Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2236)

Vierailija
1401/2236 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vihdoinkin löytänyt kuningattareni. Hän on sisukas ja periksiantamaton ja urhein soturi, jonka tiedän. Välillämme on ajatonta kosmista vetovoimaa. Hän pelasti minut pimeydeltä. Hän ei välitä menneisyydestäni. Hän tekee minusta paremman miehen. Päämäärämme on sama: järjestystä kaaokseen. Olimme kerran vihollisia, mutta yhdessä, yhdistämällä vahvuutemme, pystyisimme luomaan kokonaan uuden maailmanjärjestyksen.  

En tiedä onko tämä ihan täsmällinen viestiisi, mutta olisiko Kylo Ren?

Vierailija
1402/2236 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni sairastui vakavasti ja on sen jälkeen tehnyt katoamistemppuja. Hän häviää koko päiväksi. Sain selville, että hän on tavannut nuorta miestä, jota opetti aikoinaan koulussa. En jaksa enää tätä. Mieheni käyttäytyy niin oudosti ja salailee asioita. Mitä hänellä on meneillään? Uskon kaiken lisäksi olevani raskaana.

Skyler Breaking Badista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1403/2236 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[ ... ... ... ]

South Parkin Kenny?

Entäs tämä: Miten laihtua nopeasti 20 kiloa? Tein uudenvuodenlupauksen, että ensi vuonna olen parisuhteessa komeaan rikkaaseen mieheen joka ei ole juoppo, idiootti tai perverssi. Lopetan myös tupakan polton sekä juomisen. (Paitsi huomenna menen kaverini Shazzerin kanssa drinksuille haukkumaan yhteisen tuttumme Magdan puolison idiootti-Jeremyn.)

Aion kirjata edistymiseni päiväkirjaani.

Bridget Jones

Vierailija
1404/2236 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidin mielestä oli hyvä idea leikata jalkaan haava, että pääsisin naimisiin. No mies vei vihille hölmön siskopuoleni ja minulta puuttuu kantapää. Mitä minä nyt teen??

Tuhkimon sisarpuoli

Vierailija
1405/2236 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, kun vanha koulukaveri soittaa öisin kaljahuuruissaan. Kyselee kuulumisia ja vannoo rakkauttaan. Tyyppi ei tosiaankaan ole mikään George Harrison!

Vierailija
1406/2236 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Badge 1247, can I have messages please?

Vierailija
1407/2236 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkeni on viime vuosina tuntunut todella raskaalta. Tuntuu, että ihmiset ympärillä vihaavat minua, sillä olen Valittu, ja sain myös suuren perinnön. Kukaan heistä ei kuitenkaan tunnu ymmärtävän, että Valittuna olo ei todella ole pelkkää ruusuilla tanssimista. Mietinkin, ovatkohan he ehkä vain kateellisia? En tiedä miksi edes kysyn tätä täällä palstalla, sillä saan varmaan täälläkin vain vihaa niskaani. P. S. En ole trolli, vaan olen oikeasti Valittu, joten turha tulla huutelemaan Porvoota.

Vierailija
1408/2236 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää, kun vanha koulukaveri soittaa öisin kaljahuuruissaan. Kyselee kuulumisia ja vannoo rakkauttaan. Tyyppi ei tosiaankaan ole mikään George Harrison!

Leevi and the Leavingsin kappaleen "Mitä kuuluu Marja-Leena?" kertojahenkilö

Vierailija
1409/2236 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leevi and the Leavingsin kappaleen "Mitä kuuluu Marja-Leena?" kertojahenkilö

...anteeksi, siis se kenelle tuo tyyppi soittelee, eli Marja-Leena itse.

Vierailija
1410/2236 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äidin mielestä oli hyvä idea leikata jalkaan haava, että pääsisin naimisiin. No mies vei vihille hölmön siskopuoleni ja minulta puuttuu kantapää. Mitä minä nyt teen??

Tuhkimon sisarpuoli

Jep

Vierailija
1411/2236 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sidko jätti kolmosensa minulle hoitoon miehensä sairaalareissun ajaksi. Sen jälkeen en olekaan kuullut hänestä mitään. Mitä pitäisi tehdä?

Vierailija
1412/2236 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arkeni on viime vuosina tuntunut todella raskaalta. Tuntuu, että ihmiset ympärillä vihaavat minua, sillä olen Valittu, ja sain myös suuren perinnön. Kukaan heistä ei kuitenkaan tunnu ymmärtävän, että Valittuna olo ei todella ole pelkkää ruusuilla tanssimista. Mietinkin, ovatkohan he ehkä vain kateellisia? En tiedä miksi edes kysyn tätä täällä palstalla, sillä saan varmaan täälläkin vain vihaa niskaani. P. S. En ole trolli, vaan olen oikeasti Valittu, joten turha tulla huutelemaan Porvoota.

Hm... Vähän tulee mieleen Harry Potter

Vierailija
1413/2236 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ottaa pattiin tämä suojatyöpaikka johon minut on säälistä otettu. Siivoan koulua kuin tavallinen jästi samalla kun oppilaat saavat taikoa, että vihaan heitä! En saa edes käyttää vanhoja roikotusmenetelmiä jälki-istuntoihin, se yksi muijarehtori oli sentään tolkun ihmisiä sen suhteen.

Voi Voroa :(

Vierailija
1414/2236 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole kuuro, vain hiukan huonokuuloinen toisessa korvassa, uskokaa jo kapteeni!

Professori Tuhatkauno💚

Vierailija
1415/2236 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kiinnostunut vain yhdestä kymmenen sentin kolikosta, mutta eräs kitupiikki ei anna sitä minulle.

Vierailija
1416/2236 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä menee pilalle, kun vävy tulee mieleen.

Vierailija
1417/2236 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harry Potter

Vierailija
1418/2236 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin kiinnostunut vain yhdestä kymmenen sentin kolikosta, mutta eräs kitupiikki ei anna sitä minulle.

Milla Magia

Vierailija
1419/2236 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sidko jätti kolmosensa minulle hoitoon miehensä sairaalareissun ajaksi. Sen jälkeen en olekaan kuullut hänestä mitään. Mitä pitäisi tehdä?

Aku ja Tupu, Hupu ja Lupu.

Vierailija
1420/2236 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pössyttelevä pyyhe. löytyisikö minulle samanlaista seuraa?

Minä taas olen pössyttelevä nallekarhu, tiedättekö minut? Minun tekemisistäni on tehty kaksikin elokuvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän