Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2236)

Vierailija
1321/2236 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua, joku tyyppi tuijottaa minua iltaisin ikkunan takaa. Onhan minulla moitteeton hattu ja hyvä ryhti, mutta on tuo silti kummallista. Miksi ihmiset tuijottavat?

Oletko Moonika miettinyt, että onko se pepun keikutus sopivaa käytöstä täti-ihmiselle?

Ooh Clendora...ikkunaprinsassa...ruudun takaa katson sua vain.

Vierailija
1322/2236 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö naapurin ukosta tehdä huoli-ilmoitus vai onkohan tämä ylireagointia?

Vanha mies jo, ei tunnu oikein selviävän enää omillaan ja asuu yksin maalla. Höpöttelee itsekseen ja kuvittelee, että eläimet vastaa. Kuulin hänen vielä riitelevän yksi ilta kanojensa kanssa. Eikä ymmärrä olevansa vanhus. Kerran jo mursi jalkansa eikä ymmärtänyt edes pyytää apua, vaikka talossa ei ollut ruokaa enää nimeksikään. Olisi varmaan kuollut nälkään ihan itsepäisyyttään ellei naapurin poika olisi sattumalta osunut paikalle.

Epäilyttää, että onko tuosta enää kodissaan asumaan, mahtaako pystyä pitämään eläimistäänkään huolta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1323/2236 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vuosia yrittänyt kaapata metsässä sinisiä otuksia tuloksetta, kissastakaan ei ole mitään hyötyä.

Vierailija
1324/2236 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minähän biletän, jos mieli tekee. Hajotkaa siihen köyhät, sillä maksatan kaiken teillä. Ja niistä aamiaisista ja virka-auton käytöistä on turha itkeä. Minä olen minä, kuningatar!

Tässä haetaan fiktiivisiä hahmoja, joten sanon Barbie.

Vierailija
1325/2236 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako, jos ei muista äidin kuolinpäivää eikä itke hautajaisissa? Ei kai siitä giljotiiniin joudu...samantekevää.

Vierailija
1326/2236 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan epäillä ettei herra J rakastakaan minua :'( Hän vain heittelee minua ympäriinsä jos ryöstöyrityksemme epäonnistuvat ja yritän piristää tunnelmaa vitsillä.

Vierailija
1327/2236 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krouvista käsin palstailen kunnon kännissä. Kohta tulee pilkku ja Floora varmaan taas kaulin kädessä kotona odottamassa, nukkuisinko puiston penkillä?

Vierailija
1328/2236 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1329/2236 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nimi on lampi, jussi lampi

Vierailija
1330/2236 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen teini ja hyvästä perheestä. Yleensä olen samaa mieltä porukoitten kanssa asioista, mutta nyt menee yli. Vanhempieni pomo haluaa, että teen jotain peruuttamatonta todistaakseni uskollisuuteni. Faija painostaa, koska haluaa parantaa asemaansa tän pomon silmissä. Tottelenko vanhempiani vai kuljenko omia polkujani?

Vierailija
1331/2236 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa tätä opettajan työtä enää! Lapset ei tottele mua. Halusin tän työn just siksi, että pääsisin käyttämään valtaani lapsiin, mutta eihän niitä saa edes kurittaa! Pitäiskö ottaa loparit jo tän ekan vuoden jälkeen?

Vierailija
1332/2236 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut kahteen mieheen yhtä aikaa ja kumpikin on myös ihastunut minuun. Toinen on renttu, mutta lojaali ja toinen on kunnollinen, mutta ehkä vahän tylsä. Molemmat ovat vahvoja, mutta minä olen vahvin. Kumman valitsen?

Vierailija
1333/2236 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö naapurin ukosta tehdä huoli-ilmoitus vai onkohan tämä ylireagointia?

Vanha mies jo, ei tunnu oikein selviävän enää omillaan ja asuu yksin maalla. Höpöttelee itsekseen ja kuvittelee, että eläimet vastaa. Kuulin hänen vielä riitelevän yksi ilta kanojensa kanssa. Eikä ymmärrä olevansa vanhus. Kerran jo mursi jalkansa eikä ymmärtänyt edes pyytää apua, vaikka talossa ei ollut ruokaa enää nimeksikään. Olisi varmaan kuollut nälkään ihan itsepäisyyttään ellei naapurin poika olisi sattumalta osunut paikalle.

Epäilyttää, että onko tuosta enää kodissaan asumaan, mahtaako pystyä pitämään eläimistäänkään huolta?

Entä jos kissa pitää Pesosen ukosta huolta Anttolan muori?

Vierailija
1334/2236 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen teini ja hyvästä perheestä. Yleensä olen samaa mieltä porukoitten kanssa asioista, mutta nyt menee yli. Vanhempieni pomo haluaa, että teen jotain peruuttamatonta todistaakseni uskollisuuteni. Faija painostaa, koska haluaa parantaa asemaansa tän pomon silmissä. Tottelenko vanhempiani vai kuljenko omia polkujani?

Kuule Draco, olet varmaan sotkeutunut johonkin ääriliikkeeseen. Suosittelen tutustumista Exit-ohjelmaan, kai sellainen on velhomaailmassakin?

Vierailija
1335/2236 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo vuosia yrittänyt kaapata metsässä sinisiä otuksia tuloksetta, kissastakaan ei ole mitään hyötyä.

Gargamel, anna jo niiden smurffien olla ja etsi itselles nainen!

Vierailija
1336/2236 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastunut erääseen pianistiin mutta häntä kiinnostaa vain hel vetin Beethoven!! Kerran heitin jopa hänen pianonsa jokeen mutta eikö se erään pölkkypään avustuksella saanut sen takaisin!

Vierailija
1337/2236 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1338/2236 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rakastunut erääseen pianistiin mutta häntä kiinnostaa vain hel vetin Beethoven!! Kerran heitin jopa hänen pianonsa jokeen mutta eikö se erään pölkkypään avustuksella saanut sen takaisin!

Tellu ja Amadeus :)

Vierailija
1339/2236 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihastunut kahteen mieheen yhtä aikaa ja kumpikin on myös ihastunut minuun. Toinen on renttu, mutta lojaali ja toinen on kunnollinen, mutta ehkä vahän tylsä. Molemmat ovat vahvoja, mutta minä olen vahvin. Kumman valitsen?

Valitse toinen ja anna tyttäresi sille, joka jää ilman. Vai keksitkö reilumman ratkaisun, Bella?

Vierailija
1340/2236 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas se törkyläjävävy onnistui sotkemaan asiani, meni miljoona ja vielä vaimokin karkasi rakastajan matkaan jonka alun perin palkkasin tytärtäni viettelemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan