Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2236)

Vierailija
1121/2236 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rikkaan perheen tytär, menin kostomielessä naimisiin vätyksen kanssa, kun ihastukseni meni naimisiin hiljaisen ja  harmaan luuserinaisen kanssa. Onneksi mieheni kuoli heti sotaan mentyään, joten olen nyt leski. Yksi lapsi ehti tulla, mutta onneksi sillä on afrikkalaistaustainen hoitaja, niin mun ei tarvitse vaivautua.

Mua on alkanut piirittää sellainen aika komea tumma viiksiniekka Charlestonista. Mutta mietin, onkohan se toksisen maskuliininen, kun se tuntuu olevan aina tilanteen tasalla ja hallitsevan kaiken. Menenkö hänen kanssaan naimisiin, vai riippuvaviiksisen nuuskaavan sekatavarakauppiaan, joka on toinen vaihtoehto..?

Tuulen viemää, Scarlett 😍

Vierailija
1122/2236 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei mammat nyt apuja ja sassiin.. Lähetin vapaamuotoisen työhakemuksen jo aikapäivä sit suoraan työnantajalle, ajattelin että sillä tyylillä sais varmemmin paikan ja työ jota hain on sen luontoinen, että varmasti ois tarvetta reippaalle tekijälle. Mut vastausta ei kuulu ja en nyt tiedä mitä teen, lähetänkö uuden hakemuksen vai meenkö suoraan työnantajan pakeille? Oikeestaan ketuttaa jo sen verran että tekis mieli mennä näyttämään närhen munat koko paikalle ja pomolle! Kyseessä kuitenki mun unelmaduuni niin kyllä harmittaa. Okei myönnän, oon kakaramainen ja kävin jo vähän sabotoimassa siellä työmaalla, mut ei siellä ollu silminnäkijöitä onneks.. Mut ku kiukuttaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1123/2236 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia uppiiaaaa! Älkää antako tän hauskan ketjun kuolla

Vierailija
1124/2236 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystäväni jättää minut aina talveksi, sillä hän haluaa viettää sen etelän lämmössä. Ei ole koskaan kysynyt haluaisinko minäkin mukaan, vaan luulee että viihdyn hyvin talven perheeni kanssa kyllästymättä.

Vierailija
1125/2236 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leivän päälle wensleydalea vai camembertia?

Hei Wallace, anna välillä Gromitille vapaapäivä, herkkuja ja rapsutuksia.

Vierailija
1126/2236 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on haave jo kauan ja nyt se toteutuu. Kaikki on valmiina. Olen säästänyt sitkeästi, vaikka tuloja ei ole ollut, koska olen ollut palkattomassa työsuhteessa. Viimeinen työnantaja on ollut sellainen hajamielinen pehmo, että olen silti saanut haalittua ihan hyvän summan lannevaatteen varteen. Hän se minut vapauttikin palvelussuhteesta,

Ostan huomenna suosikkikapakkani jokirannasta. Valikoimissa on olutta pillillä ja drinkki omalla reseptillä. Tervetuloa avajaisiin. Tekisi mieli hypähdellä, mutta se ei enää sovi arvolleni, olenhan nyt vapaa mies.

Te sontavarpaat, ettekö tunne minua? Maksani iloitsee, jos saavutte tänä iltana Niilin rantaan krokotiilinpyrstölliselle,

Kaptah, Sinuhen ystävä ja hänen entinen orjansa.

Vierailija
1127/2236 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras ystäväni jättää minut aina talveksi, sillä hän haluaa viettää sen etelän lämmössä. Ei ole koskaan kysynyt haluaisinko minäkin mukaan, vaan luulee että viihdyn hyvin talven perheeni kanssa kyllästymättä.

Voi Muumipeikkoa. Aina joudut odottamaan kevään tuloa, että näet Nuuskamuikkusen.

Vierailija
1128/2236 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis tarkkaillut teitä jo sen verran pitkään että olen päättänyt kartoittaa teidän kaikkien palstalaisten psyykkeet!

Siis monet teistä ovat kyllä niin sen tarpeessa!

Siis moderni terveydenhoitohan tarkastelee ihmistä kokonaisvaltaisesti ja minähän olen käytännössä psykologi. Olenhan ainakin 5 kertaa melkein päässyt psykologian pääsykokeista läpi.

Joten kateelliset siellä voivat kyllä vetää "sen" ihan vain päähänsä!!!

Olen huomannut, että naisista suurin osa täällä on lesboja ja heidän vain pitäisi tunnustaa se itselleen.

Miehet taas ovat sekaisin metsästäjäpsyykkeensä kanssa urbaanissa toimintaympäristössä missä naiset ovat ottaneet oikeudekseen myös metsästää...

Otetaan Ellu ensi yhdet näkäräiset ja keskustellaan sen jälkeen psykologiasta ja siitä, kun Vesa ei tajuu.

Vierailija
1129/2236 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1130/2236 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman Kaa oli kyllä todella hauska. Legendaarinen sarja. Ja vielä Suomesta, toodeella hyvä! Harmi ettei sitä ole enempiä kausia. 

Vierailija
1131/2236 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni perse haisee paskalta, apua?

Vierailija
1132/2236 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko pyllyn pestä muulla kuin vedellä?

Vierailija
1133/2236 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jadeliina Ameliinian serkun siskolle nimi?

Vierailija
1134/2236 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaako sinua pimpojulkkisten eäonnistuneet implanttiasennukset?

Vierailija
1135/2236 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä menisi Ausseihin, Tsekkaihin, Naurusaarille, Tanskoihin tai Thaimaaseen tällä hetkellä?

Vierailija
1136/2236 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikalasten kengät pitäisi liiskata katujyrällä pakastepitsan paksuisiksi lätyiksi

Vierailija
1137/2236 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhlariveljenpoikani hukkasi yhden sentin kun kiillotti kolikoitani, kääk! Annanko keppiä?

Vierailija
1138/2236 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhlariveljenpoikani hukkasi yhden sentin kun kiillotti kolikoitani, kääk! Annanko keppiä?

Roope Ankka

Vierailija
1139/2236 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullapa on Uppsalan mittavin!

Pekka Töpöhännästä?

Moau, mutta tunnistatko kuka? Tirs, tirs, hee, hee.

Olen nähnyt sen pätkän youtubesta. En tiedä nimiä Pekka Töpöhännän lisäksi.

Monni

Vierailija
1140/2236 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus: naiseksi tekeytyvä jonne, jolla on paha identiteettikriisi. Äänestäisi persuja jos ikä riittäisi ja humalatilaltaan pystyisi.