Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta
Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?
Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.
Auttakaa!
Kommentit (2236)
Olipas kiva kun just sain tehtyä kodin mukavaksi niin se tuhottiin. Alkoi tontin omistajalle mellit maistua niin se joudutti mun kodinrakennusprokkista mukavasti. Ehkä olin ahne kun niin ison möksän rakensin että se havaittiin. Ei mulla mitään rakennuslupia ole tmv. Mutta joo, harmittaa. Kiitti vaan suomalainen terveyshuolto :/
Vierailija kirjoitti:
Olin syväjäädytettynä 30 vuotta, ja sinä aikana maailma ehti muuttua melkoisesti. Esim seksin vonkaus ja muu pervoilu ei olekaan näköjään yhtä hyväksyttyä kuin aikoinaan 60-luvulla, yeah baby yeah!
Shall we shag now or shall we shag later, Austin Powers?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaetaan hyväksi havaittuja selviytymisvinkkejä! Minä aloitan:
Jos saatavilla on vain niljakasta sammakkolammen vettä, siitä saa juomakelpoista kun sen suodattaa siivilän kautta likaisten varpaiden vieressä olevaan tuli- ja menitikkurasiaan. Jos veden antaa seistä viikon rasiassa siitä saa myös maittavaa ökymööliä.
Rölli-peikkohan se siinä!
Joo :)
Oisko kellään mammalla lainata seittemääkymppiä?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen mieshten mies!
Naama Velli aka Herra 47 se siinä huutelee!
Minulla on alussa miekka ja kilpi, ensin täytyy löytää Mestarin miekka ja jousipyssy, sitten taas etsimään prinsessaa, joka on taas kadonnut tai kaapattu.
Onkohan tämä vihreä huppari, vihreä kaapu ja vihreät housut menneet jo muodista? Minä, prinsessa ja pahis jälleensynnymme aina vain uudestaan ja uudestaan, joskus tuntuu siltä, että meidät kolme on kirottu muinaisuudessa.
*tuijottaa ilmeen muuttumatta mammoja jotka koittaa selittää jotain*
...äläkä kutsu minua shirleyksi
Nötkötti kirjoitti:
Minulla on alussa miekka ja kilpi, ensin täytyy löytää Mestarin miekka ja jousipyssy, sitten taas etsimään prinsessaa, joka on taas kadonnut tai kaapattu.
Onkohan tämä vihreä huppari, vihreä kaapu ja vihreät housut menneet jo muodista? Minä, prinsessa ja pahis jälleensynnymme aina vain uudestaan ja uudestaan, joskus tuntuu siltä, että meidät kolme on kirottu muinaisuudessa.
Link?
Vierailija kirjoitti:
*tuijottaa ilmeen muuttumatta mammoja jotka koittaa selittää jotain*
Hei, se oli tonnin seteli!
Perl*ele, en jaksa tätä enää kauan. Puhelin voi soida koska tahansa, työvaatteet päälle ja menoksi. Säännöllisiä vapaita ei ole eikä ylitöistä makseta. Työpari on vähän simppeli nuorukainen, aina saa olla neuvomassa. Rystyset verillä saa töitä painaa ZAP!, pyssyjä ei täällä käytetä.
Vierailija kirjoitti:
Oisko kellään mammalla lainata seittemääkymppiä?
Pulkkinen :)
Vierailija kirjoitti:
Pälli on velkaa minulle pyörän.
Misty :D
Tänne haaksirikkoutui juuri kolme marsilaista prätkäjätkää. Miten saisin heidät opetettua Maan tavoilla? He vaan hurjastelevat pitkin Chicagoa ja minä saan siivota jäljet.
Vierailija kirjoitti:
Nötkötti kirjoitti:
Onkohan tämä vihreä huppari, vihreä kaapu ja vihreät housut menneet jo muodista? Minä, prinsessa ja pahis jälleensynnymme aina vain uudestaan ja uudestaan, joskus tuntuu siltä, että meidät kolme on kirottu muinaisuudessa.Link?
Jep. Kyseessä on Nintendon Legend of Zelda pelisarjan sankari Link.
Tuo kirous ja jälleensyntyminen mainitaan pelissä Zelda: Skyward Sword (Wii & Switch) joka on kronologisesti pelisarjan ensimmäinen osa.
Legend of Zelda pelejä on tullut jo 18 ja lisää on tulossa.
Ensimmäinen peli oli Legend of Zelda (1987)
Viimeisin peli oli Legend of Zelda: Breath of The Wild (2017)
Suosittelen ehdottomasti kaikille seikkailupelien ystäville.
"Valitettavasti" kyseessä on Nintendon yksinoikeus pelisarja, eikä Legend of Zelda pelejä tulla julkaisemaan Playstation, eikä X-Box konsoleille.
Jengi pitää minua Messiaana vaikken sellainen ole, miten saisin tuon väkijoukon pois kannoiltani?
Vierailija kirjoitti:
Jengi pitää minua Messiaana vaikken sellainen ole, miten saisin tuon väkijoukon pois kannoiltani?
Always look on the bright sight of life, Brian.
Rölli-peikkohan se siinä!