainoa pätevä täällä! MINÄ saan hoitaa kaiken täällä! Tämä on MINUN showni.
Vihaan tätä paikkaa! Kaipaan entistä elämääni, jonka jouduin jättämään... Täydellistä totalitaarista utopiaa, jonka kansamme onnistui luomaan...
Kertokaa minulle:
- Miksi te väittätte pitävänne vanhuksista, mutta ette rakastele heidän kanssaan?
-Miksi ihmiset jotka aina ärsyyntyvät lapsistaan eivät vain söisi näitä?
-Teillä on aina jano, mutta ette juo edes virtsaanne?
-missä on dinosaurukset? Mitä te teitte dinosauruksille?
Korvo, olet itserakas, itsekeskeinen tiukkapipo! yrittäisit edes sopeutua Maahan. Heivaa vaikka aluksi se ruma kaapusi pois.
Olen rakastunut työnantajani vävyyn mutta hän ei halua minua koska en ole rikas. Mikä materialistinen sika!
Mistä suloiset pojat ollaan tehty?
Tiedän miten suloisia tyttöjä tehdään, mutta reseptiä poikien tekoon on vielä hakusessa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta on jännä...
Tämä on Pasilasta se talonmies, jolle kaikki on jännää... mikä sen nimi kytkeytyvät olikaan...
Vierailija kirjoitti:
Jumalauta! Lääkkeet minä syötin kalalle. Mitä teen?
Onko tämä Rauno Repomies (Pasilasta)?
Vierailija kirjoitti:
Sain isännältä aikaisemmin yhden sukan, kun suojelin häntä. Nyt toivon sille paria.
Dobby? Kotitonttu Harry Potterista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain isännältä aikaisemmin yhden sukan, kun suojelin häntä. Nyt toivon sille paria.Dobby? Kotitonttu Harry Potterista.
Me kotitontut ollaan aika seinäruusuja, kun toistamiseen joudun sanomaan, että kyllä olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
up
Ron Weasley
Kyllä kirjojen perusteella Ron saisi syvällisempiäkin viestejä aikaan.
Onnistuin vastoin kaikkien odotuksia saamaan tyttökaverin, mutta nyt toinen parhaista ystävistäni, joks on tyttö itsekin, katkoi välit. Voiko joku selittää mistä on kyse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
up
Ron Weasley
Kyllä kirjojen perusteella Ron saisi syvällisempiäkin viestejä aikaan.
1:52
Vierailija kirjoitti:
Onnistuin vastoin kaikkien odotuksia saamaan tyttökaverin, mutta nyt toinen parhaista ystävistäni, joks on tyttö itsekin, katkoi välit. Voiko joku selittää mistä on kyse?
No oisko tämä Ron?
Ford Prefect