Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2236)

Vierailija
1281/2236 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kotoa poissa 20 vuotta. Lähdin sotimaan ja merelle seilaamaan. Vähä-Aasia tuli tutuksi ja kotimatkakin vähän venähti. Vieläköhän vaimo minua odottaa kotilieden äärellä ja onkohan ollut uskollinen? Miten lepyttelisin häntä?

Vierailija
1282/2236 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, joku tyyppi tuijottaa minua iltaisin ikkunan takaa. Onhan minulla moitteeton hattu ja hyvä ryhti, mutta on tuo silti kummallista. Miksi ihmiset tuijottavat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/2236 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kotoa poissa 20 vuotta. Lähdin sotimaan ja merelle seilaamaan. Vähä-Aasia tuli tutuksi ja kotimatkakin vähän venähti. Vieläköhän vaimo minua odottaa kotilieden äärellä ja onkohan ollut uskollinen? Miten lepyttelisin häntä?

Odysseus

Vierailija
1284/2236 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teleporttauksen jälkeen olen tuntenut suurta sokerin himoa, sekä huomaan voimieni kasvaneen.

Vierailija
1285/2236 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, kun karhut eivät haluaisi vieraan syövän niitten puuroja.

Vierailija
1286/2236 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hieman kleptomaanisia taipumuksia. Olen reissaava nainen, ja vien miesten sydämiä. Tarvitsevatkohan he vielä niitä vai luovuttaisinko elimet suoraan lääketieteen käyttöön?

Vierailija
1287/2236 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mikä minuun osui. Nyt minulla on kuitenkin side silmillä ja kaksi poikaa kantaa minua paareilla päivystykseen. Joutuuko Tampereella ja Helsingissä jonottamaan pitkäänkin?

Vierailija
1288/2236 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa, minulla on ihan jäätävä tilanne töissä! Meillä on 7 hengen työyhteisö ja työmme on matkustuspainotteista. Joku ulkopuolinen stalkkaa ja sotkee paikkoja. Työkavereihin tämä on vaikuttanut tosi paljon ja vaihtuvuus on suurta. Tätä on jatkunut jo pitkään, 70-luvun lopulta asti. Haluan tyypin kiinni, alkaa mennä liian hapokkaaksi koko touhu! Mikä se luulee olevansa?!

Vierailija
1289/2236 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mikä minuun osui. Nyt minulla on kuitenkin side silmillä ja kaksi poikaa kantaa minua paareilla päivystykseen. Joutuuko Tampereella ja Helsingissä jonottamaan pitkäänkin?

Mies vailla menneisyyttä.

Vierailija
1290/2236 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni ei tykkää uusista naapureistamme eikä halua minun viettävän aikaa heidän poikansa kanssa. Meidän pitää tavata toisiamme salaa. Pitäisikö minun kertoa isälle, että he ovat ihan hyviä tyyppejä ja luuletteko, että hän uskoo? Vai kieltääkö hän minulta naapurin pojan tapaamisen kokonaan? Muutenkin välit isään on olleet vähän hankalat sen jälkeen kun sain tietää hänen olevan rikollinen.

Vierailija
1291/2236 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haavoittunut enkeli

Vierailija
1292/2236 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää, kun karhut eivät haluaisi vieraan syövän niitten puuroja.

kultakutri

Vierailija
1293/2236 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdin käymään isoäidin luona, mutta mummi oli nyt kovin karvainen ja suukin oli kasvanut. Pitäisikö minun olla huolissani hänestä?

Punahilkka

Vierailija
1294/2236 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teleporttauksen jälkeen olen tuntenut suurta sokerin himoa, sekä huomaan voimieni kasvaneen.

kärpänen

Vierailija
1295/2236 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, joku tyyppi tuijottaa minua iltaisin ikkunan takaa. Onhan minulla moitteeton hattu ja hyvä ryhti, mutta on tuo silti kummallista. Miksi ihmiset tuijottavat?

Glendora siitä laulusta?

Vierailija
1296/2236 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyväosainen nainen ja rakastuin laivalla renttuun, tapahtui pieni äksidentti ja päästin miehen kirjaimellisesti menemään. Alkanut vähän kaduttaa, se oli hyvä mies kaikesta huolimatta. Ui nykyisin kuitenkin niin syvissä vesissä ettei suhde hänen kanssaan ole mitenkään mahdollinen. Mitä teen, puhukaa minulle järkeä?

titanic

Vierailija
1297/2236 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olen jo neljäkymppinen mies niin joudun asumaan yhä isäni kanssa. Tällä hetkellä ei edes olla oikein väleissä kun kaikkea on taas tapahtunut. Olihan minulla huipputyö, mutta jouduin ottamaan loparit kun minua kiristettiin. Omistan toki myös oman kämpän tai kaksikin, mutta ne nyt ovat muussa käytössä. Olen alkoholisti ja pelkään, että kohta alkaa taas viina maistumaan. Olen myös homoseksuaali ja minulla oli vakava suhde poliisin kanssa, joka kuitenkin murhattiin. Tästä on ollut vaikea päästä yli. Sen jälkeen minulla oli kyllä vähän juttua it-hommia tekevän eksäni kanssa, mutta koska en ollut vielä valmis uuteen vakavaan suhteeseen eksä sitten lähti kauas toiselle puolelle kaupunkia.

Kalle (Laitela), sinäkö siinä

Vierailija
1298/2236 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tosi kova bändi nimeltä Torakat, tulkaa keikalle!

Vierailija
1299/2236 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole kuuro, vain hiukan huonokuuloinen toisessa korvassa, uskokaa jo kapteeni!

Vierailija
1300/2236 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen mies ja vielä neitsyt. En ollut ajatellut asiaa vuosiin mutta nyt työkaverini saivat asian selville ja väenvängällä yrittävät tehdä minusta pelimiehen. Kauheat paineet!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi