Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta
Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?
Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.
Auttakaa!
Kommentit (2236)
Miten saisin Pimeän lordilta vähän melaa mekkooni?
Olipa huono avaus tällekin päivälle. Torkuin avaruusaluksessa kun yhtäkkiä rupesi hälytykset soimaan ja juuri kerkesin pelastuskapseliin ennen kuin koko alus päätti tipahtaa alla olevalle planeetalle. Planeetta osoittautui veden peittämäksi ja nyt kelluskelen tässä kapselissani miettien miten tästä eteenpäin. Mainitsinko jo että kapseli syttyi tuleen laskurysäyksessä mutta onneksi täällä oli yksi toimiva sammutin. Radiosta kuuluu viestejä muista kapseleista ja ihan hyvin ei tunnu muilla miehistön jäsenillä menevän. Tuolla vedessä on jotain isoja ja nälkäisiä otuksia. Toivottavasti edes vesi on lämmintä.
Vierailija kirjoitti:
Reina vai Ray tms se romunkerääjätyttö uudessa Star Warsissa.
Vierailija kirjoitti:
Ilma-alukseni uusi pyöreä muoto kiihottaa minua.
Maverick elokuvasta Top Gun?
Vierailija kirjoitti:
Perl*ele, en jaksa tätä enää kauan. Puhelin voi soida koska tahansa, työvaatteet päälle ja menoksi. Säännöllisiä vapaita ei ole eikä ylitöistä makseta. Työpari on vähän simppeli nuorukainen, aina saa olla neuvomassa. Rystyset verillä saa töitä painaa ZAP!, pyssyjä ei täällä käytetä.
Nananananana bätmään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maverick elokuvasta Top Gun?
Ei
Vierailija kirjoitti:
Olisiko vinkkejä keksintöön, millä saisi kiinni nopean lentokyvyttömän linnun - tai muutaman? Kaikkee on kokeillut, aina vaan juoksevat karkuun niin että hiekka pöliseen ja keksinnöt menevät pieleen.
Nimimerkki: Nälkä kurniin vatsassa
Maantiekiitäjiä jahtaava Kelju K. Kojootti
Brian! He is not a Messiah - he is a very naughty boy!
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on kohta kuusikymppinen työnarkomaani juristi joka ei ole huomioinut minua tai lapsiamme kunnolla vuosiin. Meillä kummallakin on ollut syrjähyppyjä, itse olen pettänyt häntä jopa hänen veljensä kanssa. Pitäisikö vaan suosiolla erota?
Eeva Mäkimaa os Virtanen
Tällä kertaa en juossut pakoon.
Sanoisiko joku isälleni terkkuja, että kunnossa ollaan taivaassa?
Vierailija kirjoitti:
Sanoisiko joku isälleni terkkuja, että kunnossa ollaan taivaassa?
Eeeeeeemeliiiii?!!
Vierailija kirjoitti:
Olisko bellatrix lestrange, jonka oikea aviomies taitaa olla varsinainen vässykkä kun eukkonsa käy avoimesti kuumana muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisiko joku isälleni terkkuja, että kunnossa ollaan taivaassa?Eeeeeeemeliiiii?!!
En ole, mutta taivas tarkoitti kirjaimmellisesti toisenpuoleista.
Vierailija kirjoitti:
Onko Bellatrix ihastunut Lordi Voldemortiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisiko joku isälleni terkkuja, että kunnossa ollaan taivaassa?Eeeeeeemeliiiii?!!
Sen ison Veen takia kuolin, joten tämän viestin välittäminen olisi tärkeää toivon kannalta.
Terkkuja D:llekin isoin sydämin
Ette varmasti usko tätä, että olen ollut ötökän sisällä. No, ei se tavallinen ötökkä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko bellatrix lestrange, jonka oikea aviomies taitaa olla varsinainen vässykkä kun eukkonsa käy avoimesti kuumana muille.
Bellatrixin ja Rodolphuksen avioliitto oli varmasti pelkkä järkiavioliitto, pakko oli vain naida puhdasverinen. Eiväthän he jälkeläisiäkään tehneet.
Voisitteko koittaa ratkaista nuo minun av-hahmoni?
- Tyyppi toisen puoleisessa
- Tyyppi ötökän sisällä ollut
Esittäkää lisä kysymyksiä, jos ette veinaa keksiä.
Vierailija kirjoitti:
Minullapa on Uppsalan mittavin!
Ehkä, mutta minunpa töpöni on paksumpi! Kyllä se Maijalle kelpaa.