Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2236)

Vierailija
1201/2236 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, netissä ei saa kertoa kuka on, mutta meillä on mukava luokka ja mukava opettaja :D <3

Ella?

Vierailija
1202/2236 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan juutalaisia ja hippejä. Miten pääsisin niistä eroon?

Eric, onko sulla siellä South Parkissa psykopatiat taas tulella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1203/2236 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sitten vihaan mun elämääni.

Miten mä saisin äitini tajuaan että mä olen sen 35 vuotias poika enkä 15 -vuotias tytär?

Ei ihme ettei musta ole tullut ikinä mitään.

Kuka muu 35 -vuotias asuu vielä vanhempiensa kanssa???

MÄ HALUAN TÄÄLTÄ POIS... mutta eihän tänne edes taksit löydä...!

Voisko joku tarjota mulle työtä kaupungista? Olen siisti, ahkera ja raitis.

Kaikki kelpaa paitsi huoltamotyö, koska mä VIHAAN likaisia jakoavaimia, muttereita, tulppia...

Vierailija
1204/2236 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sitten vihaan mun elämääni.

Miten mä saisin äitini tajuaan että mä olen sen 35 vuotias poika enkä 15 -vuotias tytär?

Ei ihme ettei musta ole tullut ikinä mitään.

Kuka muu 35 -vuotias asuu vielä vanhempiensa kanssa???

MÄ HALUAN TÄÄLTÄ POIS... mutta eihän tänne edes taksit löydä...!

Voisko joku tarjota mulle työtä kaupungista? Olen siisti, ahkera ja raitis.

Kaikki kelpaa paitsi huoltamotyö, koska mä VIHAAN likaisia jakoavaimia, muttereita, tulppia...

Juhana Vilèn

Vierailija
1205/2236 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myyrä jonka ankkakaverin lähes koko perhe jäi auton alle. Vain heidän vanhin lapsensa selvisi koska olis silloin minun kanssani. Näyttää siltä että joudun ottamaan hänet kasvatikseni, vinkkejä miten pidän hänestä huolta kun kasvaa minua isommaksi?

Vierailija
1206/2236 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki! Aluksi pieni esitelmä itsestäni!

Olen Maata puolustavan avaruuslaivaston kapteeni ja kuuluisa sotasankari.

Olen myös intergalaktinen lemmenkone, jota naaraspuolisten on mahdoton vastustaa.

Olen uhkarohkea seikkailija paitsi avaruudessa niin myös rakkaudessa. Naiset lankeavat miehekkyyteni, ulkonäköni ja huikaisevan charmini edessä. olen vastustamaton sekä taisteluissa että rakkauden rintamalla.

Olen myös armelias ja hyväsydäminen, olen ottanut siipieni suojaan nuoren miehen,josta olen päättänyt koulia MIEHEN.

hänessä kyllä riittää haastetta! Hän on pieni limanuljaska ja sairaaloisen ujo.

Mutta asiaan: olen juuri rekrytoimassa miehiä armeijaan ja lupaan upeita seikkailuita, sillä minun johdossani "jokainen operaatio on itsemurhaoperaatio".

lupaan myös seksikkäitä tuokioita eri planeettojen alien-naisten kanssa, sillä sehän on kuitenkin ollut se miessukupuolen ikiaikainen unelma ja kannustaja jo silloin kun hän vasta katseli kaihoten kaukaisia tähtiä rakentaessaan ensimmäistä avaruusalusta.

Vierailija
1207/2236 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös intergalaktinen lemmenkone, jota naaraspuolisten on mahdoton vastustaa.

Olen uhkarohkea seikkailija paitsi avaruudessa niin myös rakkaudessa. Naiset lankeavat miehekkyyteni, ulkonäköni ja huikaisevan charmini edessä. olen vastustamaton sekä taisteluissa että rakkauden rintamalla.

Olen myös armelias ja hyväsydäminen, olen ottanut siipieni suojaan nuoren miehen,josta olen päättänyt koulia MIEHEN.

Mutta asiaan: olen juuri rekrytoimassa miehiä armeijaan ja lupaan upeita seikkailuita, sillä minun johdossani "jokainen operaatio on itsemurhaoperaatio".

lupaan myös seksikkäitä tuokioita eri planeettojen alien-naisten kanssa, sillä sehän on kuitenkin ollut se miessukupuolen ikiaikainen unelma ja kannustaja jo silloin kun hän vasta katseli kaihoten kaukaisia tähtiä rakentaessaan ensimmäistä avaruusalusta.

Vai vielä lemmenkone, älä naurata Zapp!

Vierailija
1208/2236 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaetaan hyväksi havaittuja selviytymisvinkkejä! Minä aloitan:

Jos saatavilla on vain niljakasta sammakkolammen vettä, siitä saa juomakelpoista kun sen suodattaa siivilän kautta likaisten varpaiden vieressä olevaan tuli- ja menitikkurasiaan. Jos veden antaa seistä viikon rasiassa siitä saa myös maittavaa ökymööliä.

Vierailija
1209/2236 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Luke Skywalkerin isä, kysyttävää?

Tapahtuiko sellissä kuolemantähdellä kuulustelun aikana juuri sitä mitä ajattelen?

Vierailija
1210/2236 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyväosainen nainen ja rakastuin laivalla renttuun, tapahtui pieni äksidentti ja päästin miehen kirjaimellisesti menemään. Alkanut vähän kaduttaa, se oli hyvä mies kaikesta huolimatta. Ui nykyisin kuitenkin niin syvissä vesissä ettei suhde hänen kanssaan ole mitenkään mahdollinen. Mitä teen, puhukaa minulle järkeä?

Vierailija
1211/2236 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko vinkkejä keksintöön, millä saisi kiinni nopean lentokyvyttömän linnun - tai muutaman? Kaikkee on kokeillut, aina vaan juoksevat karkuun niin että hiekka pöliseen ja keksinnöt menevät pieleen. 

Nimimerkki: Nälkä kurniin vatsassa

Vierailija
1212/2236 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyväosainen nainen ja rakastuin laivalla renttuun, tapahtui pieni äksidentti ja päästin miehen kirjaimellisesti menemään. Alkanut vähän kaduttaa, se oli hyvä mies kaikesta huolimatta. Ui nykyisin kuitenkin niin syvissä vesissä ettei suhde hänen kanssaan ole mitenkään mahdollinen. Mitä teen, puhukaa minulle järkeä?

Kuulostaa ehkä kyyniseltä mutta kannattaisi kirjoittaa nuo tapahtumat kirjaan kun ne ovat vielä muistissa. Joku muukin saattaisi haluta lukea tuon tarinan. Muuten kannattanee ensi kerralla valita alus joka on todistettavasti tehnyt useammankin matkan jos lähtee merta ylittämään. 

Vierailija
1213/2236 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttaa kun nuo lapset ei kasva ikinä isommiksi. Nuorimmainen vuosikausia imenyt tuttia eikä puhu tai kävele vielä, jokeltelee satunnaisesti jos joskus harvoin luopuu tutistaan. On kuitenkin jo kolmekymppinen. En ole imettänyt pariin vuosikymmeneen, pitäisikö aloittaa uudestaan?

Vierailija
1214/2236 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolestuttaa kun nuo lapset ei kasva ikinä isommiksi. Nuorimmainen vuosikausia imenyt tuttia eikä puhu tai kävele vielä, jokeltelee satunnaisesti jos joskus harvoin luopuu tutistaan. On kuitenkin jo kolmekymppinen. En ole imettänyt pariin vuosikymmeneen, pitäisikö aloittaa uudestaan?

Marge, en ole sinun koskaan nähnyt lukevan satuja Maggielle. Oletko lukenut? Vauvalle pitää lukea, että oppii puhumaan. Muutenkin vain kannat sylissä ja muuten olet aika poissaoleva, Maggie on myös paljon yksin sängyssään. Pitäisköhän tehdä oikeastaan lasu? 

Vierailija
1215/2236 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko vinkkejä keksintöön, millä saisi kiinni nopean lentokyvyttömän linnun - tai muutaman? Kaikkee on kokeillut, aina vaan juoksevat karkuun niin että hiekka pöliseen ja keksinnöt menevät pieleen. 

Nimimerkki: Nälkä kurniin vatsassa

Kelju K. Kojootti

Vierailija
1216/2236 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kummityttö, jolla on vaikeuksia noudattaa ohjeita. Viime kerralla tein hänelle suuren palveluksen, jonka lisäksi annoin yhden ainoan ohjeen eli kotiintuloajan. Noudattiko hän sitä? Voitte arvata. Meinasi syntyä nolo tilanne. Ehkä on ymmärrettävä häntä, on vaikeista oloista lähtöisin. Kuinka suuren roolin kummitädin on sopivaa ottaa nuoren naisenalun kasvatuksessa?

Vierailija
1217/2236 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan mun duunia. Yöpainotteista, en saa palkkaa vaan päin vastoin joudun maksamaan siitä että saan tehdä työtäni. Oon nyt siinä tilanteessa ettei mulla enää ole rahaa, mutta eri ikäisiä maitohampaita mulla on jalkapallokentän kokoinen kasa. Ideoita mitä bisnestä niistä vois kehittää?

Vierailija
1218/2236 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai vielä lemmenkone, älä naurata Zapp!

Leela, jonain päivänä sinäkin vielä taivut ja ryömit takaisin ison Z: n luokse...

Vierailija
1219/2236 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme perheeni kanssa lautahökkelissä syrjäseudulla. Talo "lämpiää" puilla: iso luonnonkivinen avotakka, jossa pidämme hintsua tulta kylmällä kelillä. Vaimo virkkasi kerran tyttärillemme talvipäähineet, eli käytännössä patalaput päälaelle, jotka sidottiin narulla leuan alle. Itse pärjään kesät talvet lierihatulla ilman pelkoa jäätymisestä. Vaimoni viipottaa hameessa ympäri vuoden, samoin lapset. Olemme aikamoisia. Kysyttävää?

Vierailija
1220/2236 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan mun duunia. Yöpainotteista, en saa palkkaa vaan päin vastoin joudun maksamaan siitä että saan tehdä työtäni. Oon nyt siinä tilanteessa ettei mulla enää ole rahaa, mutta eri ikäisiä maitohampaita mulla on jalkapallokentän kokoinen kasa. Ideoita mitä bisnestä niistä vois kehittää?

Hammaskeiju

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän