Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta
Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?
Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.
Auttakaa!
Kommentit (2236)
Minkä arvoituksen jättäisin seuraavaksi sille viittahöperölle?
Vierailija kirjoitti:
Työskentelen erään professorin taloudenhoitajana. Yhtä hullunmyllyä tämä on, talossa asustaa hiiri joka jatkuvasti tekee minulle kiusaa ja isännän seurana ramppaa jatkuvasti puhuvia eläimiä. Rakensivat minulle sentään robotin avuksi.
Neiti Nokkonen
Olen hieno naimisissa oleva lady ja vietän paljon aikaa erään antiikkikauppiaan kanssa. Onko ihan soveliasta, emme kuitenkaan sänkyyn ole päätyneet?
Vierailija kirjoitti:
Minkä arvoituksen jättäisin seuraavaksi sille viittahöperölle?
Arvuuttaja
Harmittavan vähän kerää tämä ketju kommentteja nykyään.
Poltin jalkani voileipägrillissä, mitä teen?
koko elämäni on yhtä stressiä! MINÄ olen ainoa pätevä täällä! MINÄ saan hoitaa kaiken täällä! Tämä on MINUN showni.
Vihaan tätä paikkaa! Kaipaan entistä elämääni, jonka jouduin jättämään... Täydellistä totalitaarista utopiaa, jonka kansamme onnistui luomaan...
Kertokaa minulle:
- Miksi te väittätte pitävänne vanhuksista, mutta ette rakastele heidän kanssaan?
-Miksi ihmiset jotka aina ärsyyntyvät lapsistaan eivät vain söisi näitä?
-Teillä on aina jano, mutta ette juo edes virtsaanne?
-missä on dinosaurukset? Mitä te teitte dinosauruksille?
Onkohan teini-ikäinen tyttäreni aivan normaali? Hän on jatkuvasti väsynyt ja näkee painajaisia. Hän on joutunut rehtorin puhutteluunkin tunnilla nukkumisesta. En ole saanut häntä kiinni yöpuheluista kavereille, mutta myös kaksi hänen kaveriaan on nukahtanut meillä käydessään. Tyttö kuuluu todella tiiviiseen viiden tytön porukkaan, mistä olen iloinen. Muutimme tähän kaupunkiin vasta n. vuosi sitten. Silti mietin mikä voi olla vialla? Olen aloittanut suhteen tyttäreni opettajan kanssa, voiko se aiheuttaa noin rajua oireilua?
Olen yleensä leppoisa ja makailen katolla filosofoiden. Joskus täytyy itse hakea ruokaa sisältä myös ystävälleni. Punainen aatelinen on yksi roolihahmoni. Minusta on piirretty sadoittain postikortteja.
Istun tässä bussipysäkillä ja tarjoilen suklaata vaihtuville juttelukavereilleni...
Äidin mielestä oli hyvä idea leikata jalkaan haava, että pääsisin naimisiin. No mies vei vihille hölmön siskopuoleni ja minulta puuttuu kantapää. Mitä minä nyt teen??
Olin nuorena poikkeuksellisen komea, mutta nykyään muistutan käärmettä. Rakkaus ja ystävyys - mitä ne sellaiset ovat ja mihin niitä tarvitaan?
Vierailija kirjoitti:
Olin nuorena poikkeuksellisen komea, mutta nykyään muistutan käärmettä. Rakkaus ja ystävyys - mitä ne sellaiset ovat ja mihin niitä tarvitaan?
Saattaa nousta paniikki, jos sanon nimesi...
Olen Ruotsin kovin likkojen hurmaaja ala-asteikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Olen yleensä leppoisa ja makailen katolla filosofoiden. Joskus täytyy itse hakea ruokaa sisältä myös ystävälleni. Punainen aatelinen on yksi roolihahmoni. Minusta on piirretty sadoittain postikortteja.
Ressu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ressu?
Oikein😏
Oliko liian helppo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ressu?
Oikein😏
Oliko liian helppo?
En meinannut arvata vaikka olen lukenut tenavia jo vuosia!
Olen vihdoinkin löytänyt kuningattareni. Hän on sisukas ja periksiantamaton ja urhein soturi, jonka tiedän. Välillämme on ajatonta kosmista vetovoimaa. Hän pelasti minut pimeydeltä. Hän ei välitä menneisyydestäni. Hän tekee minusta paremman miehen. Päämäärämme on sama: järjestystä kaaokseen. Olimme kerran vihollisia, mutta yhdessä, yhdistämällä vahvuutemme, pystyisimme luomaan kokonaan uuden maailmanjärjestyksen.
Pelle, kasvata kassit ja ala vaatia Roopelta kunnon maksut kaikesta.