Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta
Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?
Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.
Auttakaa!
Kommentit (2236)
Olen nainen ja ihastunut naispuoliseen työkaveriini. Naisina olemme täysin päinvastaisesta muotista, minä olen miehekäs ja tykkään aseista, hän taas kunnon ituhippi. Nyt kävi niin että hän aloitti suhteen paikan lyhyimmän miehen kanssa, miten saisin tunteeni tukahdettua?
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja ihastunut naispuoliseen työkaveriini. Naisina olemme täysin päinvastaisesta muotista, minä olen miehekäs ja tykkään aseista, hän taas kunnon ituhippi. Nyt kävi niin että hän aloitti suhteen paikan lyhyimmän miehen kanssa, miten saisin tunteeni tukahdettua?
Rekka lepso joka on on vielä kaapissa
Vierailija kirjoitti:
Olen charmikas ja älykäs, käyttäydyn kuin kulttijohtaja. Yksi ainoa kapula rattaissa minun ja 640 miljoonan dollarin välissä.
Hans Gruber. Unelmieni mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rekka lepso joka on on vielä kaapissa
Kuka niistä fiktiivisistä?
Vierailija kirjoitti:
Minut pantiin varjostaämaan Englannin pankin ryöstöstä epäiltyä miestä. Hän on mukamas lyönyt vedon maailmanympärimatkasta määräajassa. Ongelma on että kohta on kaikki brittien siirtomaat matkalta käyty läpi enkä vieläkään ole saanut pidätysmääräystä! Se konna aikoo tietenkin jäädä Amerikkaan, mitä minä teen?
Phileas Fogg matkusti 80 päivässä maailman ympäri, mutta mikäs sen poliisin nimi olikaan, ei Paspartou vaan.. Fix (joo oli pakko googlata)
Vierailija kirjoitti:
Onko hevonen parempi sijoittaa keittiöön vai kuistille?
Mitäs sillä väliä Peppi Pitkätossu, Pikku-Ukkohan voi olla vaikka olohuoneessa!
Vierailija kirjoitti:
Apua!
Mikä on nopein keino laihtua?
Jäin jumiin ystäväni oviaukkoon pulleasta massustani, enkä pääse enää liikkeelle.
Noloa!
Oi voi Nalle Puh! Ehkä sinun pitäisi vähän vähentää hinajan syöntiä?
Vierailija kirjoitti:
Asun Vesuviuksella.
Kysyttävää?
Mitäs aiot seuraavaksi keksiä Roopen ensilantin varalle, Milla Magia?
Olen korkeasti kouluttautunut mies hyvässä työssä. Olen sivistynyt ja arvostan elämän fiinimpää antia kuten viinejä, sherryjä, oopperaa. Olen fyysisesti ihan hyvässä kunnossa vaikken harrastakaan muuta liikuntaa kuin squashia silloin tällöin veljeni kanssa. Huumorintajuni on sivistyneen sarkastinen. Urheilusta, autoilusta ym. "miesten jutuista" en tiedä hölkäsen pöläystäkään, mutta taiteesta, hyvästä ruuasta ja Freudin opeista pystyn puhumaan vaikka viikon putkeen. Asun hulppeassa asunnossa hyvällä alueella, minulla on kotiapulainen ja ajan BMW:tä.
Elämä hymyilee muuten, mutta en jostain syystä onnistu saamaan pysyvää parisuhdetta. Ihastun aina kauneuteen ennen muuta, voikohan se johtua siitä? Olenkohan liian pinnallinen? Vai säikähtääköhän naiset sitä että asun isäni kanssa? Hätiköin myös aina, en malta tapailla ja tutustua kunnolla vaan leikin parisuhdetta jo ensitreffeistä alkaen. Kullittelut, suutelot ja sänkypuuhat heti vaan kehiin. Ammattini puolesta voisi kuvitella että tietäisin paremmin, mutta kun ei niin ei.
Saisiko naisnäkökulmaa asiaan, missä mättää?
Nyt menee hermo nyt menee hermo!!! Olen iät ja ajat sietänyt ja kestänyt ja nyt en enää kestä aaaarggh! Luvassa vuodatusoksennus elämäni ihmisistä aka lieroista kastemadoista :///
Olen siis rouvasihminen, ystävällinen, sosiaalinen, pyrin aina olemaan positiivinen, järjestän naapureille ja ystäville kynttiläillallisia ja osallistun usein kaikenlaiseen yhteiseen toimintaan. Minulla on vahva luonne ja tiedän mitä haluan.
Ihmiset ympärilläni ovat kuitenkin aina olleet tahdottomia matelijoita, jotka eivät uskalla sanoa mitään suoraan, ja puhuvat ja kyräilevät sitten selän takana. Tuntuu myös, ettei mieheni osaa tehdä yksinkertaisimpiakaan asioita ilman että joku vahtii. Naapurit pakoilee minua ja se johtuu siitä, että olen niin vahvaluonteinen ihminen.
Naapurin rouvan veljellä ei tunnu muuta elämää olevankaan kuin minun pakoilu ja minusta p *skan puhuminen. Ja miksi? Koska olen yrittänyt virittää välillemme yhteisen harrastuksen (musiikki) ympärille rakennettua ystävyyttä!! Hän ei näköjään siedä, että naapurustossa on muitakin jotka osaa musiseerata mutta ei selkärangattomuuttaan uskalla sanoa sitä minulle suoraan.
Minulla on ranskalainen sukunimi, jota useimmat täkäläiset eivät VELTTOUTTAAN ole suostuneet opettelemaan lausumaan oikein, vaikka kuinka monta kertaa olen neuvonut. Ei ole oikeasti vaikea lausua. Ihan todella epäkohteliasta kerta toisensa jälkeen tahallaan lausua väärin. Ja sitten minä muka olen se vaativa, kun haluan että edes nimeni lausutaan oikein!
Minulla on poika, joka mitä ilmeisimmin on ho m o. Jos kasvatuksella on mitään tekemistä asian kanssa, niin väittäisin että vetelästä vätysisästään ei ainakaan mitään kunnon miehenmallia ole saanut...
Haluaisinpa kerran tavata ihmisen, jolla myös on vahva tahto ja selkäranka. Meillä voisi varmasti olla miellyttävä ystävyys ilman että kumpikaan kokisi tulleensa lytätyksi, tai että kummankaan pitäisi hillitä ja pienentää itseään toisen heikkouden vuoksi.
Kiitos jos jaksoit lukea tämän vuodatuksen tänne saakka. Helpotti paljon saada purkaa jollekin tuntoja. Hyvää kevään jatkoa kaikille ja varokaa lehmiä niityllä kun ajatte autolla maalaisteitä!
Häiritsee kun ei kaikkiin tule vastauksia että keitä ovat, ja itse en keksi :D
Vierailija kirjoitti:
Häiritsee kun ei kaikkiin tule vastauksia että keitä ovat, ja itse en keksi :D
Ketjun alkupäässä niihin vastattiinkin mutta hiipunut loppua kohden.
Vierailija kirjoitti:
Olen korkeasti kouluttautunut mies hyvässä työssä. Olen sivistynyt ja arvostan elämän fiinimpää antia kuten viinejä, sherryjä, oopperaa. Olen fyysisesti ihan hyvässä kunnossa vaikken harrastakaan muuta liikuntaa kuin squashia silloin tällöin veljeni kanssa. Huumorintajuni on sivistyneen sarkastinen. Urheilusta, autoilusta ym. "miesten jutuista" en tiedä hölkäsen pöläystäkään, mutta taiteesta, hyvästä ruuasta ja Freudin opeista pystyn puhumaan vaikka viikon putkeen. Asun hulppeassa asunnossa hyvällä alueella, minulla on kotiapulainen ja ajan BMW:tä.
Frasier Crane
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni taitaa potea jonkinlaista ikäkriisiä. Hän sai idean, että nukkumalla päivisin ja kuntoilemalla öisin nuorentuu. Olen seurannut tilannetta sivusta jo jonkin aikaa ja todennut ettei näin voi jatkua. Kuinka piristäisin häntä ja saada tämän loppumaan? Ei ole ensimmäinen kerta, kun hän saa vastaavia päähänpistoksia...
Koristelkaa talo kukilla.
Sehän on loistava ajatus! Pappa ilahtuu varmasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen charmikas ja älykäs, käyttäydyn kuin kulttijohtaja. Yksi ainoa kapula rattaissa minun ja 640 miljoonan dollarin välissä.
Hans Gruber. Unelmieni mies.
Oikein! Ja minunkin unelma! 🥰
Vierailija kirjoitti:
Nyt menee hermo nyt menee hermo!!! Olen iät ja ajat sietänyt ja kestänyt ja nyt en enää kestä aaaarggh! Luvassa vuodatusoksennus elämäni ihmisistä aka lieroista kastemadoista :///
Olen siis rouvasihminen, ystävällinen, sosiaalinen, pyrin aina olemaan positiivinen, järjestän naapureille ja ystäville kynttiläillallisia ja osallistun usein kaikenlaiseen yhteiseen toimintaan. Minulla on vahva luonne ja tiedän mitä haluan.
Ihmiset ympärilläni ovat kuitenkin aina olleet tahdottomia matelijoita, jotka eivät uskalla sanoa mitään suoraan, ja puhuvat ja kyräilevät sitten selän takana. Tuntuu myös, ettei mieheni osaa tehdä yksinkertaisimpiakaan asioita ilman että joku vahtii. Naapurit pakoilee minua ja se johtuu siitä, että olen niin vahvaluonteinen ihminen.
Naapurin rouvan veljellä ei tunnu muuta elämää olevankaan kuin minun pakoilu ja minusta p *skan puhuminen. Ja miksi? Koska olen yrittänyt virittää välillemme yhteisen harrastuksen (musiikki) ympärille rakennettua ystävyyttä!! Hän ei näköjään siedä, että naapurustossa on muitakin jotka osaa musiseerata mutta ei selkärangattomuuttaan uskalla sanoa sitä minulle suoraan.
Minulla on ranskalainen sukunimi, jota useimmat täkäläiset eivät VELTTOUTTAAN ole suostuneet opettelemaan lausumaan oikein, vaikka kuinka monta kertaa olen neuvonut. Ei ole oikeasti vaikea lausua. Ihan todella epäkohteliasta kerta toisensa jälkeen tahallaan lausua väärin. Ja sitten minä muka olen se vaativa, kun haluan että edes nimeni lausutaan oikein!
Minulla on poika, joka mitä ilmeisimmin on ho m o. Jos kasvatuksella on mitään tekemistä asian kanssa, niin väittäisin että vetelästä vätysisästään ei ainakaan mitään kunnon miehenmallia ole saanut...
Haluaisinpa kerran tavata ihmisen, jolla myös on vahva tahto ja selkäranka. Meillä voisi varmasti olla miellyttävä ystävyys ilman että kumpikaan kokisi tulleensa lytätyksi, tai että kummankaan pitäisi hillitä ja pienentää itseään toisen heikkouden vuoksi.
Kiitos jos jaksoit lukea tämän vuodatuksen tänne saakka. Helpotti paljon saada purkaa jollekin tuntoja. Hyvää kevään jatkoa kaikille ja varokaa lehmiä niityllä kun ajatte autolla maalaisteitä!
Hyacinth Bucket.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on kohta kuusikymppinen työnarkomaani juristi joka ei ole huomioinut minua tai lapsiamme kunnolla vuosiin. Meillä kummallakin on ollut syrjähyppyjä, itse olen pettänyt häntä jopa hänen veljensä kanssa. Pitäisikö vaan suosiolla erota?
Vinkki: kotimaisesta draamasarjasta joka pyöri pitkään.
On täällä niin hyvä ja turvallinen kiusata.
Koristelkaa talo kukilla.