Sunnuntai ahdistus. Töihin meno vtuttaa!!
Kunpa työ olisi mielekästä. Nyt joudun taas menemään koiraksi mokomaan alentavaan työhön ja kuunnella aamusta saakka niitä muita pallinaamoja
Kommentit (12)
Minun sunnuntaiahdistukseni alkoi 7-vuotiaana, kun menin kouluun. Sitä on nyt jatkunut 47 vuotta, eikä varmaan lopu ennen kuin jään eläkkeelle. Onneksi se helpottaa maanantai-iltana.
Onneksi huomenna helppo päivä ja vain kolme tuntia duunia.
Vierailija kirjoitti:
Minun sunnuntaiahdistukseni alkoi 7-vuotiaana, kun menin kouluun. Sitä on nyt jatkunut 47 vuotta, eikä varmaan lopu ennen kuin jään eläkkeelle. Onneksi se helpottaa maanantai-iltana.
Eläke saattaa lopettaa sunnuntai ahdistukset. Toivotaan ainakin että niin käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläke saattaa lopettaa sunnuntai ahdistukset. Toivotaan ainakin että niin käy.
Valitettavasti eläikä on tarkoituksella niin korkea että harva nautti eläkkeestä vaan kuolla kupsahtaa vaikka on koko elämänsä maksanut eläkemaksuja. Aivan sairas järjestelmä.
Ihan normaalia. En ole tykännyt sunnuntai-illoista juuri tuon työahdistuksen takia. Helpotti tosin, kun vaihdoin työpaikkaa ja työ on mukavempaa.
Vierailija kirjoitti:
AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA
Näämmä on. Olisiko annos betasalpaajaa ja diatsepaami mitään, noin ensihätään?
Vierailija kirjoitti:
Ota saikkua.
Saikkuhullulle työterapiaa.
Sun täytyy löytää työstäsi syvempiä merkityksiä kuin raha.
Tiedän, että se on perus palstailijalle vaikeaa, mutta sitä kautta työtyytyväisyys ja -ilo nostaa taas päätään.
Oikein rento ja hiljainen 9-17 työvuoro tuplapalkalla takana ja parin tunnin päikkärit. Lätkää ja pitsaa! Huomenna ja ti vp aurinkopäivinä. Ei vituta yhtään!
- soteala