Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2236)

Vierailija
1421/2236 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olen koira, deittailen naisten kanssa. Onko tässä jotain väärää? Olen nimittäin hyvin intellektuelli koira, ja olen kirjoittanut romaaninkin, ja näytelmän.  Ja osaan tietysti puhua, ja syön päivällistä perheeni kanssa pöydässä. Älkää siis kompastuko ennakkoluuloihinne heti kättelyssä!

Mutta silti, välillä minua akarruttaa, pitäisikö minun palata narttujen pariin, vai jatkanko entiseen malliin? Naiset pitävät minua söpönä, heitä on niin vaikea vastustaa. Minkäs sitä viehätysvoimalleen voi!

Brian, olet oikeasti oikea mu lkku.

Kateellisten puhetta, ihmiset ei kestä sivistynyttä koiraa, joka haastaa heidän älyllisen tasonsa! t. B.

PS. Ja jos olen mu lkku, olen aika pieni sellainen.

Vierailija
1422/2236 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidin mielestä oli hyvä idea leikata jalkaan haava, että pääsisin naimisiin. No mies vei vihille hölmön siskopuoleni ja minulta puuttuu kantapää. Mitä minä nyt teen??

Tuhkimon sisarpuoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1423/2236 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin kiinnostunut vain yhdestä kymmenen sentin kolikosta, mutta eräs kitupiikki ei anna sitä minulle.

Milla Magia

Joo.

Vierailija
1424/2236 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ennustus että tuhansien kuunkiertojen päästä kuolemastani tänne saapuu seitsemän kalpeanaamaista miestä jotka ottavat ruumiini omaan kaukaiseen maahansa. Mutta kostoni on oleva karmea, silloiset jälkeläiseni tulevat panemaan heidät horrokseen ja kiduttavat heitä täältä käsin voodoonukkejen avulla...

Rascar Capac!

Wau, en olisi uskonut että joku tunnistaa!

Lapsuuden pelottavimpia hahmoja Muumien Mörön ohella. Seitsemän kristallipalloa kunnon kauhutarina.

eri

Vierailija
1425/2236 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pössyttelevä pyyhe. löytyisikö minulle samanlaista seuraa?

Minä taas olen pössyttelevä nallekarhu, tiedättekö minut? Minun tekemisistäni on tehty kaksikin elokuvaa.

Ted tietenkin. Mutta tunteeko kukaan pyyhettä?

Vierailija
1426/2236 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä vuorella liikkuu joku, tappakaa se.

Vierailija
1427/2236 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vihdoinkin löytänyt kuningattareni. Hän on sisukas ja periksiantamaton ja urhein soturi, jonka tiedän. Välillämme on ajatonta kosmista vetovoimaa. Hän pelasti minut pimeydeltä. Hän ei välitä menneisyydestäni. Hän tekee minusta paremman miehen. Päämäärämme on sama: järjestystä kaaokseen. Olimme kerran vihollisia, mutta yhdessä, yhdistämällä vahvuutemme, pystyisimme luomaan kokonaan uuden maailmanjärjestyksen.  

En tiedä onko tämä ihan täsmällinen viestiisi, mutta olisiko Kylo Ren?

En ole Kylo Ren. Kylo Ren olisi voinut olla mun red herring, joten pointsit kuitenkin siitä. Näitä red herringejä onkin ripoteltu mun polulleni useampikin, vaikka identiteettini olikin alusta asti ihan pläkkiselvää ja itsekin olen ihan rehellisesti ollut se mitä olen. Valheilla en ole ketään vietellyt.

Vierailija
1428/2236 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Greatings to all the meatbags living in this galactic back end planet in a starsystem no one bothered to even name in the galactic database. 

Vierailija
1429/2236 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä viiksivahaa te käytätte?[/quote

Perkules Pieru!

Vierailija
1430/2236 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päädyin saarelle jossa heräsin minikokoisten ihmisten keskeltä! Mitähän siinä merivedessä oli joka minut tänne toi...

Kulliveri.

Vierailija
1431/2236 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pieni kostoprojekti yhtä aika kaikkivoivaa tyyppiä kohtaan. Minut pudotettiin aika korkealta, enkä pidä asuinpaikastani yhtään. No, kahden kaverin pitäisi päästä taivaaseen ja yksi saatanan, anteeksi kieleni, Jeesuksen jälkeläinen on värvätty estämään kostoni. Minulla on kolme alamaista, jotka kyllä kykenevät paljoon, mutta kuten sanonta kuuluu, ongelmilta ei ole voitu välttyä. Miten saisin ne kaksi kaverusta taivaaseen?

Drinkeistä puheenollen, tietäisikö joku: "Does anybody know how to make a holy bartender?"

Vierailija
1432/2236 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen pössyttelevä nallekarhu, tiedättekö minut? Minun tekemisistäni on tehty kaksikin elokuvaa.

Nevaheard. Kotivideosi? :)

Vierailija
1433/2236 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun pienessä vuoristokaupungissa Coloradossa, hengaan neljän yhdeksänvuotiaan kanssa. Yksi heistä kauhea rasisti.

Vierailija
1434/2236 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sidko jätti kolmosensa minulle hoitoon miehensä sairaalareissun ajaksi. Sen jälkeen en olekaan kuullut hänestä mitään. Mitä pitäisi tehdä?

Aku ja Tupu, Hupu ja Lupu.

Aku, koska hän on se jolla on ylipäätään sisko.

Vierailija
1435/2236 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun pienessä vuoristokaupungissa Coloradossa, hengaan neljän yhdeksänvuotiaan kanssa. Yksi heistä kauhea rasisti.

Towelie!

Vierailija
1436/2236 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1437/2236 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saisin peitettyä julkisuudelta sen tosiasian että olen aivan pas ka johtamaan tätä piilotettua yhteiskuntaamme, ja että se teinipoika oli oikeassa kaiken suhteen?

Cornelius Toffee

Vierailija
1438/2236 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1439/2236 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ankka tuhosi kylämme, siitä hyvästä laitoin hänen peräänsä zombin.

Vierailija
1440/2236 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärrrr...

Meinasitko palata seuraavana yönä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä