Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta
Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?
Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.
Auttakaa!
Kommentit (2236)
Voinko saada naisen,vaikka olen silmälasipäinen ruipelo?
Minulla on myös arpi kasvoissa, onko se totaalinen turn off?
Onko hevonen parempi sijoittaa keittiöön vai kuistille?
Apua!
Mikä on nopein keino laihtua?
Jäin jumiin ystäväni oviaukkoon pulleasta massustani, enkä pääse enää liikkeelle.
Noloa!
Asun Vesuviuksella.
Kysyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Onko poikamme varmasti kunnossa?
Leikkii joka päivä lelutiikerinsä kanssa ja puhuu itsekseen. Muiden ikäistensä lasten seura ei kelpaa vaan haluaa olla vain yksin.
Risto Reipas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkii joka päivä lelutiikerinsä kanssa ja puhuu itsekseen. Muiden ikäistensä lasten seura ei kelpaa vaan haluaa olla vain yksin.
Risto Reipas
Lassi pikemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Risto Reipas
Lassi pikemminkin.
Tai siis hänen äitinsä.
Tervetuloa pikkaseen kappeliin Sorvankylässä!
Olen charmikas ja älykäs, käyttäydyn kuin kulttijohtaja. Yksi ainoa kapula rattaissa minun ja 640 miljoonan dollarin välissä.
Posti oli hukannut kirjeitse lähetetyn työhakemukseni ja se saapui perille 50 vuotta myöhässä. Sain kaikesta huolimatta työpaikan, mutta korvaako posti tällaista mitenkään?
Vierailija kirjoitti:
Posti oli hukannut kirjeitse lähetetyn työhakemukseni ja se saapui perille 50 vuotta myöhässä. Sain kaikesta huolimatta työpaikan, mutta korvaako posti tällaista mitenkään?
Vekara Väkkärä
Haittaako, jos kantaa hiidenkiveä ilman paitaa?
Minkä niminen sun sutes on? Mun on Devil.
Mieheni taitaa potea jonkinlaista ikäkriisiä. Hän sai idean, että nukkumalla päivisin ja kuntoilemalla öisin nuorentuu. Olen seurannut tilannetta sivusta jo jonkin aikaa ja todennut ettei näin voi jatkua. Kuinka piristäisin häntä ja saada tämän loppumaan? Ei ole ensimmäinen kerta, kun hän saa vastaavia päähänpistoksia...
Vierailija kirjoitti:
Voinko saada naisen,vaikka olen silmälasipäinen ruipelo?
Minulla on myös arpi kasvoissa, onko se totaalinen turn off?
Voi Harry, ellet saa naista niin blondi nuorimies olisi tyrkyllä.
Auttakaa! Olen kihloissa oleva nuori nainen, naimisiin on määrä mennä hyvin pian mutta olen alkanut vähän jänistää. Tuleva mieheni on hyvin toimeentuleva ja komea ja meillä on periaatteessa kaikki ihan hyvin.
Emme kuitenkaan ole tunteneet kovin pitkään. Pelkään sitä onko tässä sittenkään hyvän parisuhteen ainekset kasassa, mitä jos alkuhuuman jälkeen tunteet lässähtää? Mies rakastui kauneuteeni ja halusi hirveällä kiireellä naimisiin. Häät ovat myös omaan vaatimattomaan makuuni järkyttävä spektaakkeli.
Se mikä eniten kuitenkin häiritsee on se miten tapasimme. Long story short olin vähän niinkun koomassa/kuollut ja tämä mies suuteli minua. Heräsin siihen ja tunsin tottakai kiitollisuutta, mutta näin jälkeen päin olen alkanut ihmetellä minkälainen mies suutelee tuntematonta kuollutta ruumista..?!? Mitä jos hän on sillä tavalla vähän per v o? Näin hänen selailleen netissä ruumisarkkuja ja silkkilakanoita, mitä jos hän haluaa minun hääyönä tekeytyvän kuolleeksi?! En ole kehdannut ottaa puheeksi, hämmentää tämä tilanne.
Lisäksi kaipaisin neuvoja miten kohteliaasti ilmoittaa äitipuolelle ettei hän ole tervetullut häihini. En nyt mene yksityiskohtiin, mutta hän on ihan kamala akka ja vaikka vihaa minua niin ei suostu pysymään erossa. Huoh.
Ja kun lääkäri sanoi, ettei minulla ole enää matoja, se oli elämäni onnellisin päivä!
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa pikkaseen kappeliin Sorvankylässä!
Usko Eevertti Luuttinen. Sitähän sää kysyit.
Mieheni on kohta kuusikymppinen työnarkomaani juristi joka ei ole huomioinut minua tai lapsiamme kunnolla vuosiin. Meillä kummallakin on ollut syrjähyppyjä, itse olen pettänyt häntä jopa hänen veljensä kanssa. Pitäisikö vaan suosiolla erota?
Minut pantiin varjostamaan Englannin pankin ryöstöstä epäiltyä miestä. Hän on mukamas lyönyt vedon maailmanympärimatkasta määräajassa. Ongelma on että kohta on kaikki brittien siirtomaat matkalta käyty läpi enkä vieläkään ole saanut pidätysmääräystä! Se konna aikoo tietenkin jäädä Amerikkaan, mitä minä teen?