Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2236)

Vierailija
1381/2236 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istun tässä bussipysäkillä ja tarjoilen suklaata vaihtuville juttelukavereilleni...

Forrest Gump

Vierailija
1382/2236 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ennustus että tuhansien kuunkiertojen päästä kuolemastani tänne saapuu seitsemän kalpeanaamaista miestä jotka ottavat ruumiini omaan kaukaiseen maahansa. Mutta kostoni on oleva karmea, silloiset jälkeläiseni tulevat panemaan heidät horrokseen ja kiduttavat heitä täältä käsin voodoonukkejen avulla...

Rascar Capac!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1383/2236 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istun tässä bussipysäkillä ja tarjoilen suklaata vaihtuville juttelukavereilleni...

Forrest Gump

Oikein😏

Helppo varmaan?

Vierailija
1384/2236 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kutsun outoon peliin, jossa voi voittaa paljon rahaa. Lähtisitkö?

Vierailija
1385/2236 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ennustus että tuhansien kuunkiertojen päästä kuolemastani tänne saapuu seitsemän kalpeanaamaista miestä jotka ottavat ruumiini omaan kaukaiseen maahansa. Mutta kostoni on oleva karmea, silloiset jälkeläiseni tulevat panemaan heidät horrokseen ja kiduttavat heitä täältä käsin voodoonukkejen avulla...

Rascar Capac!

Wau, en olisi uskonut että joku tunnistaa!

Vierailija
1386/2236 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Squid Gamen päähenkilö?

Vierailija
1387/2236 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sairastui vakavasti ja on sen jälkeen tehnyt katoamistemppuja. Hän häviää koko päiväksi. Sain selville, että hän on tavannut nuorta miestä, jota opetti aikoinaan koulussa. En jaksa enää tätä. Mieheni käyttäytyy niin oudosti ja salailee asioita. Mitä hänellä on meneillään? Uskon kaiken lisäksi olevani raskaana.

Vierailija
1388/2236 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuriin muutti vaimoni entinen rauhanturvaajakaveri joka nyt houkuttelee minua jatkuvasti mukaan kaiken maailman typeryyksiin. Yleensä minä olen se joka lopulta joutuu kaivamaan kuvetta kun jäämme kiinni. Miten osaisin sanoa ei?

Vierailija
1389/2236 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ottaa pattiin tämä suojatyöpaikka johon minut on säälistä otettu. Siivoan koulua kuin tavallinen jästi samalla kun oppilaat saavat taikoa, että vihaan heitä! En saa edes käyttää vanhoja roikotusmenetelmiä jälki-istuntoihin, se yksi muijarehtori oli sentään tolkun ihmisiä sen suhteen.

Vierailija
1390/2236 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen koira, deittailen naisten kanssa. Onko tässä jotain väärää? Olen nimittäin hyvin intellektuelli koira, ja olen kirjoittanut romaaninkin, ja näytelmän.  Ja osaan tietysti puhua, ja syön päivällistä perheeni kanssa pöydässä. Älkää siis kompastuko ennakkoluuloihinne heti kättelyssä!

Mutta silti, välillä minua akarruttaa, pitäisikö minun palata narttujen pariin, vai jatkanko entiseen malliin? Naiset pitävät minua söpönä, heitä on niin vaikea vastustaa. Minkäs sitä viehätysvoimalleen voi!

Vierailija
1391/2236 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koko elämäni on yhtä stressiä! MINÄ olen ainoa pätevä täällä! MINÄ saan hoitaa kaiken täällä! Tämä on MINUN showni.

Vihaan tätä paikkaa! Kaipaan entistä elämääni, jonka jouduin jättämään... Täydellistä totalitaarista utopiaa, jonka kansamme onnistui luomaan...

Kertokaa minulle:

- Miksi te väittätte pitävänne vanhuksista, mutta ette rakastele heidän kanssaan?

-Miksi ihmiset jotka aina ärsyyntyvät lapsistaan eivät vain söisi näitä?

-Teillä on aina jano, mutta ette juo edes virtsaanne?

-missä on dinosaurukset? Mitä te teitte dinosauruksille?

Tämän alkuperän kyllä haluaisin tietää, aika huimaa tekstiä.

Vierailija
1392/2236 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olen koira, deittailen naisten kanssa. Onko tässä jotain väärää? Olen nimittäin hyvin intellektuelli koira, ja olen kirjoittanut romaaninkin, ja näytelmän.  Ja osaan tietysti puhua, ja syön päivällistä perheeni kanssa pöydässä. Älkää siis kompastuko ennakkoluuloihinne heti kättelyssä!

Mutta silti, välillä minua akarruttaa, pitäisikö minun palata narttujen pariin, vai jatkanko entiseen malliin? Naiset pitävät minua söpönä, heitä on niin vaikea vastustaa. Minkäs sitä viehätysvoimalleen voi!

Brian, olet oikeasti oikea mu lkku.

Vierailija
1393/2236 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saisin peitettyä julkisuudelta sen tosiasian että olen aivan pas ka johtamaan tätä piilotettua yhteiskuntaamme, ja että se teinipoika oli oikeassa kaiken suhteen?

Vierailija
1394/2236 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärrrr...

Vierailija
1395/2236 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Squid Gamen päähenkilö?

Tuo voi olla melkein kuka vaan Squid game -sarjasta

Mä arvelen, että se on ensimmäinen joka kuoli siinä pelissä.

Vierailija
1396/2236 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pössyttelevä pyyhe. löytyisikö minulle samanlaista seuraa?

Vierailija
1397/2236 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin saarelle jossa heräsin minikokoisten ihmisten keskeltä! Mitähän siinä merivedessä oli joka minut tänne toi...

Vierailija
1398/2236 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ottaa pattiin tämä suojatyöpaikka johon minut on säälistä otettu. Siivoan koulua kuin tavallinen jästi samalla kun oppilaat saavat taikoa, että vihaan heitä! En saa edes käyttää vanhoja roikotusmenetelmiä jälki-istuntoihin, se yksi muijarehtori oli sentään tolkun ihmisiä sen suhteen.

Argus Voro.

Vierailija
1399/2236 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päädyin saarelle jossa heräsin minikokoisten ihmisten keskeltä! Mitähän siinä merivedessä oli joka minut tänne toi...

Vastaan nopeasti Gulliver, ettei joku laita älyvapaasti sen nimeä.

Vierailija
1400/2236 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan nopeasti Gulliver, ettei joku laita älyvapaasti sen nimeä.

Verin Kullihan se!

T. se joka tuon kirjoitti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä