Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta
Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?
Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.
Auttakaa!
Kommentit (2236)
Vierailija kirjoitti:
Tänne haaksirikkoutui juuri kolme marsilaista prätkäjätkää. Miten saisin heidät opetettua Maan tavoilla? He vaan hurjastelevat pitkin Chicagoa ja minä saan siivota jäljet.
Santtu prätkähiiristä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne haaksirikkoutui juuri kolme marsilaista prätkäjätkää. Miten saisin heidät opetettua Maan tavoilla? He vaan hurjastelevat pitkin Chicagoa ja minä saan siivota jäljet.
Santtu prätkähiiristä
Oikein!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilma-alukseni uusi pyöreä muoto kiihottaa minua.
Maverick elokuvasta Top Gun?
Ei
Onpas
Miten on aamu lähtenyt käyntiin? Minä heräsin suurena ötökkänä, mikä haittaa töihin lähtöä.
Vierailija kirjoitti:
Miten on aamu lähtenyt käyntiin? Minä heräsin suurena ötökkänä, mikä haittaa töihin lähtöä.
Tulee mieleen Antti Aamunen, mutta et sä voi olla se, kun Antti on vasta lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Always Look on the Bright Side of Life.
Jos kärsii ummetusta ja maailma on musta, pitkä pieru elämälle helpottaa. Ja elämä olla voi valoisampaa.
Brian Life of Brianista!
Laulaja ei ollut Brian.
Vierailija kirjoitti:
Olen bisnesnainen ja rakastunut vanhaan kitupiikkiin joka ajattelee vain rahaa. Kaikki keinot olen yrittänyt että saisin hänet itselleni mutta aina hän vain heittää minut ulos.
Riitta hei, roopen sydän kuuluu tunnetusti kultulle ja muiden on vähän vaikea siihen väliin tuppautua. Eli kannattanee pikkuhiljaa hyväksyä fakta ja tyytyä tavoittelemaan maksimissaan frendistatusta koska enempää et voi tuossa tapauksessa saavuttaa mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Olen bisnesnainen ja rakastunut vanhaan kitupiikkiin joka ajattelee vain rahaa. Kaikki keinot olen yrittänyt että saisin hänet itselleni mutta aina hän vain heittää minut ulos.
Kultu Kimallus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Always Look on the Bright Side of Life.
Jos kärsii ummetusta ja maailma on musta, pitkä pieru elämälle helpottaa. Ja elämä olla voi valoisampaa.
Brian Life of Brianista!
Laulaja ei ollut Brian.
Taisi olla oikeanpuoleisella ristillä roikkunut rangaistu. Nimeä en tiedä mutta näyttelijä oli Eric Idle.
Vierailija kirjoitti:
Paljastui että insinöörikihlattuni on ollut sinkkuaikoinaan kolmen kimpassa parhaan ystävänsä ja jonkun läskin naisen kanssa ComicConissa. Nyt minua epäilyttää voinko mennä naimisiin hänen kanssaan.
Bernadette Rostenkowski
Vierailija kirjoitti:
Franz Kafkan Muodonmuutoksen koppakuoriainen
Lähdin käymään isoäidin luona, mutta mummi oli nyt kovin karvainen ja suukin oli kasvanut. Pitäisikö minun olla huolissani hänestä?
Kuule Riitta Hanhi, pitäisikö päästää jossain vaiheessa irti?
En muista nimeäsi, mutta olit päähenkilönä siinä Frans Kafkan novellissa
Olen vihreäpukuinen mestarietsivä jolle olisi tiimalasivartaloisia naisia tarjolla pilvin pimein. Varsinkin Alibi-baarista sellaisia löytyy.
Etsin yhä sitä miestä vaikka se pukeutuu verkkareihin, juo kaljaa ja elatusmaksut ovat taas myöhässä. Ehkä se saa joskus aikaiseksi lähteä tänne kotiseudulleen ja haluaa tavata minut...
Helppo:
Kuinka tuhota 80 prosenttia ihmiskunnasta mahd. nopeasti?
- - -
Keskivaikea:
Kuinka saan isoveljeni ostamaan minulle uusimman videopelin, tekemäään minulle joka päivä ruuaksi pihvin ja jättää minut rauhaan?
- - -
Vaikea:
Kuinka monta manakristallia sinulla on? Haluaisitko antaa niistä osan minulle? :3