Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta
Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?
Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.
Auttakaa!
Kommentit (2236)
Vierailija kirjoitti:
Olipa huono avaus tällekin päivälle. Torkuin avaruusaluksessa kun yhtäkkiä rupesi hälytykset soimaan ja juuri kerkesin pelastuskapseliin ennen kuin koko alus päätti tipahtaa alla olevalle planeetalle. Planeetta osoittautui veden peittämäksi ja nyt kelluskelen tässä kapselissani miettien miten tästä eteenpäin. Mainitsinko jo että kapseli syttyi tuleen laskurysäyksessä mutta onneksi täällä oli yksi toimiva sammutin. Radiosta kuuluu viestejä muista kapseleista ja ihan hyvin ei tunnu muilla miehistön jäsenillä menevän. Tuolla vedessä on jotain isoja ja nälkäisiä otuksia. Toivottavasti edes vesi on lämmintä.
Jäi lainaus pois, siis tämä on Ryley Subnauticasta.
Vierailija kirjoitti:
Isäni ei tykkää uusista naapureistamme eikä halua minun viettävän aikaa heidän poikansa kanssa. Meidän pitää tavata toisiamme salaa. Pitäisikö minun kertoa isälle, että he ovat ihan hyviä tyyppejä ja luuletteko, että hän uskoo? Vai kieltääkö hän minulta naapurin pojan tapaamisen kokonaan? Muutenkin välit isään on olleet vähän hankalat sen jälkeen kun sain tietää hänen olevan rikollinen.
Ronja Ryövärintytär
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hieman kleptomaanisia taipumuksia. Olen reissaava nainen, ja vien miesten sydämiä. Tarvitsevatkohan he vielä niitä vai luovuttaisinko elimet suoraan lääketieteen käyttöön?
Doris, Doris. Tuo se pois, takaisin, sydäntäni vielä tarvitsen.
Vierailija kirjoitti:
Etsin yhä sitä miestä vaikka se pukeutuu verkkareihin, juo kaljaa ja elatusmaksut ovat taas myöhässä. Ehkä se saa joskus aikaiseksi lähteä tänne kotiseudulleen ja haluaa tavata minut...
Oletko Pohjois-Karjalasta?
Vierailija kirjoitti:
Apua, joku tyyppi tuijottaa minua iltaisin ikkunan takaa. Onhan minulla moitteeton hattu ja hyvä ryhti, mutta on tuo silti kummallista. Miksi ihmiset tuijottavat?
Oletko Moonika miettinyt, että onko se pepun keikutus sopivaa käytöstä täti-ihmiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsin yhä sitä miestä vaikka se pukeutuu verkkareihin, juo kaljaa ja elatusmaksut ovat taas myöhässä. Ehkä se saa joskus aikaiseksi lähteä tänne kotiseudulleen ja haluaa tavata minut...
Oletko Pohjois-Karjalasta?
Annelihan mie!
Vierailija kirjoitti:
Apua, joku tyyppi tuijottaa minua iltaisin ikkunan takaa. Onhan minulla moitteeton hattu ja hyvä ryhti, mutta on tuo silti kummallista. Miksi ihmiset tuijottavat?
Ikkunaprinsessa
Vierailija kirjoitti:
Auttakaa, minulla on ihan jäätävä tilanne töissä! Meillä on 7 hengen työyhteisö ja työmme on matkustuspainotteista. Joku ulkopuolinen stalkkaa ja sotkee paikkoja. Työkavereihin tämä on vaikuttanut tosi paljon ja vaihtuvuus on suurta. Tätä on jatkunut jo pitkään, 70-luvun lopulta asti. Haluan tyypin kiinni, alkaa mennä liian hapokkaaksi koko touhu! Mikä se luulee olevansa?!
Ripley (Alien)
Vierailija kirjoitti:
Jengi pitää minua Messiaana vaikken sellainen ole, miten saisin tuon väkijoukon pois kannoiltani?
Mark / Valehtelemisen sietämätön keveys
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja ihastunut naispuoliseen työkaveriini. Naisina olemme täysin päinvastaisesta muotista, minä olen miehekäs ja tykkään aseista, hän taas kunnon ituhippi. Nyt kävi niin että hän aloitti suhteen paikan lyhyimmän miehen kanssa, miten saisin tunteeni tukahdettua?
Helga, Pasila
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunta pitää minua merirosvona, vaikka oikeasti olisin maani laillinen rajah. Sotajoukkojemme päällikkö kaappasi vallan ollessani lapsi, tapatti vanhempani ja olisi varmasti hoidellut minutkin ellei yksi sotilas olisi auttanut minua pakenemaan.
Sandokan
Vierailija kirjoitti:
Olen myyrä jonka ankkakaverin lähes koko perhe jäi auton alle. Vain heidän vanhin lapsensa selvisi koska olis silloin minun kanssani. Näyttää siltä että joudun ottamaan hänet kasvatikseni, vinkkejä miten pidän hänestä huolta kun kasvaa minua isommaksi?
Mauri, Alfred J Kwak
Minähän biletän, jos mieli tekee. Hajotkaa siihen köyhät, sillä maksatan kaiken teillä. Ja niistä aamiaisista ja virka-auton käytöistä on turha itkeä. Minä olen minä, kuningatar!
Tämähän on selkeä Alexander Stubb. Yaas Queen
Moi! Tietääkö kukaan, kauanko näitä lohikäärmeenmunia pitää hautoa? Alkaa jo vähän kyllästyttää.
Vierailija kirjoitti:
Moi! Tietääkö kukaan, kauanko näitä lohikäärmeenmunia pitää hautoa? Alkaa jo vähän kyllästyttää.
Hagrid?
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän äkkiä se käy, Dany. Vähän vaatii ehkä uhrauksia, mutta onhan kolme lohikäärmettä sen arvoista.
Hän tulee uniini joka yö... ruskea lierihattu, raidallinen villapaita, terät sormissa kiinni. Hän haluaa minun kuolevan. Olenko tulossa hulluksi vai onko muilla samoja kokemuksia? Muutimme vastikää tähän taloon.
Ääk, auttakaa naista hädässä! Miten saisi lammen pohjaan tippuneen esineen ylös?
En voi mennä kotiin ilman sitä, se oli tosi arvokas koru. Olen yrittänyt jo kaikkea, sukeltamista, onkea, huutamista, mitä näitä nyt on. Tunnen oloni jo ihan tyhmäksi yrittäessä, näytänkin varmaan ihan variksenpelätiltä.
Ryley Robinson Subnauticasta